FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa hè dialettu differente da l 'autri parti dû discursu. Scàrichi e funziunalità principal

Certamente, qualchissia chi va a la scola, si sapi la diffarenza trà un nome da a àutri banni dû discursu. Ma, però, e quistione à truvà in certi casi. In ordine ùn fà sbagli è mette ci decide truvà fora chì hà l 'hallmarks di un nome.

Overview

Comu si sapi, in la lingua russa tutte e parolle sò divisi in certi gruppi nantu à u valori, chiamatu parti dû discursu. Tra li sò indipendente, à sente i nomi di tutti i figlioli, i segni di l 'azzioni. È ancu un gruppu - serviziu, aiutu è serviziu a prima.

Adverbe, grazie à u so features, si rifiriscinu a li banni siparati di discursu, postu chì si porta cù lu valuri di funzione di i maiò. U nome hè differente da a àutri banni di discursu? U fattu chì hè multifaceted. U numeru di e quistione chì sò li rispose da una Adverbe, hè difficiule à truvà: iddi sunnu accussi diversi.

A più cumuna hè a siguenti: com'è l '(tristu, dura), induve (in luntananza, vicinu), quandu (prestu, in l' istati), perchè (in una leca invechjà, micca senza mutivu) e àutri.

Most ntî, u diffarenza trà u nome di àutri parti di parrata, accussi si firmezza. Per stu mutivu, hè ùn hè micca a fini, ma a so dispusizioni un arsenal nome di differente suffissi.

scàrichi

Duvuta a l 'avverbi, la lingua russa hè sempri un aghjurnamentu cù novi e parolle. Dapoi ch'elli sò spissu furmati da aggittivi e paroli, lu so numeru ùn favuritu, ma aumenta cu etati. U nome hè differente da àutri parti di parrata, cusì hè a prisenza di scàrichi. Di sicuru, aggittivi e pronomi, troppu, si sò divisi. Ma avverbi numeru di i gruppi i più numarosi.

  • Course di l 'azzioni.

Stu gruppu arrispunni a la dumanna "cumu?" è u labellu azzioni pigghia postu: Fun, duru-bollita, white-calda, in u nostru parè. Idda e aggettivo qualitative, pò furmari lu livelli di paragunà - chì hè ciò chì un nome hè differente da a àutri banni di discursu.

Sta catigurìa cunteni hè cunsideratu à esse i più numerosi è friquintimenti usatu in discursu.

  • Location.

Quandu avemu risponde à la quistioni ", unni?" o "induve?", tandu, cum'è una regula, utilizà u avverbi di lòcu: luntanu da u fondu, cima, vicinu. Senza ste parolle hè difficiuli di creda u nostru discursu. Spessu ci tocca à specificà a direzzione, o un locu induve ci hè qualchi azzione. Allora, senza dialetti di issu gruppu ùn pò fà.

  • Tempu.

Parrannu di quandu ci hè un evenimentu, avemu da aduprà stu sfogu, per risponde à a quistione "quandu?". Esempii: prestu, dumane, à u veranu, è avà.

  • Sparu.

Spiecà ciò chì hè fattu per qualchi maiò si pò, cù scopi avverbi: spicificamenti, per quessa, fora di a cumpetizione.

  • Ragiuni.

Dì circa la causa di l'evenimenti hà da aiutà e parolle di stu gruppu: blindly, foolishly.

  • U gradu è misura.

Stu purtata dà emuzione è ognuna caratteristica: assai assai, dui voti.

Features di n'avverbiu:

A distinguiri lu ùn hè micca sempri faciuli. Hè spessu cunfusu cu àutri parti dû discursu. Ghjè per via di a prisenza di forma omònimu tanti avverbi. Lagnà stu esempiu:

1) i stranieri ùn hà più parlà a nostra lingua.

2) In i nostri parè, è ùn hè difficiule à fà.

How to distingua un nome da a àutri banni di discursu? Abbicinàrisi â hè à dumandà una quistione di a parolla àutri. In u primu esempiu, "A vi dicu ciò chì?" Seconda: "Sicondu à ciò chì?"

Avà, a quistione caratteristica pò sò dicu chì a parolla dialettu hè "a nostra manera". U sicondu esempiu hè un pronomi cu na pripusizzioni.

U prossimu Major diffarenza trà n'avverbiu: - u incapaci à campagne è canciari. In issu si s'assumiglia participiu avverbiale, chì ùn dinù ùn hannu disinenzi, ma solu i suffissi.

Hè faciuli à dì li luntanu: avverbi ùn rapprisèntanu l 'azzioni applicàrisi cum'è future. Ci purtà la à hue sputicu.

Adverbe e aggettivo

In Pà micca à cunfùnninu lu parti di parrata, bisognu di cunnosce u so funziunalità crustula.

Nunustanti lu fattu ca iddi hannu valuri simili (beddu - bellu, mai - nfinitu, sàviu - sàviu), a so attività sò antìtisi. aggittivi chiamau, o discrìviri l 'uggettu, avverbi fà dinù una funzione simile, ma in relazione à l' azzioni. Chì hè perchè a parolla "bona" po esse, mangiare, solu in relazione à a cosa o di persona (un bon lìattu, bona zitellu). "Giustu", avemu dì quandu addiscriviennu azzione di calchissia (allisciatu, beni-but).

Esiste, un avverbi da a àutri banni di discursu hè chì iddi, comu aggettivu pò furmari paragunà gradu. À impedì ogni chjara, ci vole à mette i termini di ricerca à u furmulariu nizziali. Per esempiu:

A nostra vittura hè robba di u prossimu, l'. The Machine hè ciò chì? - nova, ci hè una aggittivu.

Oghje I curriva cchiù forti cà eri. I curriri comu? - viloci, hè un nome.

Pirciò, pregamu lu dumanni dritta a la manera dritta, ùn ponu facirmenti difiniri zoccu sta parti di l 'idiomi.

It devi esse rammintai chì u nome è usu aggettivo in u gradu cumparativu, hà da purtà a listessa funzione di sintassi - predicate.

statutu categuria parolla

Ghjè forsi unu di l 'edizzioni più difficiuli di studii in u cursu di avverbi. Sta categuria si componi di quelli chì e parolle chì portanu i valori di u statu. Cosa hè dialettu differente da l 'autri parti di parrata, è in particulare, da u stallazione, hè facile à identificà.

  1. parolle Status finiscinu quasi sempri a lu -o suffissu: friddu, malu.
  2. Cuntrariu di dialetti, ca sunnu di sòlitu casi, stu gruppu di e parolle chì sempre servinu cum'è un tuttu, o una parti di i predicate.
  3. SCS hè sempre caratterizata da un sensu internu di l'omu o di l 'ambienti.

Again - l 'esistenza di homonyms spessu cinese. esempiu:

A donna ùn hè ai bè.

U discìpulu ùn ponu leghje.

About i cundizioni di a persona più à in u primu esempiu, postu chì avemu sò capisciu u so salute. In la sigunda esempiu discritta solu eleva mistieru.

cunchiusioni

Avà pudemu sums su l 'diffarenza trà u nome da a àutri banni dû discursu.

  • Pussidennu l 'infurmazione necessaria, noi vi mai cunfùnninu lu cù un aggettivo, o un future.
  • E parolle di una categuria di statu - issu hè un gruppu particulare, chì hè assai simile à u dialettu, ma porta un significatu differente.
  • Sta parte di u discursu hà parechji gruppi di pezzi, è dunque, assai di e quistione.
  • A pruposta hè più à spessu ghjucà u rollu di circustanzi, almenu - i predicate.
  • Esse dumandatu da a strada la quistioni hè un puntu chì avemu difiniri l 'parte dritta di discursu di lu quali si lija.

Avemu prisentà Care palesani Ce avverbi cuntrastu da a àutri banni di discursu. Avemu speru i nostri articulu hà da aiutà vi vurria cu fatti difficiule assuciata incù it!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.