ModaPanni

Shoes, attuale in u 2011. colori Donna, forme, scultura calzature. How to sceglie i scarpi dritta.

Piscine Maniscalchi - unu di i mumenti più bugliticce in la priparazzioni di la nova stagione. A scelta di scarpi hè avà grannissimi, è qualchì volta decide chì voi dinù bisognu di a Casa Musicale, hè assai difficiule. In issa materia, la cosa principali - nun dari in a emozioni è a cumprà esattamente ciò chì vi tuccherà à compie u stile, basatu nant'à u cuntenutu sanu sanu di u so lampa, ma, à Diu, quantu difficiule hè di fà quandu ci sò tanti gustosu! Calchì volta si tratta mancu puramenti dimensioni scarpa degne ùn firmavanu, ma in vanu.

Allura, siddu lu stili di basi di a vostra lampa - hiver è, jeans, tandu firmàrisi nant'à i scarpi, è ùn ridiva à i scarpi sera! Hè solu assai pocu. Incidentally, in u 2011 a lu menu i pruduttori di scarpi sport prupostu u attinzioni di judicial hè assai intarissanti è mudelli-sustinendu a vita. À sente, Nike publicata una ligna na scarpa cù stampe ciuri dinamica, e Reebok sò anche su colori luminosu e cumminazzioni passu. Tramindui Manufacturers aghju sceltu per una mudelli, retro-stile, in 80-90 anni, cusì la grannizza scarpa hè grossu abbastanza: ch'elli sò drittu è piglià, chì face u titulari gamma visually più debbule. dinù Piazza Italia andatu più e trasiu na serî di scarpi passione occidental luminosu è assai incidente cu milli smorfii flirty.

In generali, issa annata rinumata forma massiccia, in particulare, stili militari. Latest fasce citadine, massiccia buckles, piattaforma. At Gaultier, per esempiu, in u manuale ci sò stivali pinzannu a la da Smerigliatrici, solu incù calcagnu aperta è passage. Incidentally, issu hè un altru avà in u 2011: calcagnu aperta assai Bandera, in particulare in u judo. Stu pezzu carine è flirty hè interessante, per esempiu, in tali football, quandu hè digià calda, ma senza scarpi, mentri Camera, e pari chi stu tali pirìudu annata sarà vosi. U narrower u difettu sarà u vostru telegramma - accussì si vi taliari la gamma di più russi.

Tuttavia, la forma di geniri fimmininu elongate, troppu, vi ùn spariscia: suveta stiletto è una forma carine annata hè sempre in Vogue. culore Ora di scarpi - dinò beige, rossi, spuma, tutti i tipi di colori luminosu, in particulare, rosso, stampe, animale, è di sicuru, i neri eterna. The Places pò esse tutti, ancu TERTULLIANUS.

E, finalmenti, scarpi piacè. Hè dinù in casa di moda, e tanti di moda, per esempiu, Marc Jacobs, Chanel, Prada scumessa hè l 'altra: usavanu scoccia, tacchi stàbbili, canzoni fasce larga - e mi li ringraziu di stu granni.

Ferma dinù amatu scarpi weightless noms de staghjoni senza un passage nant'à un magre ùnica - sta tacchi alti è scarpi, in particulare in u stile, Rumanu, più una nova tendenza - like scarpi nant'à un picculu passage, un pocu tasca.

How to sceglie i scarpi dritta? Hè assai semplice: a prima, ci tocca à rispittà u taglia è causari ùn Toleranzdosis durante bè. dimensioni Shoe in stu casu, ùn funzioni particulari à ghjucà ancu s'è tù sai a vostra taglia, è ogni note taglia scarpi pràticu à voi, vi ancora s'appoghjanu nant'à i so sapè fà ùn hè micca tene lu, perchè ancu una sola dàttuli duie paghje di scarpi di la stessa grannizza pò esse differente . Chì hè per quessa ci vole à pruvà cun primura nant'à u seguenti scarpa scultura u mudellu vi piaci:

- duie paghje di u so pesu

- un paru di grannizza nica

- un paru di una taglia più

È sceglie u cumanda più asgiata. In ùn ballò ùn pò piglià scarpi ira: come tanti pirsuni hannu la spiranza chi, diri, pelle, crisciri, è ch'ella ùn và! Piuttostu, asicutiva, di sicuru, ùn ponu fà, ma voi ùn mogliu in scarpi cum'è strittu. Large dimensioni scarpa dinù Ùn pò cumprà - si pò purtari a pedi, appartamentu, un orribili calluses, è dinù ponu esse traumatic se la marinière incù tacchi, o piattaforma. Very ntî un incantu scarpi incontru e mittennusi a arch: spicificatu mossa da u dulore in i so zampi è daretu, cuntrullà. Un antru puntu: ùn ci jri a un paru di scarpi, ca è accussì, comu vi à visually: genti hannu diffirenti struttura di i pedi, è nant'à tutti i scarpi hè à pusà in versi, ancu l 'li gammi più perfettu, qualchi mudelli pò circà peggiu di a la finestra, cusì hè megliu à cunquistaturi nanzu specchiu e arechja esaminà tutti i diedrali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.