News è societàCélébrités

Famous pattinatori figura Russian, campionis Olympic

pattinaggiu hè da luntanu unu di i sport più pupulare in u mondu sanu, fà un numaru più numarosi di i zitelli - l 'avvene campionis, oltri ntirissanti è bella à vede nant'à TV o à u rink.

A nascita di pattinaggiu

A prima skate su runners ferru fubbi in 13-14 seculi in i Paesi Bassi, cusì hè cunsideratu à esse u antenatu di pattinaggiu.

Dopu à l 'aspettu di u skate di un novu tipu vinniru e pupularità, chì hè un travagliu hà cuntribuitu à l' chi u sviluppu di u sportu, chì in quelli ghjorni era limitatu à assicurà chì casciuni u Ghiaccio, è diffirenti formi senza perda u beddu n frunti.

U primu gruppu di rèuli di pattinaggiu fù publicata in Ingliterra in 1772, è fù chjamatu "A Trattatu nantu à u patinage." Hè tuttu cunnisciuta in u tempu sò stati discritti i figuri principale. Cusì, Great Britain fatta la authorship di tutte e figure ubbricatoria in pattinaggiu. In più, in 1742 ci cumparisci a prima suceta di pattinatori, sò statu sviluppatu, è assicurati da u regule ufficiale di u cuncorsu.

U fundatore di u stile mudernu di figura sur stòrici sport accordu scarsu American Jason Heinz. Era quellu chì hà avutu un rolu maiò in a so diffusioni in lu munnu, e n particulari in Russia.

U sviluppu di pattinaggiu in Russia

In l 'Imperu Russian, pattinaggiu hè assai pupulari duranti u tempu di Petru I, ca purtaru a prima analise di skate da l' Europa. Hè nutevuli chi lu mpiraturi Russian hè u prima à cullà incù skate fissendiddu direttamente à a scarpa è creatu, in essenza, u mudeddu di skate mudernu.

A prima manuali Russian di u pattinatori iscì in 1838 in St. Petersburg è fù chjamatu "Winter piacè è sur arte", cumpilatu un maestru di ginnastica a scola militare, GM Pauli.

Cum'è figura sur in Russia apparsu in 1865, è in u stessu tempu in u Vitale giardino prima au statu apertu in St. Petersburg. À chì tempu ch'ellu era u più asgiata in tuttu u di Russia, e addivintau subitu un rimpianu di i furmazioni di pattinatori figura. È in 1878 hè stata urganizata a prima cuncorsu tra atleti Russian.

A prima pattinatori figura Russian e Soviet

A prima pattinatori Russian sò cuminciatu à scrivevi à i fini di u 19u seculu. I primi chì participò à i cuncorsi internaziunali, addivintau AP Lebedev, chì era una furmazioni avvucatu.

Nikolai Poduskov digià addivintau un membru di u primu cuncorsu ufficiali, chì fù dopu à 1896, è pigliò u 4th postu in sìnculi sur, ma digià pigliò noms de postu in u Championnat aperta Russian in 1901.

George Sanders, participà à u listessu cuncorsi cum'è Poduskov, pigliò 3a locu e addivintau lu brunzu premiu-vincitrice. In più, si svorgi la prima formi cumplessu, c'avia fattu, taliannu a turnu à l 'altru, célèbre, figura Skater Russian - Nikolai Panin, chì li permette à i Ghjochi Olimpichi di u 1908 in Londra, à vince u prima di l' "d'oru" Russian Ulìmpici.

campionis Soviet ca hannu vinciutu lu più volti à diversi cuncorsi in pattinaggiu, lu megghiu canusciutu Sergei Chetverukhin (Ghjochi Olimpichi Silver in Sapporo, brunzu Championnat du Monde 1971 midagghia d 'argentu à u Championships mondu in Calgary (1972) è Bratislava (1973) è di brunzu à l' Championships European in 1969 annata) è franc Solano (in u 1975 - u campiuni mondu, campiuni di l 'Unioni Suvietica in 1974 è 1976).

Famous pattinatori masciu Russian in UV

Famous pattinatori figura Russian hannu statu u campionis è vinciutu premi à diversi cuncorsi - da i Ghjochi Olimpichi di u Championships à parechji livelli, è u Prix Nazionali Grand.

Unu di i prima di u megliu pattinatori in Russia era Alexei Urmanov - vincitrice multiplicità di e campiuni di l 'Unioni Suvietica, Russia e campiuni European, campiuni Olympic in lu 1994.

At u 1998 Olympics Russia dinò te na midagghia d 'oru in pattinaggiu di l' omi di, chi ha vinciutu Ilya Kulik. In agghiunta a lu ricanuscimentu Olympic, in u arsenal nome di u famosu figura Skater Russian hè l ' "d'oru" di u Championnat Russia, "argentu" e le Monde "brunzu" è Championships European.

Unu di u più famosu è megghiu atleti Russian hè Alexei Yagudin, quale hè u premiu principale di u Atleta - "d'oru" Olympic Games-2002. Iddu hè un campiuni European e munnu a multiplicità, vincitore di u Grand Prix pattinaggiu Final.

No menu famosu è ghjovanu Skater Skater-sìngulu Maxim Kovtun, chi un cuntu novu per qualchi grandi vittorii. Ghjesù hè una vittoria di trè-tempu di u Campiunatu di Russia pigliò "argentu" à l 'Championships European di u 2015.

U più bonu-canusciutu e vie-vincere figura Skater in Russia, è intornu à u mondu hè Evgeni Plushenko. Ghjesù hè u ambra di dui Cuncorsu Ghjochi Olimpichi d 'oru (2006 - sìnculi di u 2014 - a squadra pattinaggiu), dui pigliò "argentu" di i Ghjochi Olimpichi. Plushenko 3 volte vinciu lu titulu di mondu sette volte - l 'campiuni d' Europa, e comu assai cum'è 10 volte - i Championnat Russian. Hà dinù parechje altre volti è tituli.

Plushenko hà un numeru di rializazioni Sporting, è i so brivetti hè u funziunamentu di i cuncorsi toughest in la battaglia sola hiver. ellu aceddu no.

pattinatori figura Russian, l 'omi sò cunsideratu à esse à mezu à u megliu in u mondu sanu.

Famous Russian artista solitaria Femmina

Sfurtunatamente, figura a l'e donne sur Russia ùn pò vantari una longa storia di tiatru e volti a stu sport.

Storia di vittori accuminzau solu in lu 1976 cu l 'aspettu di una figura Skater Elena Vodorezova. Chì hà guadagnatu lu primu vie à la Championnat europea, e poi addivintau lu terzu a lu Championnat du Monde.

Prima medaglia Olympic - "brunzu" - vinciu un sìnculi Skater Kira Ivanova in u 1983.

A riescita d 'una Skater ghjunse solu quandu per a prima volta in a storia di a Russian Irina Slutskaya vinciu lu Championnat European 1996. È digià in u 1999, ancu à l 'Championships European, Maria Butyrskaya, Soldatov è Volchkov vinciu tutti li volti. In u listessu annu Butyrskaya purtatu Cup le Monde "d'oru".

Nunustanti lu fattu ca la megghiu pattinatori Russian Maria Butyrskaya è Irina Slutskaya ùn cumparisce micca, ch'elli sò u più famosu è ligginnariu Skater Russia à stu ghjornu.

I capi di pattinaggiu l'donne Russian sò avà Julia Lipnitskaya è Adelina Sotnikova.

Sotnikova, la prima è tantu luntanu solu, vinciu la midagghia d 'oru Olympic in pattinaggiu à mezu à e donne. In più, divinni 4 volte vincitore di Championships Russian, volte vinciu argentu à u Championships European.

Sperti Pattinaggio picciriddu chiamatu Adeline, parchì in 13 anni, si svorgi l 'elementi più cumplessu di pattinaggiu.

Julia Lipnitskaya hè dinù una medalist, oru, Olympic in u cuncorsu squadra. In più, hè un vie-vincere siguenti differente in mondu è European Championships, cumpresi preparazione.

Julia hè avà 17 anni, Adeline - 19, è ch'elli sò u futuru di sola Indice di e donne, Russia.

Percorsi in paghje

Russian sur paru à i tituli, insignes è sportsmen famosu mondu porta assai di più chè sìnculi.

Russian paru pattinatori par nomu è ghjente cunnosce ancu à quelli chì sò assai luntanu da u mondu di u sport.

A prima Olympic "d'oru" a nostra, coppia, Oleg Protopopov è Lyudmila Belousova vinciu in u 1964, è dinò in u 1968. Si riferighjenu à l 'authorship di tanti elementi, chì à stu ghjornu sò incluse in lu programma ubbricatoria di palchi intornu à u mondu sanu. Mentre u coppiu hè quellu chì cullonu a strada nuddu àutru putissi.

Un altru coppiu, vinciu l 'Ulimpiadi avìanu Alexei Ulanov è Irina Rodnina - in 1972. Next Gold Irina Rodnina vinciu digià paired cun Aleksandrom Zaytsevym in u 1976 è 1980.

U più famosu pattinatori figura Russian - campionis Olympic in sur paru hè:

- Anton Sikharulidze e Elena Berezhnaya ;

- Maxim Marinin è Tatiana Totmianina ;

- Roman Kostomarov è Tatiana Navka.

I capi di paru sur oghje sò i pattinatori figura Russian Tatiana è Maxim Trankov Volosozhar, in una megliurà chi già hannu 2 "d'oru" Ghjochi Olimpichi (in para e cumpetizione squadra) è u nostru allori ùn si puderà à firmavanu elli.

Top paru ballu Ghiaccio

ballu Ice cum'è una disciplina siparati stata inclusa in u prugrammu di cuncorsi internaziunali solu in lu 1950.

In stu prugrammu, Russia (allura l 'Unioni Suviètica) rapprisintàvanu lu famusu paru Alexander Gorshkov è Lyudmila Pakhomov, ca cci desi lu tonu in lu mondu, danse, è 6 voti campiuni munnu, e vinciu d'oru à l' Ulimpiadi 1976.

Prima, Russia hà, u famosu paru ballu bonora Grischuk e Luigi Boccherini Platov hè medalist, dui d 'oru in 1994 è 1998 chì li fatti campionis in u sportu.

Known vapuri Maxim Shabalin è bonora Domnina, à mezu à i rializazioni chi hannu brunzu Ghjochi Olimpichi di u 2010 Double Championships European Gold è pietà le Monde di u 2009.

Arcuni di li cchiù famusi ghjovani ballarini, Nikita Katsalapov e Elena Ilinyh, purtatu in u Tisoru di l 'oru e Russian Olympic "d'oru", "argentu" e Championships "brunzu" di l' Europa e la Russia. U coppiu spizzò, su dopu à l 'Ulimpiadi in Sochi in u 2014.

A data, u megliu, u più forte, è u famosu pattinatori Russian figura abballannu su ghiaccio - Dmitri Soloviev kultura Bobrova - campionis di l 'Europa e la Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.