Arte e spettacoliArte

Eugene Gapchinskaya: pittura, artiste, glurifichendu di u mondu di zitellina

Sè vo circate di qualchi tempu di jittannu ni lu magicu mondu di zitiddina, piglià un ochju à l 'huile da artistu Ucrainu Eugenia Gapchinskoy. Iddi depict freitag rosy-capped andai circa lu so los. Nantu qualchi dipinti manghjonu, altri - cummedia è sognu.

trama diliziosi

Si hè dettu chì u zitellu ùn fù pinzaricci quantu à divintà un artistu, Eugene Gapchinskaya. I quadri ch'ella si messe à scrive di più in stu sèculu, ma pensu chì tutti i populi sò capaci di piglià. Allora Eugene avutu di essa un jamming di gustosi. Sè vo viditi u so travagliu, hè chjaru chì tantu luntanu Ùn sò stata a so sonniu zitiddina. In certi quadri freitag à pusà à un tavulinu, o tengu vicinu à ellu è manghjà dolci.

On a tela presentati sopra à lu ponu esse chjaramente vistu. L'artistu dolciumi pittatu supra lu tavulinu. Quì è altu Pane, Focaccine. Cake cun crema biancu studiata cù ciliegie flirty. Passatu sti dolci hè impussibile à passà indifferently. So i ziteddi micca pussutu risistiri.

Apparenza, a casa hè spetta un granni verbi tempu alberghi s'appronta accussì beddi e gustosu. I ziteddi ùn ponu aspittà di li manciati è dicisi à manghjà almenu un picculu pezzu di pane.

Ma u tavulinu hè troppu altu per i zitelli. Però, l 'a picca l' omi assinnatu ghjùnsenu fora di la situazioni - una rosula à un altru è fu capaci pi pigghiarisi un ditu à u crema, u pane. Iddu duna a so seconda sirvizziu di dolci è altri maiò di a nova.

Quessi sò piacè è ntirissanti scrissi Eugene Gapchinskaya ritrattu.

Little genti cu l 'ali

Caratteri artistu bedda e bona. In certi quadri idda no i zitelli cù l'ànghjuli, è ghjè assai. Dopu à tuttu, ma si pensa chì in un tali età prufundezza, tutti i certificati hannu sempri un 'anima angèlicus.

On a tela ", torta di Natale" l 'artista raghjunghje u so amore per dolci à i zitelli. Nanzu i dui ziteddi amatoriale si meriteghja una piastra, Pane, un numeru - dui cuppa di u latti. Prestu i zitelli da cumincià una manciata serate. Ma sti ùn sò i ziteddi strasurdinariu, da daretu à u so striscia pocu 'ali bianchi.

U tavulinu sò i spicificità di a casa New Year - roggiu, cannila, vetru. In fondo, unu po 'vidiri la casa, pienu lume luminosu. Aiuta per vede chì ghjente ùn dormiri - s'appronta per a riunioni di Natale. Stanzi doti shimmers natale cu luci culurati. Ch'ella leva in lu menzu di l 'au, ma versu lu - assai di persone chì sò cuntentu di l' arrivu di una casa Fun-china.

Quì sò qualchi boni è pusitiva dici: Eugene Gapchinskaya ritrattu.

Àutri travagghi di l 'artista

Nantu tela, ntitulatu "B" Baby ànghjulu s'appronta un piattu la matina. Nantu una miccia hè morte di pane marroni, l 'altri un ghjovanu, chef, è prestu messu uova, incù un pitittu di camere.

Pittura di un zitellu angèlicus firmata "Umnichka mio" artistu Eugene Gapchinskaya. Dipinti cume sta mostra u novu boni risurtati e rializazioni di u pocu l 'omi.

Cusì, sta pò esse vistu in l 'Tissu, u ragazza, presa a marteddu è un chiovu. Ma hè doubtful s'ellu si vi sò cosa tinkering. Pò dassi chì a mo figliola purtatu Strumenta sora, o mamma, di quali parenti sò assistanti loda assai.

Pittura "Dreams di u mari luntanu" parla di iddu stissu. U zitellu trova in un vistitu, marin su inturnianza di u wallpaper, chi pisci spruzzi. tengu à proximité un faro frasca è un picculu bacinu d'acqua in u quali l 'picciottu tirava una barca a carta.

Iddu stissu si prisenta dreamily in u luntanu, è si sintia chì u zitellu urbane di mari luntanu, viaghju passiunanti. Vogghiu cridiri chi u zitellu, quandu si sviluppa su, sarà di sicuru purtà fora u so bellu sonnii è primure.

New images di Eugenia Gapchinskoy

Ma si tratta micca solu i ghjovani più di l 'età di u artistu basa. In u spinu novu opere pò esse vistu cum'è una misciu abili à a so manera caratteriseghjanu e raprisentazione populu è generale. Pittura "Plisetskaya" didicatu a lu granni ballerino. U heroine & di u preti serbit in un Pack à a so testa, 'na curuna di pinni di biancu. Forsi idda appena lumi i Swan White è avà ghjunse à pagà omaggiu. U pubblicu cun fervori accittari bailarina e graputi li rosi.

È in lu so 'altri u travagliu ch'ellu s'avvicinava da u listessu fondo, Eugene Gapchinskaya. Paintings, "Merlin Monro" "Plisetskaya" depict pirsunaggi distinti, u tuttu cù i rosi. Merlin Monro hè scritta in un magnificu vestiti bianchi.

Tutti i miti di i so quadri l 'artista staciuni in a so manera di solitu. Da issu famosu i ziteddi è i caratteri média cumparisci davanti a presenza in un novu è bellu lume.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.