SaluteMedicina Alternativa

I prugetti curatori di a castagna equina, usata in medicina

Chestnut - un arburu di cinghiale di a fugliale di fagge, chì si dice in la primavera cù a so bella fioritura. Ci hè parechji spezii di sta pianta chì pò esse truvata solu in i zoni cun clima temperatu è calda chi prefè. A castagna hè cultivata in l'Asia è u Mediterraniu. Ùn piace micca a boscera solu secca, da quì umidità.

Un salvaticu o cavallu, castagna hè cunsideratu una cultura europea da u XVI seculu. A pianta hè un magnificu adornu di parechji parchi è parchi in diverse cità di l'Europa.

A castagna equina, in più di u so usu decorativu, hè usatu in u trattamentu di parechje malatie. I preparazioni omeopatichi, a basa di quale hè sta pianta, sò designati per distruggi di parechje patologii. Sti dispusitivu pò avè effetti antitrombòtiques, venotonizanti è analgésichi nantu à u corpu umanu. A industria farmaceutica pruduci ancu una lista considerablee di medicini, chì sò basati nantu à una pianta medica. Una castagna equina si trova in a medicina famigliali.

I medii realizati da una pianura cicatrizna, aiutu cù diarrea è malaria, bronchitis è umidità uterina, alta acidezza gastrica è vasospasmi. I preparazioni chì cuntenenu a castagna equina pò dà alloghju à a cundizione di i malati sutturi di a tuberculosi è a gastritis, a violazione di a secrezione di bile è a neuralgia. I fondi recurrenti, a basa di quale hè castagna equina, cù ecunumia venosa. Anu aiutu ancu cù a trombophlebitis di una natura crunica.

I prugetti curatori di u cavallu di castagnu sò intornjati in i so frutti, i fiori, foglie è ancu a curnesi. Spessu utilizate è e soiu maturu di a pianta. Per eliminar diverse patologiasi, hè cunsigliu di ingressu di u zucchero squeezed da i fiori di l'arbre curativu.

Horse chestnut in medicine finds the application due due to the glucosides (escin e esculin) disponibile in a so cumpusizioni. Sti sustegnu lentanu a coagulazioni di u sangue è reduci u so viscotismu. Da i frutti di u castagnu cavallinu salvaticu, è di l'scorchera di l'arbre è di e so foglie, a industria farmacologica produci a droga "Escuzan". Hè ricurdata per fenomeni stagnate à e vini, è per l'espansione di u sangue di u sangue venoso in i membri inferjuri. A droga "Esflazida", chì cuntene flavonoids è scinata, hè disponibile in a forma di pillettes. Hè ricurdata per trombophlebitis è flebitis. Dragee "Anvenol" hè ancu un castagna equina. Hè ricurdatu per i fenomeni patogeni in i vini.

I prugetti curatori di a castagna equina sò usati per liberà di e varicesi. L'infusione è l'altezzii di i pianti medicinali sò cunsiderati cum'è l'agenti venotonii più efficace. Sò stati inclusi nde parechje medicini cunsigliati per l'hemorroids e endarteritis. Cuntribuisce à queste fondi è a curazione di l'ulcers tròfichi chì si prisintonu nantu à a calata per via di varicesi.

I prugetti curatori di a castagna equina sò usati per a terapia intestinali. A decocção particulara in efficace di u corti in i patologii chì sò crònii è infjammatori. A lista di tali malatii hè pussibule di purtassi di malaria di disculezione, di malatie, di l'affliction, è di disordini in u compartmentu bile. I prugetti curatori di a castagna equina sò utilizati à eliminà e patologii di i sinus nasali. I preparati da a cerva, foglie è frutti di l'aranciu curatu sò cunsigliati per a mancanza di respira è di gout, reumatismu è sangramentu uterine, è ancu per l'artrite.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.