ViaghjuTips per i turisti

Edirne Palace: a storia di u palazzu è a photo

Dopu à a diffusione di a television series "Magnificent Century", i Russi inventa l'interessu in Turchia durante l'Imperu Ottumanu. U vechju palazzu in Edirne fu ridiculamente annunziatu durante l'avvene di l'epica. I membri di a famiglia di u Sultan hà regule regularmente in questu cumplicatu. E sicondu alcuni informazioni storichi, era in questu palazzu chì u grande Roksolana-Khurrem, u caratteru principale di a serie, morse. Suleiman Qanooni, da a strada, era vicinu à a so imera amata finu à u so ultimu alti. Qualchi sò sapete chì u complexe di palazzu, chì era l'ultimu refuggiu di e coppiu di u Sultanu, era in prima un modestu caccia cuddaru nantu à u fiume di Tuncha. Ma dopu hà "jute" i jardini, funtani, bagni è numerosi pallini. Chì hà fattu u palazzu in Edirne cusì famoso, secondu in impurtanza dopu à u Topkapi di Istanbul? Cumpiemu

Edirne

In l'era antica in questu locu era u stabilimentu traziu di l'Uskuds. In u tardu Imperu Rumanu, l' imperatore Hadrien turnò in una cità à quale hà datu u so nome. Ancu avà era una frontera avanzata. In l'Adrianapol hà riittitu l'attaccatu à e tribù di i Visigoti, i Bulgariani, è dopu attaccò l'esercitu di i Crusaders. In u 1364, a cità era catturata da i turchi sottu u dirigenti di u Shah Murat I è cambiatu in nome Edirne. Mentre Mehmed u Sicunariu ùn cunquistò à Costantinopuli (è a cascata di a capitale bizantina hè in u 1453), a residenza di u Sultan era quà. Ma dopu, quandu a capitale trasfirìu in Istanbul, è u Topkapi majestuicu era custruitu, u palazzu di Edirne ùn hè micca stata abbandunata. A cità à l'estremu uccidintali di u paese, à i rughjoni di Grecia è di Bulgaria, mantene un puntu strategicu impurtante in i tempi di l'Imperu Ottumanu. L'architettu famusu Sinan hà custruttu a più grande in Turchia (è u sicondu in u mondu) a mezquita selimiye. Edirne hè cunnisciutu per i mercati cuparti: l'antica Bedestan di catorci camere, Semiz-Ali Pasha cù un tettu bagnu. In a cità u quartier medievale di Calais hè cunservatu cù boni edifizii.

A storia di u palazzu in Edirne

Hè stata chì u Sultan Murat II hà vistu un sognu in quale l'anzianu grey's bearded urdinò di custruisce una residenza vicinu à a cità. Cusì hè o micca, u vicinu di u fiume Tunchi hà longu statu famoso per a so abbundanza di ghjocu. Allora u sultanu urdinaru in u boscu, nantu à una trama di quasi tri trentu kilometri, per custruisce un pernut caccia. Ùn mai vistu u risultatu di u travagliu di l'architetti, perchè ellu era in un annu. U so travagliu era cuntinuatu da i discendenti chì anu crescenu a caccia di albergo a grandezza di una statua di uttù di veranu, cù numerosi funtani, bagni è giardini. A grandiose costruzione hè stata cumpresa di u sultan Mehmet Fatih. Questu situ hè chjamatu Sarayy Jhedid è Amire, chì si traduce cum'è "New Palace". Edirne ùn mantene micca l'antica residenza di Murat I, u primu regnu turcu di a cità. U novu palazzu era u sicondu più impurtante quandu Topkapi è era utilizatu da i sultani è i membri di a dinastia finu à u XIX sèculu. Ma poi li truppi russi infruinciuti assai danni à a residenza. Di più di più di un centu centru, sò deci persone. In u 2009, a ricustruzione globale di u palazzu principia. Invece chì u travagliu hè sempre perseverante, i visitori sò permessi à u museu.

U palazzu in Edirne (Turchia)

Avemu digià un veru travagliu di a residenza estetica di i Sultanni di l'Imperu Ottumanu. Era u locu favuritu di restu per l'eroi di a seria "L'Edizioni Magnificenta" da Suleiman Qanooni è Haseki Hurrem, è dopu - da u so figliolu Selim II. U palazzu era abbitatu durante una longa volta da i sultani di Ahmed (Prima, Seconda è Terzu), Mehmed Avzhi è Mustafa II. Naturale, a residenza avia fortificazione - mura, torrette. L'entrata principale hè attraversu i Porti Imperatori (Bab Humayun). Eranu doce metri d'altitudini è sustinutu da quattru colonne. Dopu la porta una strada pavimentata purtò i guardani à u big courtyard, Alai Maidani. Ci era parechje ceremimonii ufficiali annantu à sta partita. Circa, in i mura trà in u palazzu Edirne, ci era una altra porta - Felicità, o Eunucu biancu (Bab-us-Saadat). U settore residenu ghjuncenu fora. U harem era situatu dopu à i quartieri di u Sultan. In più di i chjosi di caccia, a residenza avia un parc un pabellone separatu.

Gihanyuma

Questu pianu fu l'edificu principali di u complexu palazzu. L'edifiziu avia setti piani, è in u livellu più elevatu hà una piscina. U bastimentu hè struitu in 1452. Ci era stati privati di u Sultan. Probabilmente, in u palazzu di sette storia ci eranu altre stanza - per guardia, servitori, stanzi d'ospiti per i più dignità di l'imperu. U Pavilion Gihanyum fù distruttu tutte durante a guerra Russo-Turcu. Ora hè a so restaurazione. Quist'annu, i archeulugisti anu sdrughjenu frammenti di i piani sbattiezzati, utensili di a casa, restu di l'acqua è drenaje. Fora stu bastimentu, presumibule à l'entrata principale, ci sò duie petra grande. Unu à a diritta hè stata destinata à abbandunà e pitizioni è e petizioni nantu à questu. A petra hè stata servita di un aratu per l'esercitu.

U Pavilion of Justice

Edirne Palace, chì a so foto mostra (sola) solu ruins, avìanu altri panzuli. U sicondu più impurtante hè a Casa di Ghjustizia. Sultan Suleiman Kanuni ùn liberatu micca e regni di u so imperu, ancu in vacances. Dunque, urdinò l'architettu Sinan à custruisce in a residenza un pavellone di trepenti per a tribunale suprana è u Divan. Ufficiu cresciute in u tagliu più chjusu, Shcherbet Khan, induve eranu offriti edità refrescanti. U secunnu pianu hè stata riservata per l'ufficiu è a bibliuteca. I retazioni sò stati nantu à a tagliu superiore, in un salone di marmo, in mezu di quale era una funtana. Cumu in Topkapi, in a sala di i reunioni di Divan fù u tronu di u Sultan, è sottu trascorsu era un locu secreto.

Altre coghju

Edirne Palace avia un territoriu enormu - più di trè chilometri quatri. Per seculi, parechji sultani anu arranjatu. Mehmed Fatih hà custruitu u Pavilionu Sand, vicinu à Jihannum. U hamam hè statu attaccatu à sta struttura. U pavilionu cù bagnu hà survigliu à questu ghjornu. In u cumplimentu di u palazzu era un ingaghju cù un uspidale in casu di malatia di i servitori. A parte di u giardinu hè stata riservata pà cultivà i pianti medicinali. In a zona forestale hè u pabellone di Nightingale, chì hà realizatu a funzione originale di u palazzu tutale - hà servitu cum'è un pernut caccia. U cumplessu cumprendi ancu un edifici indispensente cù una bagnia in cimbabulu. Ci aghjunti un arsenale è un tesoru. À u palazzu, sicuru, era una mezchega.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.