FurmazzioniEducazione è culleghji

Fola circa la natura eculogicu

educazione ambientale - hè la criazzioni di tonu intelligenza di un zitellu di a natura, u fenomenu maiò in lu, è i mezi à instill u rispettu di i vivi è inanimate nature.

educazione ambientale in liceo

À tutte e volte in Herrenfriseure propie à l 'educazione prutezzione di i zitelli. Cù sta in i zitelli Parties furmaru un currettu idea di la natura di quantu vi tuccherà à trattà è Cherish lu.

Hè cunnisciutu chì i zitelli età principiu di amparà à u ghjocu. Chì hè per quessa divinni pupulari 'ambienti fata fola, chì hè in a forma di ghjochi aiutà insignà i zitelli di u fenomenu di basi di a natura.

Forma di l 'aducazzioni ambiente

foli ambientale di preschoolers - Ùn hè u solu mètudu di u sviluppu educazione. Also pupulare sò i seguenti forma di u travagliu educazione ambiente:

  1. Assirvazzioni.
  2. Spirimenti.
  3. dischettu tematica.
  4. nantu avenimenti a natura.
  5. Holidays.

Tales eculogicu di i zitelli Parties comu na forma d 'aducazzioni

Craquer passata hè la fête à mezu à i zitelli, pre-la scola. S sviluppà u friscalette, scrittura e poi, in u so tempu è modu di stonde pesca, finta di ghjucà cù i cumpagni.

Assai à spessu in la littiratura di i prufessori scola dà i zitelli a pussibilità di participà à a creazione di un racontu di fata. Per preschoolers hà da esse i temi pràticu riguardanti animali, i boschi, foresta, in 'inguernu, è di più.

fola eculogicu, circa la natura - hè una grande occasione à migliurà la canuscenza preschooler circa di u mondu, u versu destra a lu in una manera caisse. Quand'elli sò ingaghjati in a dramatization di a storia di ambiente, agnidduzzi sviluppà si, si diventa di più sprissivu è emutivu.

fola ambientale. Cosa underlies lu

fola ambientale cuntene una varietà di finòmini naturali e funzioni pesciu di i pianti è animali, la paci, in u so cumpurtamentu sicondu u tempu d 'annata.

A cosa dritta à scrive u racontu in u furmulariu di viaghju. I caratteri principali sò animatu da u fenomenu, di a natura è animali. Ma l 'animali in fàuli palesani sempre i so principali tratti, cume ours-pasturale, Charles-poprygaychik.

Great successu vi hannu racontu di fata prutezzione di i zitelli cù caratteri miticu. Hè in issi stagings pienghje più piace à participà. caratteri magicu salvà sempre natura, da l 'effetti negativi.

Fola di a natura

Ricchi hè u fundamentu, fola ambiente di a natura deve sempre ludà u bè. Infatti, qualchi diri ca lu Rime più di u male. È tutte e storie, senza dubbitu, pruvà lu.

Craquer eculogicu, permette à u zitellu pè ottene i sapè fà pubblicu vivu. i zitelli Timida dinù bisognu di purtà a sta cala. In generale, ci hè bisognu à cuimmurciuti cum'è i gruppi assai i studienti, à u sviluppu di e so cumpetenze funzioni.

fola eculogicu, circa la natura hè cumuna à tutti, è ùn piglià assai tempu. Da u so natura, ùn hè solu à preschoolers in sù. Hè accortu à aduprà in diversi festival, Matinees, o serate female.

Esempiu foli ambiente di preschoolers

eculugia fata situazione fola, "come omu domesticated pianti."

Era una assai longu tempu. In quelli ghjorni, ghjente ùn cunnosce circa l 'esistenza di i pianti murale. In lu veranu ch'ellu era cuntentu di vede u ripigliu di i pianti dopu à l 'inguernu, in l' istati è ammirata la fogliame di arburi è verde, è vaghjimu spissu tanticchia e tristu chi lu fogliame gialle è caduta.

Di sicuru, erba è arburi piacia in i so ochji di più cà una foglie rataru. A vivu senza sta biddizza comu assai comu sei mesi di l'annu ch'ellu ùn vulianu. Eppo, a dicisioni ca iddu avissi a pigghiari la pianta à a vostra casa, è aiutu salvari lu friddu a la casa.

Tandu l 'omu si n'andò à l' arvulu e cci addumannau un marchese.

- Wood, à mè prèstanu u vostru debout ca si mi paria tuttu invernu cù i so capelli.

- Iè, di sicuru, piglialu: ecculu. Ma pensu, è, s'ellu si pò dà si li cunnizzioni diritta di a vita.

- I ancora pò - L 'omu ci arrispunniu, è pigliò un debout, è si n'andò in casa sòia.

Quand'ellu ghjunse in casa, si n'hè vulia mette un ramu in un pot. Sceglia a più bella, cuparta à l 'brim cù u paese più interessante, compru un pirtusu, cci misi un marchese ci è si messe davanti à aspittà.

U tempu passava, ma u ramu ùn sarani è criscia. Ogni ghjornu si te peggiu.

Tandu l'omu decide di andà daretu à l 'arvulu e dumandà circa pirchì lu sicca la branche, ch'ellu ùn faci.

Quandu l 'omu s'avvicinò, lu ricanusciu subitu.

- Oh, 'omu, comu si li cosi a mio fronde?

Ellu rispose:

- e cose Very mala, ricci nudeddi piegati à a terra. I sò vinutu à dumandà vi di i cunsigli è aiutu, perchè ùn ponu capisce ciò chì hè u mo sbagghiu. Dopu à I pigliò stu spettaculu pignata e li megghiu terra.

- Perchè ùn vi pari noi ùn vutari accussì longa? Iè, parchì a natura ha fattu bè di noi è dumandatu i nivuli passendu sopra à noi, scennu arcusgi, tantu avemu cultivata è maestri.

- À ringrazià vi, arvulu granni!

È l 'omu a curriri ncasa.

In casa, si sparta una grande Etna di l 'acqua e la gula lu rami mezi falati. È tandu un miraculu hè accadutu - in fronte di una Castel addirizzati.

L'omu hè assai cuntentu chì u seguita i cunsigli di un arvulu e liberatu una debout.

Ma com'è u tempu passava, è si messe à custata chi u principiu ramu a vutari dinò. Watering ùn aiuta. E poi l 'omu dicisi di andà daretu à l' arvulu di u novu cunsigliu.

Allora si avia dettu l'omu nantu a cima Aide di i pianti - earthworms. E lu fattu ca vi tuccherà à chjusu a terra di l 'accessu di ossigenu à pona radiche.

L 'omu ci ringraziannu e curriri ncasa.

À la casa si trasfirìu a so mossa à i radichi di a terra. Dopu à qualchì tempu debout budded dinò è suffiò una nova la vita.

L'omu hè assai cuntenti.

Here noms de caduta, aghju digià iniziatu a caduta neve. In una matina winter, vide un omu chì un ramu si n'andò fora di novu. Nunda di travaglia à fà rinviviscia u so. È l 'omu a curriri a la Quercia. Ma hè falatu in hibernation è ùn ci pudia svegliammi.

Allora u persona hè assai paura di i so debout. È purtatu lu in casa prestu. Era a paura ch'ella avissi a moriri senza l 'aiutu di un àrburu. Allora qualchissia parlava à ellu.

- Ehi, signuri vi sente à mè ...

- Quale hè d'parla à mè? - populu scantati.

- You micca à mè ùn ricunnosce micca? Hè à mè d', u vostru ramu. : Ùn àbbia paura, sai, chì tutti l 'arburi, oltri ca comu tanti bestii hibernate in' inguernu.

- Ma tu in la cammara accussì bravezza è cosy, voi veramenti nun ti piaci lu?

- I sugnu bedda cun voi, ma noi sò crescente solu par Street View.

- Now I capisce tuttu! - Fà l'omu, è purtò un albero in una pignata u windowsill, induve si rinfriscà li raggi di lu suli.

E mi misi a campà un filu da una persona nant'à u windowsill. Winter fora, è un omu chì in casa, hè crescente debout vera, verde.

Avà si sà ciò chì si piglia a fari giustu 'adopru di i pianti cusì ch'elli ci paria tutta l'annata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.