Arte e spettacoliAntiques

Lee Art Time?

Art - un inventi brillanti di l'omu, chì esiste in tempu anticu. E à mo mente, l'omu ùn hà micca invintatu nunda più ingenuusi. Ma ùn hà cambiatu per migliurà? Intendemu di capì.

Partite per u periodu di a Grecia antica, quandu u teatru nascì è l'architettura sviluppau più viulente chì era impussibili di vede tutti i novi edifichi è sculture. L'imaghjinate bellu magicu di dii è di divinità torre nantu à i tempii, in parchi è in e strade. E li pruduttivi tiatrali cuntenti, ancu di i persone ordinariu, è ancu di i nobili.

U prossimu momentu in a storia di l'arte, chì vogliu vede, hè pittura. Impussibule dipinti da Leonardo da Vinci è Botticelli, oghjie l'ochju in i più boni musei in u mondu. Duranti stu periodu, u periodu rilancianu, l'omi anu righjuntu, in u mo scopu, unu di i più impurtanti in a storia di l'arte. Sculture è pittura palesa a so grande in quasi ogni casa.

À u tempu, i pittura è sculture anu detta l'altru, micca scantatu da a stunning form of art, à u teatru. U teatru hè diventatu più profundo, ghjochi è ghjucadelle hà intruduciutu in i putenzi superiore in u mondu. Re è imperatori avevenu parechji pruduzzioni cù admirazione.

In parte cù u teatru hà righjuntu u so picculu ùn hè micca una maraviglia arti. Letteratura. Hè in questu tempu chì i travaglii notori di l'autori estenu stampati, chì sò cunsiderati cunsiglii.

A cola in l'uttellu era impenetibile. E librarii di casa, ùn era micca pocu cumuni.

U teatru è a littiratura per un bellu pezzu sò u megliu chì un omu pudia fà imagine. Ma in u principiu di u XXu seculu, l'ucrappu scalò à una nova etapa in u sviluppu di l'arti. Cinematography. "Grandi mutu" - questu hè chjamatu per un tempu assai longu. È ùn pudete refute this name! U cinema hà fattu u inimaginable, rimpiazzatu u teatru è a littiratura! È da u principiu di u so viaghju hà principiatu à sviluppà troppu rapidu. Da pocu tempu da u "Great Mute" si move, è hà amparatu à parlà, in seguitu u corpu vedi u filmu in colore, dopu avè principiatu à sviluppà tecnulugia 3D. Sulu ogni vintesa di persona ùn hà micca un televiziu ora, chì ci duna l'oppurtunità di vedere films senza abbandunà a casa. Chì avete succerinu?

U teatru è a littiratura ùn anu micca morta fora di u scherzu di a cinematografia, ma sò sempre in a vita di una persona, finu à chì omi ghjucanu i libri è vanu à u teatru, ma hè u cinema chì hè quì sopra. Hè assai difficiuli di truvà una persona chì ùn hà mai andatu in una sala di cinimatema o viste un canzoni TV.

Forsi ora a littiratura s'hè addivintata micca cusì murali, u teatru ùn hè micca vivu, è l'opere dei maestri di scrittura ùn sò micca accade. Ma ancu ci sò libri, i rendimi sò staged, è i filmi sò filmati chì catturanu l'ànima, è sò sempre in memoria per un pezzu.

Forsi ora oghje piglià l'arti menu di tempu. Forsi quì issa u sviluppu moralu hè nantu à u ritornu, ma ancu l'arti respira, è in certu perdi sughjite l'ànimi di tutta l'umanità. I libri ntenni à l'amma di i pitturi, è u teatru sempre tocca l'anima, ma micca cusì spessu.

Innè l'arti sviluppeghja in i nostri ghjorni, è accumpagnà una persona in tuttu u so viaghju.

"Art - precisa sacrificiu"

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.