News è societàAmbiente

Dmitriev-Lgovskii - una piccula cità incù una longa storia

, как его называют местные жители, никогда официально не носил это имя. Dmitriev-Lgovskii comu lu bravezza chjama quessa, hà mai ufficiarmenti nascì u nomu. Per tutti i ducumenti à u rughjonu Kursk fiume SWAPO leva la cità di Dmitriev. 2 , и живет там сегодня меньше 7 тысяч человек. L'ària si occupa un picculu, appena 8 km 2, è stà ci oghje hè menu chè 7000 parsoni. Ma sti 7000 assà di u so picculu è silenziosu, ville, qualificà arechja di u so passatu, Cherish u ricordu di u so figliu tirrazzani e rispettu di tradizioni.

Oghje, u capu di a cità , leva un ghjovanu ginirali. Un gruppu di visità hà creatu un situ maravigliosa chì aiuta pòpulu lucali micca solu pè ottene i infurmazioni dritta, ma ancu per esse cuscenza di tutti i nova cità, discurremu a mumenti passiunanti, arrivare risposte à e dumande. Di sicuru, un tali annuariu - lu megghiu guida di i turisti, avemu firmatu quì. очень активная молодежь, которая не позволяет стареть своему городу. In Dmitriev-Lgovskiy ghjuventù assai attivu, chì ùn permette a so cità di crisciri vechji.

By Veschego Olega à ...

Furtezza di u riva destra di SWAPO statu stabilitu in lu IX seculu, a difesa di i terreni di anticu principati di l 'ex manu Oleg, chiamatu Prophetic. Quì si metti a storia di a cità.

guerri Internecine di i prìncipi Russian, abbinutu, polovtsian e autri parti nturnu tribù numadi guasgi da a terra, è hà da ricustruisce di novu. I nun dispiaciri, è Batu Khan, chì "u focu è a spada" hè passatu à traversu i terreni di Kiev.

Solu in u XVII seculu, hà pisatu da i ruvini di un novu stabilimentu chjamatu Dmitrievsky, chì da un decretu di Catherine lu Great in la fini di u XVIII seculu, fu datu u so statutu di una cità e lu nomu di Dmitriev-u-SWAPO (esse distintu da Dmitrovsk pruvincia Oryol). Dopu, ci hè solu Dmitriev Lgov District.

A cità fù è sviluppatu. U mediu principale di i residenti ricevutu da l 'animali è' agricultura. À custruì una pianta di a trasfurmazioni di i so prudutti, creamery, farina, kruporushny. À a fine di u seculu ferroviaria XIX fù custruitu vicinu à a cità, unni nsemmula cu l 'acqua, mettendu nova forza à la crescita di a pruduzzione è u cummerciu. insignamentu di e donne apertu, un spitali statu custruitu.

lu putiri Soviet

Sè in i pianti travagliu, tantu era lu prulitariatu. . U muvimentu rivoluzionariu è di u 1905, rocked Russia, ùn hè passatu da Dmitrieva-Lgov. I paisani sacchighjatu terri prupritari 'foru cunquistati u pane tagliatu a furesta. A rivuluzzioni fu scafazzati da e truppe chì intria.

In di dicembre 1917, ghjunse à u putere di u suviètici. In i primi anni di a vita publica Soviet ripigliatu. Falsi ghjunse in u so corsu: travaglià mprisi seyalsya u pane, vinite è overfulfilled i piani di cincu-annata. A cità hà dui travagli teatru, un numeru di lingua italiana, liceu maistri '.

a guerra

немцы вошли 8 октября 1941 года. In i cità di Dmitrov, Lgovskii regione Kursk, li tudischi intrutu 8 ottobre di u 1941. It accuminciau la distruzzioni di u populu è i so casi. On LUCIA eranu tutti i sparagnati nè vechju nè picculu.

Just quattru ghjorni dopu à u principiu di l 'accupazzioni dâ Demetrius Munniali s'arrizzò a lotta l invasori, girendu a cità in u centru di u muvimentu infine in u rughjonu Kursk. Avè campatu, u guerrillas fattu attacchi sempri brazen, distruzzione di i fascisti à u so arreti, diverting da u fronte, di l 'esercitu e usato nimicu. A pupulazioni di i spazii accupata in ogni via pussibili à aiutà i àutra, i so babbi è grandfathers, pècuri e frati. A cità fù libbirata ntô marzu di lu 1943.

Parechje i residenti di u picculu cità si n'andò à u fronte, in u principiu di tempi di guerra, è ci difesu u so paese. Quindici dmitrievtsev addivintau 'eternu di l' Unioni Suviètica, i dui - signuri piena di l 'Order of Glory.

U mudernu a cità di Dmitriev-Lgovskii

Dopu à la guerra, distruttu a cità hè stata ricustruita piuttostu custruitu daccapu. In un mudernu, ma sempre un picculu è silenziosu, ville, hà parechji impresi, cumpresi, spitali, casa, a cultura "Dmitrievkonservy", un liceu agriculu, italiana, Herrenfriseure. "Demetrius Bulletin" publicatu a so giurnale.

Turisti, ci hè assai di vede. In i cità parechji monumentu à i miti di u fronte. Di sicuru, ci sò dinù monumentu à l 'àutra, e la Chiesa di San Dimitriya Solunskogo, dopu à i quali l' a cità fù chjamata, è u museu di storia lucali, chjamatu dopu A. F. Vangengeyma.

U famosu PATRIOTTA dmitrievtsev - A. F. Vangengeym

Anatoly Feodosevich vissutu da 1881 à 1937. Iddu hè cunnisciutu à noi com'è parsona chì hà urganizatu è purtatu i Weather Bureau di l 'Unioni Suvietica, chì hè oghji chjamati "Roshydromet". Pocu dopu à a so nascita, u so babbu, Luigi Petrovich - u prufessore naziunale è rinumata meteorologist, si trasfirìu a famiglia di l 'estate, chì era in provincia Demetrius County Kursk. Ci si dutatu a stazione finominu, induve, inseme cù u figliolu cultivata fattu assirvazzioni e sperienze purtò.

Anatoly, avendu finitu liceu, Ghjesù intrì in la University Moscow, unni fici parti dû Partitu bulscèvichi. Per participà à penseri studiente era espulsu e fu carciratu di sei mesi è dopu esiliatu di u duminiu di u so babbu. Più tardi, si Mulateri Di L'finiri furmazioni à l 'università è in l' Istitutu agriculi.

. Rivuluzione di u 1917, pigliò subbitu cù tutte e so core è fù numinatu cuntrullori di struzioni publicu in Dmitriev-Lgovskiy.

Dopu à dui anni, ci hà urganizatu u museu apertu "rodinovedeniya" chì travaglia è porta a so nomu di stu ghjornu.

In u 1922, di vultà à u so novu mistieru, si trasfirìu a Ceka, unni pòpuli pusizzioni établissement maiurone. In 1934, fù arristatu cum'è un "nemicu di u populu", fu mannatu a Solovki. In 1937, si tirava e sippillutu nta na fossa la missa a lu cimiteru Sandarmokh Medvezhiegorsk.

Dmitriev-Lgovskii Kursk Oblast, Russia prutege u ricordu di a to PATRIOTTA, dannu lu so 'nomu basatu museu regiunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.