SaluteMedicina Alternativa

Fasting on Oganyan Marve: recensioni. Salute da manghjà in Ohanyan

Oganyan Marva Vagarshakovna hè un candidatu di scienzi biologichi, un medagree in ambientale. Hè assicura chì a malatìa deve esse trattata senza a medicina di u chimicu. U so metudu hè di usà fatturi naturali, cumpresa in a funzione autoreitorezione di u corpu umanu.

Chì risultati sò

Ci sò parechze evidenza chì, per via di questu, pare mancu chì e malatie incurable sò stati guariti. A persone hà ritruvatu, mentri a medicina ufficiale averebbe un diagnunziatu di disappruverà, è ancu à una morti veloce.

U trattamentu megliu, per suprattuttu, si trova in u stadiu di prevenzione di a malatia, chì hè, a salvezza di a salute da u nascita. A basa di u listessu modu hè ughjottu per l'Ohanian, chì cumprese intake di zucchini freschi, decucchi di basa è una seria di enemas.

Cosa da cumprà per fasting

A dicisioni à un questu prucessu di rinfurzà, in a farmacevule avarà da esse furnituatu:

  • U sulfate di magnesiu hè un sali amari biancu, è si una persona purga di e malatie gastrointestinali, u sali hè sustituitu da l'oliu castor;
  • Grassifichi - oregano, mint, horsetail di campu, balsamara di limone, milfoil, plantain, motherwort, chamomile, mamma è madrastra, calendula fiori, timore, spurge, sage, coriander, nettle, valerian root (all herbs take 50 grams and mix);
  • A mugla d'Esmarch cù un tubu - deve esse strittu individuu per ogni membru di a famiglia.

Sì una persona purga da gastritis, invece di u calzu di tuttu l'arbe puderebate bevi mint, agghiuncennu l'u melu. Da a seconda settimana, pudete aghjustà aghjunte altre erbe, à u zitrusimi, a patata, u pitrolju, a zucca è a mela. Quandu ci hè nàusea è vò cumandamenti chì pudete bevi un pocu viste d'acqua cù l'aghjuntu di una cullizzioni di soda à ognunu. A vaghjime u vòmitu hè causatu apposta, pressu u to dettu annantu à a ràdica di a lingua.

S'ellu ci hè allergie per tuttu l'arbe, u melu è u limonu, i primi ghjorni sò solu u caldu di dogrose, è aghjunghjenu pocu à pocu più à l'altru. In a presenza di l'allergii, ancu in u cane rose, i primi ghjorni bevianu l'acqua, da u calzu di a riserva salvatica è cusì.

I seguenti prudutti sò acquistatu da a tenda:

  • Toronpi, aranci, limoni (in un box) è sei litri di meli;
  • Sal di mari è baking soda;
  • Funnel per a trasfusione in a mug da Esmarch.

Stage preparatoriu

Prima di inizià a fami per l'Ohanian, ci vole à passà cumplessumente à altru regime.

Imparare in lettu, avà bisognu à pruvà à novi à a sera, è cullà nantu à sei à a mane. TV before going to bed does not look, but to dedicate time to a night walk.

Da sei à settimane in a sera, bevande un vetro d'acqua cù sulfate di magnesiu dissolutu (50 grammi) è u zucchero di limonu. Sì ci hè una ulcera peptica, dopu vìviri l'oliu castor cù u zitellu di limonu, è cù a pancreatitis aguda aghjunghjenu una decuccionu di Senna (à a tarifa di 2 cullizzioni per 300 millilitru di l'acqua).

Immeuble l'acqua calda d'acqua calda con agua caliente, mettite à u dirittu righttu è mette sottu à u liver. Ma questa prucedura hè sclusa si una persona hà detta l'hepatitis o a petri in i venti bile.

Per una ora, stendu nantu à u so latu, puderete bevi 3 tazzi di calore cù l'aghjuntu di u zucchero di u limchiu è u meli.

L'altri 3 beurre di beurre abans di dorme.

Per i più beddi pirsuni hè cunsigliate per aghjunte micca 50 grammi, ma 60 à 75 grammi.

U primu ghjornu di u viaghju, è cù un complexu cumplettu - per trè ghjorni, averebtu bevi un laxante da sulfate di magnesiu è l'oliu di riccu o d' arbe di Senna.

U piriudu principali

La fami per l'Ohanyan includenu a cunniscenza di certi procedimi rilativi. Allora, u cursu sanu di lavà l'intestini hè uni pochi settimani in a mattina. Quatòrde ghjorni di l'enemea sò fatti tutti l'altri ghjorni, è dopu in u stessu tempu, una volta per a simana.

Dopu à a matina, dui litri di acqua cale cù l'addiventazione di u sali di u mare è di u soda di furmazione sò spressi in u tazza d'Esmarchu. Dopu quellu puderete andà à u bagnu. Questu hè fattu trè volte in una fila, dopu a quali anu datu un sciccareddu chinu.

Per preparà a decuccione, tutte l'arbe di sopra sò variati. Pigliate 4 a 6 cullizzioni di u mischju è raccumannanu in trè litri di acqua per una ora, dopu chì l'acqua hè filtrata è sprime.

In ogni vitturi aghjunghje una cullette di meli, chì hè dissolta in u calchinu è u zucchero di limonu. Un vetru di liquid hè drunatu ogni ura. Questu régime hè tenutu per una simana sana.

Da a seconda settimana, aghjunghje u pomelo è u zuccaru d'orangeucci in un voluminu di 2 a 3 litri.

Tutti 3 settimani ùn pudete micca manghjatu nunda.

I denti si sdicceri cù u sali di u mare, sguassà a pesta cun un cepu.

In più di l'agrumi, a famiglia Oganyan implica l'utilizzu di zuccheri di vegetale (carotta, beole, tomate, col, patata, cucumari, pampani, zucchini, verbe), è ancu altri frutti (manzoni, prugne, zucchinati).

In una settimana è a mità, pudete fà cumparisce u zuccaru di u nasu di un tuberu rossu è spressatu Cyclamen. U zucchinu hè dilujatu in acqua in una ratio di 1/10. A pianta hè acquistata in una buttrega. U cursu di l'instillazione pò cuntinuà in cuntenuti diffirenti finu à sei mesi. È a fami dura per Ohanians 21 ghjorni.

Exit

Hè un periculu assai impurtante. Per questu hè necessariu avvicinarià senza esse attrachjata, quantu à l'epica quandu a famiglia medica in Ohanian dura.

À i primi ghjorni manghjonu a frutta, straccata nantu à un grossottu, mentri drentu una curazione di l'erbe, i zucche, u tè cun u melone è l'acqua chjaru. Dopu à a dieta si aghjunghjenu purcelli, l'insalate sò stati preparati, ma sò oghji cù u zucchero di limonu o da a crema agria. Dopu à una settimana è una mità cada ghjornu, manghjani grassi di polli domestici. L'oliu purificatu à l'insalati si aghjunta u vegetale unrefinished. Duminari è esseranu alga, chì hè acquistatu in maghjine spezii, ma micca in farmarii, mel in panelli o capelli, cocktails verdi, uva è tomate giallu.

E cumu manghja dopu?

Volenu a nutritura nurmale di manera lenta. Solu dui mesi dopu, pudete manghja cum'è sempre. È, quandu a fase di "exit da falla" finisci in Ohanian, hè cunsigliatu di riveice tutte e so dieta di antica è cambia, siddu ùn hè micca solu, da almenu fate qualchì aghjuntu.

L'allevu, l'orzu, a farina è a farina di millet must be coceriti nantu à l'acqua, aghjunghjenu cipolle, mantra (mantra o vegetale). Sopi è borscht per fà i so legumi. In certi casi, hè cunsigliu di rimpruverà u viulunità ogni trè mesi per 1-2 anni.

La fami per Marve Ohanyan darà un risurtatu pusitivu solu se ellu dopu una persona adatta à certi reguli in a dieta:

  • Da a dieta, i pesci, i carni è di i prudutti di lattini sò micca cacciati;
  • Da u pane è di i prudutti da questu hè ancu megliu u ricusà, ma cun un grandu disgrazia, u pruduttu hè furnitu in casa;
  • L'oliu vegetale per l'alimentazione ùn hè micca frittu o amara.

Avemu libbiratu di ipositi purulenti da u nasu

A purificazione di u corpu in generale hè megliu cumminata cù a purificazione di i peccelli paranasali da u pus. À questu ghjornu, dopu à un enema di a matina, chjinata nantu à a so sporta, un tubbu di una pianta chjamatu ciclamen hè aghjuntu di una gota d'acqua diluta da l'acqua.

Hè necessariu di preparalli per u fattu chì a prucedura hè assai luntanu da a più piacevuli è ancu dolorosa. Ma puderà fà esse impurtante per quelli chì volenu esse sanu sana. Qualchese infizzioni di u gripe e infizzioni respiratori si spuntanu cù una garantia assoluta. Dopu spacculatu ogni nippa, hè necessariu di mentà ancu per 5 à 10 minuti. Dopu quì, avete da bevi un coppiu di vetru di ciappellina d'infusiva cù l'uzzu è u zitellu di limonu, cacciate finu à u pianu, stà in questa position per unep di 2 minuti, è poi cullà è arringenu a to fàccia cù acqua calenta. Inoltre, inalazioni cù eucalyptus, fir o mint oil sò fatte. Balm "Zvezdochka" hè ancu adattatu. Cyclamen hè digestionatu 2 o 3 volte à ghjornu per almenu duie simane.

A ricetta pè u zucchinu hè dinò: u tubbu di a pianta hè pulita, lavata è frenu nantu à un grossu rossu. U zucchero hè struitu cù una gasa è diluta cù l'acqua distillata 1/10. In u frigorinu, u pruduttu hè guardatu da unepo di 10 ghjorni. A fine di questu tempu, una nova suluzione hè preparata.

A lot di pus è mocu sera da u nasu, chì serve com un ambiente "eccevutu" per a diffusioni di u virus influenza, chì si multiplica, vene in u sangue è "cammina" in u corpu. U mo cervu hè u primu l'urganu in a coleta, chì hè influinzatu da u virus, chì pò purtà à i maloforte. Dopu questu, u cori sarà malatu. Ogni sapiulu chì una griglia simplica pò ancu guidà à morte. Intantu, hè assai possibbili di palluzzà. È cù a gripe, l'altri malatii anu da spariscia, ancu allergii, epilepsia, bronchial asthma e even infertilità.

Cusì, a fami di Marve Ohanyan salvà una persona solu da u virus di a gripe, ma da una quantità di malatìi serii, cum'è attache di cori, esclusivi, diabetes è allergii.

Starvation (Marva Ohanyan): Feedback

L'Internet d'oghje ùn hè micca solu una fonte d'informazioni di un tipu generale. A genti si spende à ellu à scopre l'opinione di e persone nantu à questa o questa pregunta. Cumu a fame di Ohaniani meritanu l'utilizatori? Rispordi di questu spessu sò accumpagnati da i cumenti detallati di a so cundizione, quandu una persona hà travagliatu a tecnica nantu à ellu stessu. In elli, pudete truvate periodi di salute faciule. Ma ci hè un tempu quandu si ferma assai pessimu.

Quì hè un ghjurnale scurciatu di un omu chì si trova in quelli ghjorni chì avia annunziatu.

Règuro di veru durante u viaghju

U rapidità di un omu era assuciatu micca solu per perdienti pisu, ma cun ricerca spirituale è di sviluppu parechji qualità in un sè stessu.

Decidiu chì cresce u nivellu di a so energia, sviluppà l'indipendenza di l'alimentu, a furia di forza è l'spiritu, aumentanu a creatività, rejiminate è preparanu cun a so mòglia per cuncepisce un zitellu.

E erbe, u melu è i citrati custanu casi 4 000 rublu. L'altri 2 mila stavanu frutti è altri prudutti per a prima volta di a famiglia.

I primi trè ghjorni eranu surprisingly easy and free. L'omu corse accanti à u matina è faciule seguitu tutti i raccordji di i Ohanyans.

Solu u quartu ghjornu ùn aghju intesu: a mo capanna è a mio pressionità di u sangue. Ma u rapide hè statu decisu di cuntinuà. Dui ghjorni più micca fàciule. Ma ci era una visione di migliurà.

Allora u statu cambiò da u vigoru à l'irritabili. Ci era una certa ineducazione è debilitatu generale. Ma quandu sti cundizzioni passanu, eranu rimpiazzati da a frescura è un risultu energicu.

À a fine di a seconda settimana, si sintia chì u corpu avia fattu assai più intensu per pulisce. A gente hà caputu chì a persone cuminciò à vede assai più sana è più ghjovira. Malgradu a mancanza di nutritura, durante u spate di l'energia, hà fattu più di più è più ricuperazione è anu stabilitu u so propiu recordu, facennu un quantità chì ùn avia mai avutu successore.

Dopu trè simane, sicuru, i pinsamenti di l'alimentariu vinianu constantemente, ma à u stessu tempu, hè struitu un novu hàvitu, vita senza ellu. L'omu divintò cusì accustatu à a so nova condicioni chì quandu a famiglia kundizionale di u Ohanyan hè vinutu per un finu, era prestu per vive in quantu senza manca.

I posti annantu à l'altri cinqui ghjorni dopu à manghjà da manghjà, quandu u gustu di l'alimentariu hè stata rividuta in un modu novu. U numaru di risultati di l'esperimentu, chì ùn era ancu esse rializatu, cumprendi:

  • Un sensu sèmplice cun un cambiamentu cambiamentu in u clima (previ anu micca sensu in quelli ghjorni);
  • A scumparsa di i rossi;
  • Assimilità fatta di latti (l'omu hè un atleta, è a so nutrizzioni include nutrition sportiu).

Hè chjaru chì u metu di stu manghjitu di mancanza di u Ohanyan hè allora l'emozioni pusitivi è a ripresa.

Di sicuru, pudete truvate risposti negattivi di quelli chì dicideru di pruvà una stravaganza di famu. Ma sò parechje più opinioni positivi.

Chì Marva Ohanyan si propria

Starvation, in l 'opinioni di Marva Vagarshakovna, hè u solu rimborsu benèvule chì avarà veramente aiutà à a malatia. Spiking u so zitellu cù i medicini, i so genitori, infatti, cunnisciutu da a malatia crònica in l'adultu.

A malattia palesa un gran numaru di villi accunciati, da ellu puderete ridivà nunda, ma manghjendu, ma aduprendu assai di liquid.

Allora, a persona hè infettata cù a griglia chì u corpu si chiuvamu in quandu u pusone hè stituitu in questu. U virus pò dilucuzà, aiutendu à scacciallu fora di u corpu. Cusì, hè megliu per capiscu a gripe com'è assistente, è micca com'è un attaccu, chì vulete ridivà u più prestu pussibule, per esse drentu in i pillettes.

Sì bèviu caldi di eterna, dissolviu a melazione in elli, da quì hà da avè un effettu assai più benèficu in a mellura di salute in quantu à a medicazione.

M. Ohanyan recommands starvation in case di malati renali. L'alimentariu, chì serve per inizià u prucessu metabolicu, hè trasformato, entre i tessuti, è i scendi hè spartutu. Ci si deve esse cumpresi chì queste gattivu sò excretati da i rini, è ùn sianu micca in u nostru bigu. Trasfurmannu u sistema limfinicu, u sangue, è per mezu di i riti sò excretati in l'urina.

U trattamentu hè cumuni, cù l'aiutu di decucazioni d'erate cù l'aghjunghjione di u mele è di u limonu.

Hè diffesibile di sobrevalorà l'utilità di zucche di frutta e frutta di vitamina è di zuccheri. E si addisce nutizie è u fruttu nantu à u granu, elli sbagliaranu perfettamenti è ùn devenezza micca bè cù l'antichi chì causanu a reazzioni allergique. Per quessa, si l'anticorpi ùn sò furmatu cù l'usu di l'alimentariu, ùn ci hè micca nudda raggioni per allergià.

Marva Vagarshakovna hà parlatu ancu in detail nantu à u prein u postoperativu, à dì, cumu manghjà in questa ora. Trè simane à l'operazione deve esse preparatu, chì limpite u vostru corpu. Allora vi sarà più faciule, senza chì u caldo di pollo seranu necessariu dopu l'operazione, chì hè spessu offerta in i sughjetti. Ma u ghjocu avarà u effettu più benifidu.

U zùccaru naturali si trova in frutti è meli. Una persona sana pò manghja l'alimentazioni in quantità limitata. Sì ch'ellu purga da diabetes, ellu distingue entre chì e quantu ellu cunsumeti.

Questi è parechje altre cunsiglii è ricunniscenza sò dati da Marva Vagarshakovna. Dunque, saziamentu nantu à l'Ohanyan, a tecnica chì hè diventata assai famosa, ùn hè micca tutte ciò chì pò esse apprezzata in i so siminarii o libri. In l'opere di MV Ohanyan, un ponu truvà infurmazione nantu à ciò chì vi aiuterà per a presenza di e malatie specifiche, è ancu cumu per dà nascita à un zitellu fisiologicu raviatu in casa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.