Arte e spettacoliLittiratura

Sensitiva lingua

Parolle, di definizione, sò l ' eccezzioni capacità di l' omu a sprimà a so pinsamenti è sentimenti. Avemu cumunicà à traversu e parolle.
Ma e parolle ponu vene in u listener i più diversi riazzioni. E pò èssiri nterpritata in modu differente. In Pà a pinsari tu fattu paria esse vivu, avete a sprimà a so lingua viva. O la lingua di sentimenti.
Addiscriviennu o scinni esce qualcosa, à pruvà à fà i listener pussutu vede, per sente è sentu i vostri pinsamenti. Per fà stu, utilizà u discursu comu picca pussibule di e parolle astrattu e frase cum'è "cuncettu di", "pudè", "materia", "amicizia", "cuscenza". Hijo de tali e parolle SANGUIFICASSE cun litteratura scientifica e filusòficu, seria. Ma ci si vole, perchè senza elli, hè impussibile a espressai arcuni cuncetti cumplessi. Fà cum'è u so duminanti in discursu stupiti ùn deve esse.
In la littiratura ci hè u rien Golden, ca cunta: "Fara ùn dicu." Pensu chi nant'à a basa di a to parolle, u lettore pò vede, sente, piglia u to core. Sta dimarchja hè cunsigliatu oltri e non-fiction: littiratura.

Leghje i seguenti dui paragrafi, è pagà attenti à a vostra pircizzioni.

"In lu circulu di artificiali tecnicu, una furmazioni à divintà un prucessu passiunente. Baracca l 'età di ottu à dece anni, frà aghju amparatu gran interessu in a so attività. A so messa è a passioni pudia esse u centu di ogni persona. On oblasne cumpetizione №5 squatra di la scola vinciu lu premiu principale di u Team Junior. "

"A stanza di spaziosa hè vivu. Raggi The l'sole cadiu supra lu pianu. Guys cun interessu, entouré, u tavulinu induve George è Denis, sutta la guida di un maestru, fissendiddu u rotor cuda a un novu elicottero mudellu. On a parete in un quadru, sottu à un ritrattu di Newton, sported uriginale onorariu vinciu un cuncorsu recenti. "

Comu si pò vede, in u primu comma hè guasi micca parolle senzu-orientatu. In u secondu ci sò assai di più. Description custruitu in u frase sensory-orientatu favurizeghja u prucessu di pircizzioni. E formanu na riazzioni subitu umanu. Mentri, nechuvtvenno discrizzione orientatu, un tali risposta ùn pò cuntinuà.

Puisia - hè unu di i forma più cumuna di lingua, chì hè sempre à prò di a so lingua sprissioni sensitiva. Leghje, oltri à locu a so puisia vi à unu di i tanti portals puetica in la reta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.