HobbyNeedlework

Fate e ghjucà "kapitoshki" cù i so propriu mani

Toy "kapitoshka" cù i so propria manu hè assai simplice. Ùn vole micca necessariu boni dispunibuli di materiale di materia, o qualchì materiale pocu cumuni. Ma quantu aligria, un zitellu s'appoghja, sopratuttu s'ellu hà participatu in crià sta curiosa!

Per creà un "kapitoshka" cù i nostri mani, avemu bisognu di un pianu ordinariu. Quì hè megliu ùn salvà è sia più durable. In noziu, in fine, tuttu u "riimplari" serà spargugliatu nantu à l'altru mobili è l'alfombri. Ùn puderebbe micca aduprà micca una, ma dui pilami per una forza più forte. Avete bisognu di mette à l'altru. Quandu avete bisognu à inserisce intra u tufoninu cusì cusì. Ma siccomu u so coddu hè limitu, pò esse discepuli per travaglià cun ella. Per quessa, "kapitoshki" cù i so propri mani pò esse fatte cù una buttiglia di plastica convenitu. Per fà questu, avete bisognu di cutà u fondu, è nantu à u collu per piglià a "cola" di u bulu. Avà u nostru travagliu hè di cumpagnie u futicu ghjinuu. Per fà questu, pudete aduprà farina, fècheru, talc o sabbia. Tuttu u codice di u vostru vulete è l'età di u zitellu. Dopu tuttu, se a bola si spende, è u zitellu hè sempre una piccula, ùn pruvà certamenti u cuntenutu. Cusì, criendu "kapitoshki" cù i so propriu mani, omplete a pratiche, per esempiu, cù farina, cunfittendu cusì. U cantu dipende nantu à a dimensione chjamata di u ghjucatu.

Quandu sta stampa hè cumpletu, avete bisognu d'attaccà una bola di "cola", è tagliate l'eccessi (se vulete). Avemu da accede à l'opere "finishing". Diffirenni ochji ochji, u nasu, surrisu. Ancu tuttu ciò chì pò esse tagghiati di carta culurita è pasta.

Per d 'altra banda, hè megliu simplificà u vostru còmpiu è cumprà balsa cù carchi dipinciutu. Se a faccia di u ghjocu hè prestu, hè u tempu di penserà u capelli. Hè custruitu di filamenti di u linu, Chjucu d'annu, pudete furnisce e colti, recicla a cuda o ochju u piru.

Allora u ghjocu "kapitoshka" hè prestu. A photoe mostra chì i diversi forme ponu esse dati. Questu hè un simbulariu sclusivu per u sviluppu di cumpetenza di muturi per i toddlers, è per adulti hè un medio excelente per esaltà l'stress.

Però, u metudu descrizatu supra ùn hè micca solu l'unicu modu per creà un "kapitoshka" cù i so mani. Quelli chì sapevanu di mantene una agulla in i so mani pò facenu un "amicu" graziu per i so figlioli. E cumpetenze particulari ùn sò micca necessità. Per questu, un pezzu di burlap di forma rotunda hè necessariu. Hè devenu esse assemblatu nantu à una stringe per chì a saccheghje sferisce. Cum'è un imposte, pudete aduprà gomma spuma, sintepon o holofayber. O pigliate micca materiali standard: foglie, erba, fiori, cereali. Sicondu u rimpianu, u Kapitoshka hà cù funzioni differenti: un ghjocu regulariu, un souvenir aromatiche di antistresse, o un simulatore per l'habilità finale. Avemu l'emboli, bocca è nasu nantu à a sacchita. Turnate i pensi è i peri. Sò fatti di u suoru da buttigli di vinu. Preliminari chì ci necessariu per falla. A Cordes sò stirminiu nantu à a sacchettu, è passonu dopu in u tappe è stati cun nodi. A cima di u "capitale" pò esse decorata cù una corda, chì hà bisognu à fà un loop, per chì u souvenir pò pene.

Tali ghjucati ghjucà serà un rigalu ecunomicu ùn solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.