U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Pasta fatta in preghiera

À principià, chì l'definisce ciò chì hè una preghiera? Ruisseau d 'na preghiera, fatti da un pietosu Musulmani, chi si tìnniru ogni ghjornu per cinque volte, è girò à Allah. A prima e parolle di Ruisseau pò esse vistu in l 'Isotta, a propositu, assai spessu, ma suprattuttu lu si rifirisci a la prichera, sera, chì dipoi tant'anni, tramonto - un tipu di prucedura di pulizia di tutti li musulmani. In fatti, preghiera - chistu è unu di i cinqui pilastri di l 'Islam, tantu preghiera cinque volte un ghjornu hè una innamurati di una Luna Musulmani. In stu casu, fora di prieri ubbricatoria, chì sò chjamati "faryz", ci sò dinù "nefeli" - prieri vuluntaria. So, quantu à amparà à fà i preghiera? Stu sarà discutitu più.

liggenna

Prima di noi vi dicu comu a fari la prichera, I vuleti à dì una legenda chì dici di a riunioni di Allah è u prufeta Maumettu u campanile di Pentecoste. Stu festivale hè cunnisciutu à tutti i musulmani di vòglia chì in lu mondu ch'ellu ùn era. A legenda dice chì Allah hà per quelli chì pridicà Islam, u primu gruppu di 50 canzuni un ghjornu. Dopu à lamintavanu circa sta Archange Jabrail, u prufeta aviri lu stissu dumanda à i Supreme à tè, è di calà u numeru di prieri à dece. Ma dopu à u Archange Jabrail cunsigliatu di novu à dumandà Allah a facilità l 'òbbricu d' na preghiera, Muhammad parlava à Diu, torna è torna. Cum'è un risultatu, u numeru di prieri ubligatorie fù ridutta da deci à cinqui.

Sicondu a legenda, a prima persona di a fede musulmana, ca fici 'na prighiera, e addivintau lu cchiù Mohammed è i so Lars in issu casu hè u Archange Jabr. U situ di u prima preghiera chiamatu lu Kaaba, chì si trova in lu Sacru @ManuMartinz. Dapoi tandu, u tipu di prighera ùn hà cambiatu.

Mentri cincu canzuni

Ciascuna di l 'cincu canzuni ghjornu hà a so nomu è hè fatta sempre à u listessu tempu. Cusì, u primu preghiera matina (Fajr) deve esse fattu a metà una ora, comu l 'arba. Second meziornu preghiera (iyle) si svorgi dopu à 13 ore dopu à u primu. ore nella dui è una mità di nanzu tramonto preghiera duvuta a terza (ikende). U quartu preghiera attrachjata (ahsham) fà dopu à tramontu e un ore mezu. Last ubblicatoria preghiera di notte, chì i musulmani yastu chjamate pò svorgi duranti lu tempu prima di l 'Fajr Fajr. À u listessu tempu pruibitu a priari, alba, àpici è Miniera, cum'è secondu à l 'Isotta - hè u cultu di u soli, ma micca à Diu.

termini Ruisseau

Allura, avemu sò prisenza pasta fatta prighera. In Pà fà prichera hè necessaria à seguità una pochi di e cundizioni di basi:

  • Hè ubligatorie nanzu facennu na preghiera a fari lu Ablution rituali;
  • In ogni casu, ùn à aduprà alcolu, droga è Specialista, comu si verifica la pircizzioni di u mondu - un Muslim deve esse in menti vuci e memoria;
  • un locu di prighera hè custrettu à differ purezza;
  • panni puliti cun ùn leccia sottu u judo - hè a chjave di prighera di successu;
  • quandu facennu na preghiera persona pricava deve esse inversiate à u Qiblah o di l 'Kaaba;
  • un Muslim deve esse un indiatura ferma a priari, o altrimenti, Niyat. Per quessa, prima di fà a prighera si avissi a diri 'na parola avvinta.

A purtata di prighera

preghiera tutta a dimarchja custituitu di parechje rakagatov, u numeru di u quali devi esse divisible da dui. Rakagatami chiamatu òrdini Sunnye, durante chì leghje fora i versi è versi da u Quran, oltri cintura amu (rakugo) è terra, milli (sezhde). Tutti stu hè fatta nant'à una meu prighera, chì i musulmani chjamate namazlyk. In sta prichera devi circà à u puntu di cui iddu cuntinuò a so frunti durante un arcu rigulari. Religione si rifirisci a arechja di stu puntu di Diu. Ghjè cumu Gd à sente à tuttu ciò chì i so prichere dicu i piccatori.

In Pà capisce pasta fatta prighera à esse un veru Musulmani. Duvia crisciutu in issu ambiente, ch'è usatu pi lu postu zitiddina. Una persona di u primu tempu cunfruntatu cù Ruisseau, hè assai difficiule to penetrate in u te tanti seculi unzioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.