FurmazzioniEducazione è culleghji

Essay-discrizzione di a so stanza di: una sèmplice principiu di crià u testu

Ogni parsona à a vostra vita deve esse u to locu. Pò dassi chì quandu avemu amparà in scola, u locu in u mondu a pinsari prima. Ma quì a parrari mio stanza - qualle tempu. Essa stunatu si pò dì chì a stanza di riflette, di u mondu intimu di l'omu, affinchì a prova-discrizzione di a so stanza di - un tema pupulari di Scarpe.

How to numaru di la stanza?

À u travagliu, a discrizzione di a so stanza hè esaustiva, adurèmulu taliarlu cumu fà bè lu.

Prima, ci vole à liste i segni di i loca è dispacci chì cuntene. Per esempiu: una grande stanza, una piccula finestra. Manicure Scissors. Pesce. Bed. TV. Tabutu.

Second, specificà u locu di e rùbbriche chì sò in a stanza. Per esempiu: una grande stanza, in u quali supra lu juicer di u picculu finestra. In i parti induve più lume hè una tavula in fronte di u locu u lettu e na seggia trà elli. TV hè a la gnuni cchiù sporcu, perché accantu à ellu in lampa.

Infine, l 'uggetti pò esse micca solu "locu", ma dinù per discrive. Per esempiu: un altu storage dividi a stanza di a metà. Sò scaffali ancora mìazzu viotu, ma i libri chì sò quì, nè incù i tesori senza paru.

Si pò esse cunclusu chì u scrittu-discrizzione di a so stanza hè custruitu nant'à un principiu sèmplice: avemu scrìviri e unni chi leva.

opere pianu

Sè vo fà una prova-discrizzione di a so stanza, arrimbendu si solu à u principiu, u racontu sarà listessu in i dispacci di solitu tipi. A evitari sta, esse sicuru di liste u pianu di travagliu.

So u scrittu «Description de la stanza." vi pò volontà falà un pianu:

  1. I MUVRINI. Dà una discrizzione di u web stanza. Pudete puru aduprà micca solu a parolla "grossu", o "picculu", ma l 'aggettivu "piacè", "tranquillu", "caru", "tristu", è cetara è cetara. D.
  2. L'atmosfera in la stanza. Numaru di e cose: quantu è induve si addritta.
  3. Cuegghiè. A cunclusioni di l'opere ponu esse assai sèmplice: scrive ciò chì avemu zingà à i nostri stanza, avemu Quandi o micca.

"I mo stanza," un scrittu-discrizzione ghjente. esempiu

Calchì volta mi pari à mè chì ci hè pocu mondu in u mio stanza. Quì, mi passanu a maiò parti di u mo tempu libaru. A stanza hè grande, basta, ma un pocu scura via di a mancanza di un altru fenêtre. I mo stanza hè divisu in dui cars metà. Nantu una parte di lu ci hè un scrivania cun sedia. À traversu di elli, u lettu, si trova. Su 'autru latu di l' cars à l 'angulu, ci hè una TV. Close a hè una lampa. A fraulettu à l 'Tigre nantu lu muru ca penni un grande specchiu in fronte chì leva una Renata Chjara è prufonda. In ella, mi piace à pusà longa serate, leghje un libru, o fighjulà i filmi ntirissanti. È in a mo stanza tuttu pienu di novu ghjà, ci hè piattu assai di u mio prughjettu, idei e sonnii. Mi piace u mo stanza, perchè ùn ci hè tranquillità, cosy è piacè.

Essay-discrizzione di a vostra stanza avete à scrive più di una volta, o dui voti duranti lu tempu in la scola. Ùn vi scurdate chi à u libru, u Lacu di la cammara si pò micca solu liste muri, ma dinù à sunnià. Per esempiu, scrive chì a vostra stanza - u vostru mondu chì ùn vulete di lascià. È si pò circà in lu futuru è sognu di cumu serà trasfurmatu 'sta stanza, o di a turnari e pinghje ciò chì fù. Ideas per te assai!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.