FurmazzioniEducazione è culleghji

Essay "As I vota aiutatu me matri" per i zitelli a scola

Per i zitelli hè impurtante di fà affari com'è scrittu saggi. In sti descrizzioni, i generazioni più ponu manifestazione sprissioni, emuzioni è a pace internu. Chì hè per quessa, si l '' ncasa zitellu sò dumandatu à scrive un scrittu, "As I vota aiutatu me matri," duvia seriamenti avvicina issu e aiutu a so figliola risista cu lu compitu.

opere pianu

À u travagliu "As I vota aiutatu me matri" hè pienu è messa in opera, vi tuccherà à fà un pianu. presentatu Alternately permetterà u zitellu à u sviluppu di rimbursà un tema, è ci dicu ciò chì vo vulete. Essay "As I vota aiutatu me matri" ponu esse scritti in i seguenti: Départ:

  • I MUVRINI. Si duvia dì à voi quantu mpurtanti aiutà a mo mamma. Tù dinù pò entre in u scopu di quessa vi deve dà u so pulizia tempu, di cociri e àutri ponnu accapitari travaglia à libarà u so carìssimu mamma su 'sti fatti.
  • A parte principale. A stu puntu, ùn hè necessariu di prisentà unu di i situazzioni quannu quarchi cosa 'mpurtanti era avvistu, insieme cù a mo mamma.
  • Cunchiusioni. Summariu cunchiusioni chì bisognu aiuta più.

un tali pruggettu di scriviri na lingua standard. Sicondu u età è i figlioli di u core si pò pulito.

Essay "As I vota aiutatu me matri" per schoolchildren

I cchiù picciotti n'avianu sculari particularmenti attenti à e persone più figliolu di u mondu. Chì hè per quessa scrive un tali creazione ùn hè micca difficiule. Comu n'asempiu, piglià i seguenti opari:

***

I capisce cumu impurtante mio aiutu matri. Tutto travaglia tardi in a notte, è ùn hà micca u putere di fà facenni di casa. So I sapè chì a mo mamma avia u mio sustegnu.

Un ghjornu Mamma principia una pulizia di i appartement. I vitti chi era cchiù e assai stancu. Pirciò, si avvicina è pruposti à aiutà i so. Mamma m'hà dumandatu a pulizziari la polvera nantu à u so scaffali è mette i panni in a so stipu. I coped incù u prublemu assai prestu, perchè mi vulia à sente a ludari. Quandu Daoudi ghjunse in casa da u travagliu, a mo mamma avia dittu chi se ùn aghju fattu, si avissi ùn sò coped cù i pulizia in un ghjornu. I hè assai cuntenti à sente sti tipi di palori.

Ora I spessu prupostu à aiutà a so mamma, è mi chjama cun u so ncuraggiamentu principali è sustegnu.

In issu stile, di u travagliu hè stata assai apprizzatu da u maestru, perchè hè un tali storia, esse scritte da un zitellu.

Essay "As I vota aiutatu a mo mamma" da 1 person di i studienti la scola media

Quelli chì sò vechja, pò esse qualificatu di azzione di più impurtante. Per esempiu:

***

I sempre pruvà à aiutà a mo mamma è sora. Dopu à tuttu, sò paleo i so spiranzi nantu à mè, è ch'e ùn vulete lampà li.

Una volta, quandu eramu in u paese, mi capisti chì a mo mamma hè u travagliu in u giardinu tuttu lu jornu, si coglie, mele, puis culori di i fiori, si digs su letti. Capiscia chì hè una bella lingua, I si n'andò in e pruposte à aiutà. Allora a mo mamma m'hà dumandatu à sorte da u mele in terra in un friscalettu è l 'arburi cù un ga. Grazie à l'aiutu di u mio travagliu in u giardinu era compie prestu è noi era capaci cu me matri a passari tempu nant'à u nostru apre préférés.

Opare dà u zitellu a pussibilità pè ottene una Marque altu. Per quessa, esse sicuru à piglià li in contu in u tempu dritta è dà a so figliola a quantu à scrive un scrittu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.