AffariEtica

Etica di a cumunicazione cummirciali in u mondu mudernu

Per maestru di u mercatu mudernu, l'entrepreneur, in più di l'incantu induvente è l'intaressu di l'affari, deve cunniscite i fundamenti di l'etiquette di l'affari. Un veru prufessiunale deve esse cunnisciutu di quella etica è etichetta di cumunicazione cummerciale, è puderà distinguishte. Per esse ghjusti educatu è piacevule in a cumunicazione ùn hè micca abbastanza, l'etica di a cumunicazione cummunita compone di parechje regule chì deve esse segui strettu.

  1. Fate puntuale. Pigliate per voi stessu a regula di mai esse tardi per u travagliu, sempre avanti nantu à u tempu per riunioni impurtanti. Per fà una travagliu, sempre da u tempu cù un marghjulu, perchè esse bisognu esse cose à fà prima. O qualchissia hà bisognu bisognu di u vostru aiutu, è ùn avete micca u tempu di travaglià. Ricurdate chì una persona chì hè sempre tardata ùn hè micca credibile è cunfidosa.
  2. Observe a cunfidenziale. Tutte l'infurmazioni annantu à u vostru travagliu, cumpagnu, e cundizioni di transulazione sò deve esse segattu. A menu di parlà di u vostru travagliu in u travagliu o rinfriscà e cunversazione cù i culleghi di a so vita persunale, più chè prufate confissa è rispettu.
  3. Ùn pensate micca solu di sè stessu. Una persona chì cammina nantu à a testa, pò assicurà assai in a vita è a carriera, si ùn si stumble. Hè impussibile di ottene l'apprezzazione è u rispettu di i culleghi, ignurando a so opinione è l'experientia. Avèndulu stessu ùn significa micca esse overconfident. È u sustegnu di u squadra hè sempre utili.
  4. Assistite per l'apparenza. Questa règula ùn significheghja micca chì avete solu esse vistutu cù disinzaturi cusici. I vostri robbi anu sempre puntuale, cù u gustu è cunghjuntenu e vostre intornu.
  5. Be literate. Per ghjunghje successu in l'affari, una persona hà necessariu à esse cunvince è parlà cun una lingua corretta bona, senza l'usu di l'arginità è ghjurà parole. Tutti i carti cummirciali è a documentazione sò da esse l'alfabetici, chjaru è senza cuntrolla scrittura, punctuazione è stòrici.

L'etica di a cumunicazione cummirciali prupone parechje forme di cumunicazione. Formi basi: dialogu è gruppu. A maiò spessu, per a suluzione di pruduzzione è di quelle organizzativi, a cumunicazione di gruppu hè utilizatu, in particulari, riunioni è reune. Nantu à appuntamentu sò diventati in informative, riunioni per decisione, creativa. A bilanciu sò dinò sottu per subjecte, scopu è cusì. Basatu nantu à l'approcamentu etico-organizzativu, i reunioni sò spartuti in cuntrolli dittatoriali, segregatori, autocratici, libri è contruversi.

Fighjemu nantu à u cuncettu d'etica di i negozii di cummerciale. I negozii di negozii sò sempre ufficiale, anu devenu esse preparatu in anticipu, perchè spessu i forse resultate in a firmazione di cuntratti di cuntrolli. Questa etica di a cumunicazione cummunitariu custituisce parechje staddi: l'identificazione di u prublema principali, a ricerca di l'associate per a suluzione, a delimitazione di l'interessi di l'altru è di l'altri, u sviluppu di un pianu di negozzione, a risuluzione di e questi organizzativi è a preparazione di documenti. A cussidditta serà cunsiste in un salottu di scambiu di l'argumintazzioni-argumentu à a decisione, a parte finali.

È l'etica di a cumunicazione cummirciali in ogni upertu anu ancu i so principiu: razziunalitati, intelligenza, cumunicazione, affidabilità, accettazione, l'abilità di dumandà dumande è eseguite interlocutore, tacte, currettu, concreteness. Avete bisognu à vene à a riunione un pocu prima di u tempu hà appuntu è bè trattatu. Tutte e quistione si devi esse u risposti più chjaru è cumprendi, dumandate e chjaru cuncetta nantu à i meriti. Ancu se u risultatu di i negozii di cummerciale hà mantatu propiu per voi, ùn hè micca una raghjone, affinchendu, slam a porta. A parte finale di e parolle deve esse dinò in u modu più educatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.