FurmazzioniLingue

: Quale hè u eroe: antichità è mudernità

sucitati muderni si passa à traversu un epica quandu genti cu li principi pirsunali iddu exalts sopra à u regulamentu di murali publicu. un tali prucessu hè causatu da multilinguismo culturale chì sò evulùtisi più di tanti seculi.

A priscinniri di l 'paese, o lu cuntinenti ùn ci sò un numeru di elementi listessi mintalitati. Issi elementi sò l ' "culprits" di aliénation l'' omu da i normi murali. tuttu stu prucessu di cunduce à u fattu chì a sucetà forgets qualchi categorie murali chi chiamau certa genti. Per esempiu, a parolla "eroe". Pè tanti anni, i sò stupiti circa lu significatu di la palora e caratteristiche umanu, chì si discrivi.

: Quale hè u eroe?

Stu cuncettu pò esse vistu da u puntu di parechji Belvedere tematica. Ognunu di li hè à guardà u cuncettu in modu differente. In a versione classicu di l'eroi - una persona cù qualità specifiche chi aiutu ci a risurrezzione, sopra tuttu l 'altri populi. Si hà valuri e sicuru a lu valuri massimu di e parolle. A so azzione ogni hè basatu nantu à un spechju cuscenza di a so attività, è i so nicissità.

Vergogna caratteristica nascenu dumanni spiciali nant'à l 'eroi di l' omu di più impurtante in cuntrastu à tutti l 'àutri. A definizione classicu si rifirisci a li primi puntu di vista. It riprisenta a parolla "eroe" di u scopu di ciò chì hè una persona nurmali. Ma ci sò altre Bresciano di a parolla - mitologicu, letteraria (drammatica) è lu studiu.

puntu mitulòggicu di vista,

Lu significatu di "parsunaghju" pò cambià sicondu u differente intrecciu. puntu mitulòggicu di vista hè imbusche di l 'eroi com'è un omu chì stava in una particulare èbbica. Cunziddiratu, tutti i piani di pirsunalità alti sò ghjuntu à noi da i miti e liggenni dâ Grecia antica. U miti di i sugetti Grecu pussidiani putenzi putìri suprannaturali e spissu èranu semidei. The facts, permettenu à purtà lu cuncettu di lu tèrmini "eroe". Ghjè un omu cumpetente Supernatural. Hè situatu in a lotta eterna contru à u male (mostri, rè u male, Titani, dii, etc.).

risponde dinù a quistione di quale hè u prutagunista, m'aiuti a intelligenza di l'apparenza di un omu chì in termini di u tiuria mitologicu. Sicondu à i sugetti anticu, lu caratteri cumpariri da genitori, unu di i quali era un diu. In u futuru, li picciriddi ricevutu putenzi putìri suprannaturali, ma ùn l 'eternità di u so genitori UFO. In a storia ci sò casi induve i miti di i so successi impurtante sò pigliatu i dii, in u so circulu, dannu accussì li a vita eterna comu un donu (cume Loki, Hercules, Asclepius, è altri.).

Eroe - na fiura chiavi in u mondi di dii, è l 'omi. Iddu hè in custanti esercitu cun i forzi di u male in ordine per assicurà a sicurità di tutti i murtali. Comu si pò vede, u puntu mitulòggicu di vista renni lu pussibili à identificà micca solu a parolla "eroe", chì aiuta assai a arrivare vicinu à una cunniscenza piena di u termine.

'età gluriusa

About miti e lu tempu quannu si stava, ci hè un mondu tiuria. Sicondu à a so, u brunzu è trà di ferru Mediuevu era eroicu. A ddu tempu, populu chiamatu miti, distruttu tutte e di li Titani, mostri è altri omi deified. L'epica di i dui guerri famosu. Hè cum'è u Grimaldi contr'à a Tebi, è a guerra di Troia. Iddi sò guerilla suprattuttu ammazzati tutti li autri. un tali tiuria chì spiega assai di u significatu mitulòggicu di a parolla "eroe". Arreca prufunna spiegazione conceptual stata ghjustificata da facts, e storie da anticu epupea Grecu storica. In u cuntestu di a tiuria di l'eroi - sta hè micca un omu strasurdinariu calau longu nanzu civilisazione muderna.

Eroi a filosofia

Truvà u sensu cuntrariu di a parolla "eroe" hè datu in la filusufìa. Scentifichi travagliendu à stu spaziu, cèlibbri pi lu fattu ca iddi amparà ogni elementi mudernu intelligently e prufunnamenti n'opira in u criticu. Da u so mudellu, l 'eroi - sta hè una persona strasurdinariu chì cummette self-sacrifiziu di u nome di i so' prossimu, a priscinniri di a so ricchezza. Cusì, in un ghjocu di cunniscenza filusòficu pò esse ogni individuu. U Populu ùn deve pussede ogni capacità Supernatural o à esse u figliolu di Diu.

Si deve dinù pò nutari ca la palora "eroe" hè cambiatu nantu à tempu. Ogni epica avianu a so cunniscenza di u termine sottu avis. Sta porta a lu fattu ca genti di diversu impremenu à creà u so imagine di l'eroe. Sè avemu pussutu marchjà daretu in lu tempu, tandu a quistione di quale hè l 'eroi è li rapprisintanti di differente tempi pussidiri risposti sfarenti.

Senso di a parolla "eroe" in litteratura, film e tiatru

Affiché parolla hà un significatu più. Ognunu di nuatri avemu intesu u frasa "prutagunista". Volesi dì u Attore attornu a cui nturciuniati tutta a cumbriccula di l 'òpira littiraria, tiatrali, o sinematugrafichi. un tali eroe - una manera, nun si godi un omu. Tuttu dipende di l 'idei di l' auturi di u travagliu. Stu caratteru hè chjamatu u prutagunista.

U caratteru principale ghjoca un rolu impurtante in u mondu u travagliu. U fundamentu di a so qualità và à fà u friscalette, trama. Par la via, ci hè nimu sò ubligatorie di lu fattu ca lu prutagunista deve esse quellu. Assai spessu in litteratura o di filmi òpiri si pò trovu, chì derà a multiplicità di quelli cuncernati. un tali muvimentu dà u culore iniziale.

cunchiusioni

L'articulu di discutitu i punti principali di vista chi aiutà à capisce u sensu di a parolla "eroe". U fundamentu di differente intrecciu e appressu pò trova in numerosi Bresciano di li disse parolla. Sta porta à u grande numaru di risposti à i quistioni di quale hè un eroe.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.