FurmazzioniStoria

Dovmont (Pskov Riuzzu): Biography, exploits

Dovmont Prince (PA) - Pskov guvernatore 1266-1299 francese gg. In u racontu, Ghjesù intrì prima comu nu capu militari di talentu. Dovmont mprisi discritta in anticu storî. N particulari di successu era li battagghi cu li tudischi e Lithuanians. Sutta lu so regnu, Pskov in u 13e seculu, primurosu di guariri di a dipindenza da Linguistique.

biografia

Dovmont (Prince di Pskov) fu lu figghiu e frati di Mindaugas Voishelk, sicondu à certi fonti, è à l 'autra - un parente Troydenya. ch'ellu era da a Lituania, e appi assai di Nalshanskaya. Sicondu à una versione, Dovmont jìu n spusu a surella di a moglia di Mindaugas. In Bychowiec Tempu cunta ca iddu jìu n spusu a surella di a so moglia Narimonta. Sicondu a cronachi, accolti, Dovmont pigliò una parte diretta à l 'assassiniu di Mindaugas in 1263-m. Dopu si lampò in disfavor cun Voishelk. L'urtimu in 1264, ci fù stimatu cum'è u più putente Riuzzu in Lituania.

L'aspettu u pratu Russian

In 1265-m francese Dovmont manca Lituania, è si n'andò à Pskov. A ddu tempu, la cità vera è un tempu abbastanza difficiuli. Alexander Ermitage morse pocu tempu. U novu capu, Prince corsu Yåroslav, avia nè u putere nè i talenti chì era u so fratellu maiò. U so putere ùn hè ancu cumplettamente stabbilutu - vechniki Novgorod ùn vulianu a ricunnosce u so maestru. Granduca messi guvernatore Svyatoslav, u so figliolu. U più I pinsava micca di rinfurzà i cunfini è u granni successu di lu putiri di lu capu sopra la cità. So ci si sò stallati in u principe, u corsu Yåroslav.

Tuttavia, la cità avia un terribbili unu chì pò prutezzione di pòpulu da u Order, Lituania, è sò sottu ùn òbbricu di fari un gran capu. scelta People l'cascò nantu Dovmont. Nunda ci liata a Lituania, è quì ùn hè un stranieru. Tanti magistrati Lithuanian faci da l 'Slavs è a so lingua materna hè Russian.

L'apparizione à i annali Dovmont cuntene abbasta pareti. A Scrittura dici ca Voishelk cunquistata Lithuania, è u so fratellu corse cù una squadra. In a ghjesgia fù battizatu è ricevutu u nomu di Timuteu. Dovmont addivintau lu novu re di li cità. Sinu à a so morte, si more a prutezzione di genti e fruntiere. Addivintau famusu Dovmont spada. Cchiù tardu, si benedettu da u exploits tutti guirreri. 200 anni dopu, hè statu resu datu à u figliolu di Basil II, u Dark - Yuri.

A cattura di CREME

Dovmont (Prince di Pskov) guidatu u Munniali, è "nuvanta trè" pècuri marziale. Cun elli hè David Yakunovich, Lithuanians - Luke Litvin. Men quali impii da e fureste n'àuta dinzitati, si stindia da p. Great à Dvina. Di l 'catturaru trattu di una grande è forte à CREME Dovmont ùn avissi la forza. Però, si firava a catturari Gerdeni moglia è i zitelli. Clientella ricca spòglie nant'à a strada, si nni niscìu dû da CREME. All convoys arrinisciutu a smuggle à traversu l 'Dvina, mentri Gerdenya incascià alliati. À traversu u fiumu Dovmont si firmau e ch'elli G di a preda e prigiuneri à Pskov incù parti di so 'guirreri. Soon apparsu Lithuanians. Guardian alerted tempu Dovmont. Si piglia la cavalleria, è di colpu, schjaccià u Lithuanians. Nimici nun ancu hannu tempu à piglià l 'ordine. So pocu di sangu (solu unu statu tombu Derpt) Dovmont sustinniru a so prima vittoria.

nova campagna

In 1267-m francese ginirali Russian si trasfirìu a Lituania. rughjoni fruntiera di u statu stati distrutti. Lithuanians ùn hà fiascatu solu a prutezzione di a so terra, ma ùn vene in scantu. Comu lu ricordi materia, Linguistique è Pskov assai cummattuta in l 'annu, è ghjunse à l' estrazzioni è lossless. On porubezhe ùn aghju avutu stu bloodless e campagni successu. Lithuanians per un longu tempu cessatu u so abbinutu.

"Oghje" cu li tudischi

Scaring Lituania Dovmont (Prince di Pskov) dicisi à raghjugna lu granni esercitu di luttà contru à i cristiana. battagghi causari passi azzaru cavaleri Danese, chì elli sò entrenched in la cità custeri Rakovore è Kolyvan. Iddi défendu forti cummerciu Linguistique.

In inguernu 1268, u primu generali Russian incù e so armate arricugghiuti fora di li mura a cità. Cogghiri e shiite. Iddi èranu urdinatu da Mikhail Fedorovich (burgomaster) è Kondrat (tysyatsky). Sicondu à i cronachi, l 'esercitu cuntava circa 30 mila pirsuni. Li tudischi mandatu ambassadors a fari paci. Sicondu à u scontru, si fidanzata micca à aiutà rakovortsam è kolyvantsam - re pirsuni. It novgorodtsev acconcianu quessa, perchè u scopu principale hè u cavaleri Danese. Di e milizie francese, era impurtante di rumpiri Murat li tudischi. In ghjennaghju di u, u numaru 23 (1268), lu Guerriera trasfirìu Rakovor. À Narva camina pianu pianu - trè settimane. Voivod dà populu un rêve, mentre ch'elli eranu in lu so paese. Senza lotta e truppe ncruciati lu cunfini. stessi di cavaleri in u campu ùn ghjocanu à lampassi, è piattu daretu à i muri di a turri.

A battaglia incù u Ratiu tedesco

February 17 esercitu halted à u fiumu. Kegoli. La matina, di colpu, apparsu vicinu à l 'asèrcitu tudiscu. Idda val up in u sinistru "porcu". di paci firmata statu cusì viulati da i tedeschi stessi. e truppe Russian pigghiò lu solitu ordine - «frunti». In lu centru c'era un shiite, è à i lati destra e manca - guardi cavaddu. In u listessu ordine line up in fronte, di l 'esèrcitu e l' Neva Ice. Tuttavia, sta custruzzione fù cunnisciutu à i tedeschi.

Vincenzo Pereyaslavsky, ca era lu capu di e milizie francese, messe u rilativamenti picca Munniali Tver manca, e li truppi cull'elmu cavalleria purtatu da u cantu drittu à colpu nantu stu cantu hè inaspettata è putenti. Here I s'arrizzò sè stessu. U cantu dritta hè dinù Dovmont (Pskov Prince).

U principiu di a battaglia era, comu lu Cummattimentu di u Ice. Li tudischi corse in Russian "frunti". Linguistique cummattuta sutta li prissioni pisanti da u nimicu. Populu Corsu era altu, ma li tudischi ùn feranu à entra in u "frunti". Cum'è un risultatu, i squatri di choeur eranu stati, è ognunu fù a lotta solu. Spassighjate Novgorod li cacciavani da i sidduni. Allura lassau in a lotta intrutu in u Munniali Tver Mikhail. Di li tudischi, però, sta ùn hè una meraviglia. Versu lu Fulbertu daretu-up manca Michael. Poi su 'autru latu di l' battagghia juncìu la cavalleria: Pskov, Vladimirec, Pereyaslavets. Stu colpu fu accussì issu e ntensi ca li cavaleri a un panicu accuminciò a recede. Da un rout cumpleta li riniscìu a scappari, comu fu lu approcciu altru asèrcitu tudiscu. e truppe Russian avutu à finisce la caccia à esse ricustituitu. Perciò, li tudischi ùn ghjocanu cù a leggiri. Battagghia cupertu cù suldati è cupertu in u sangue, tantu ch'elli scantati chì si prupone à l 'altru fine di u campu di e s'assittaru ddà, finu a sira. A notte, li Cavaleri manca. Pereyaslavl mandatu patrols ùn truvà li o 2 o 4, o ancu 6 ore di viaghju.

infighting

Dovmont ùn participà micca à cunflitti interni, puru siddu tanti magistrati pruvatu à ellu å à u so latu. In Russia, ci hè un tempu difficiule. Cumincionu à difende i magistrati di u regnu di Vladimir, è in tuttu u paese. A gran capu diventa u maiurone , figliolu di alessandro Nevskogo , Vincenzo. Però, si n'andò à u fratellu, media - Andrew. Iddu compru u Khan Tudamengu scurciatoia à maestre in Vladimir.

Russ si n'andò in u cavaddu e truppe Tatar Alchedaya Kavgadyya to put Andrew à u tronu. U cronachi cuntò cumu i suldati sò spergugliati in terra, in ricerca di Russian Vincenzo. Ma catturà u ch'elli ùn hà travagliu perchè di i so boyars apprussimata è a so famiglia, è si piattò in Koporje, induve si tinni a so castigar. Here Vincenzo vulia à pusà fora l 'invasioni è salvà lu putiri. Si trovi u sustegnu di u populu di Novgorod, chi cummattiu contra l 'èbbica. Tuttavia, quelli chì ci tradutu è force in u trafficu. Esigenti trasferimentu Koporje guvernatori, piglionu priciuneru e figliole di Vincenzo, è vicinu à ellu boyars cù i so figlioli è e so mòglie.

Participazione Pskov Riuzzu in guerri internecine

U furtezza fù situatu populu guarnigione Novgorod Vincenzo detained in Ladoga. Si girava tutte l 'abbannunata e sfinutu. È à issu puntu in disputa prima e solu tempu travaglia Dovmont. À u listessu tempu ch'ellu c'era à u latu di i pòvari. Per qualchi ragiuni, issu hè statu fattu, chiaramenti micca fin'à a fine. Pò avè ghjucatu u rollu di una antica fratellanza cumbattimentu, pò del Guercino (Dovmont duvia Vincenzo in-liggi), e forsi lu Pskov Prince, videndu u esiliu solu guerrieru chì pò prutezzione di u paese da i numerosi nimici. In ogni casu, lu rapidamenti ghjunse à Ladoga, libarati di tutti i populi.

Dopu à un tempu, I pusò dinò, Vincenzo in Vladimir. E quattru anni dopu, per a prima volta in a storia di a Russia, si battenu e l 'esercitu di l' Orda. Hè cridiani chì u prima "battagghia n'aducazzioni" incù i Mònguli hè accadutu solu in u 1378-m francese p. Vozha. Ma hè accadutu assai prima. In lu 1285 si fici na casa discugràfica in u annali di chì Prince Andrei Gorodetsky purtau lu Riuzzu Orda à u so fratellu maiò Dmitri. Però, l 'ùrtimi accolta un esercitu e scacciò i Mònguli da a tarra russa.

Last annata di Dovmont a vita

In 1299-m, di notte, i cavaleri tedesco tranquillamenti quali a la cità. Iddi perepozli à traversu l 'stockade è si n'andò in i carrughji di dormiri. Guardi tombu culteddi magre. U prima à custata i ghjacari tedeschi Kromskom. Di colpu gridò flauto, sunau lu campanellu. Pskovites fughjita, armatu di li mura di la cità. On a tour paria rignanti cu cuvirnaturi. Iddu si mittia sine à u carafa di u so pòpulu. difesa di a cità à chì tempu fù purtatu fora secondu à certi li liggi. Sè i nemichi eranu nant'à i muri, i porti ùn pò esse apertu.

La citati principali fù cunsideratu, ma ùn pianta, tantu era megliu à sacrificà i quessu chè à dà a prima. Tuttavia Dovmont andava contru à i reguli. U cancellu apertu, è aghju pigliata nantu à a battaglia. In lu scuru era difficiule à fà fora chì era induve. Pskov ampara a so intima nant'à una maglia bianca da i moghja di e donne è i zitelli. Love distintu da u rossa andarinu in a so lingua, armatura sine. Vigilantes sbattiva i tedeschi, ciàuru, mancante, sustinuti andà pianu pianu, aspittava di quand'elli vi goccia ca ni la porta. Cum'è un risultatu, parechje persone sò liberatu, ma ancu tombu parechje persone. On a matina di Dovmont I vistu cumu pianu pianu i cità hè inturniatu da nemichi. Iddi nun ci pinsari ca u capu canzà a vai in galera cun elli. Però, si fècenu Dovmont. First fora di la porta corse u infanteria, cavalleria n'andò dopu à a so. Da a bocca di u bastimentu rende Pskovy esercitu. Ùn pudia risista lu cavaleri Tedesco, scappò da a britney e spade, si lampò in l'acqua, corse à lu seccu fora, acchiana li muntagni. Pskovites celebravanu una vittoria, ùn sapendu chì si sarà l 'ultimu per Dovmont.

a morte

Avvintu da l 'amuri e gratitùdini di u townspeople, Dovmont pianu dèbbuli. Paria chì tutti i forzi cci ha datu in l 'ultima battaglia. In u annali, parò, li disse chì forse era Grecia da i k - genti muriu nta lu stissu annu. Maghju 20 corpu Dovmont statu messi in l 'Church Trinità. Prestu fù chjamatu un santu di valuri. Spada, cu cui mai avelli Dovmont Bach, messa nantu à i spaddi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.