U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Diu di la luna sumeri. La luna-diu di l 'Egizziani

U mondu riliggiusa, accussì comu tutte e àutri aspetti di a vita umana, in la nostra mumentu tenni a essiri chi u sviluppu. U cantu riversu di u prugressu assuciata cu rumpi la tradizzioni stabbilutu, l 'azioni attivu trà differente culture è, dunqua, u rapid growth di novu muvimentu riliggiusu caratteru syncretic. I resistenti parente di a sfera religiosa di prima stonde di a storia partutu. Ancu oghje, ci hè una tendenza upward fermu a dumanda di u patrimoniu, pre-Cristiana, privalintimenti cuntenutu pagana. Bursts neopaganizma osserva tuttu u mondu, numaru di u so mazzinianu forza crescente. Stu circustanze tenga apprupriati, ciò chì hè di più - quantu abbisugnava, info e in-tremenda studiu di cultus antichi, a so mitulugia, credenze è pratiche.

Masculu e fimmina in paganism

Followers di paganism mudernu è reenactors visità cultus paganu, inspirati da imagini anticu reconstruct l 'fetta di sistema di a natura, addiscriviennu lu in la lingua di a mitulugia comu un gruppu cumplessu di e rilazione trà i sfarenti e forze di l'universu, è omu. Cità è universale, in più di sti èbbica sunnu li figura typological di lu diu suli - u paragone Father divinu di l 'universu - e la dea di a terra - l' Great materna. L'ùrtima à spessu dinò assuciata cu la luna, ca ti lu 'apparenza in differente intrecciu coppie stadda u sole-terra-la luna o di u sole, cum'è u Pifania feminile di suprema principiu divinu maschili è. L'urìggini di sti imagini hè assai antica, ci sò almenu dece mila anni e ricoddani à i ghjorni, grisgiu di matriarchy. In generale, ci sò l 'imagine canonical in la cultura uccidintali, ma hannu dinù prototypes in parechji tradizzioni riliggiusi di u mondu. Tuttavia, ci sunnu li siquenti sunnu asempî di punta. Per esempiu, a marea, primavera divinu Lintzoain Egyptian è Nut rapprisintari un'inversione archetipu universale. Dea Nut - hè a dea di u celu, è diu Lintzoain in u cumandante di u paese. sìmmuli similaire lunare volte attribuiti i caratteri maschili. Ghjè u casu, per esempiu, in tengrizme - sistemu sciamaniche religiosa, in u listessu Egypt (rapprisintatu da Castaian è Yaaha dii), in la cultura Vedic (sottu à u visu di u diu Soma). Sti listessu cuncerna e Sin - diu di la luna, Antico Sumerian.

cultu di luna sumeri. diu di u cuscionu

infurmazione Fragmented e puntu circa lu cultu di i corpi cilesta, chì avemu d'a cultura sumeri, nni nzigna dui nomi - Shin (Shin) è Nunn. Da lu secunnu di issi dui parsunaghji - l 'antichi u diu di la luna in stu rughjonu. Sicondu a mitulugia, iddu era lu figghiu di lu diu Enlil, lu niputi di lu celu suprema diu Anu. Pràtica, Nunn - fratellu Ninurta è Ishkur. In più, ci siring dui gemelli - u famosu dea Ishtar e lu diu Shamash.

imagine mitologicu Nunn

nomu Nunn significa "maestru di u celu." Ma u sgiò celu - sta ùn hè micca un diu di lu suli e la luna-Dieu. In stu casu, lu suprannomu esigenza assuciati solu incù i luminaria a notte. Nunn è tradizziunarmenti lu viaggiaturi u oceanu paradisu nantu à una barca, chì pesa com'è una falce. Faci u so s'allumìngiu of "Magura", ca signìfica "battellu".

La diffusioni di u cultu di u Nunn

mprisi Specific, secondu a data, disponibile, Nunn hà micca ricupirari, in u campu di guerra e amore, troppu, ùn move. Ma, a pupulazioni di Sumerian, li fatti un granni onuri e la canuscenza. Cumenciu, cum'è u Cristu santu patronu di la cità di Ur, cultu Nunn vinciu Chàranu e poi addivintau duminanti è Nippur - u principale capitale religiosa di Sumerian. Cusì, u diu di la luna hè u capu in u numeru di pùblicu e ammiratori in la sucità sumeri.

U sviluppu di u cultu di u Nunn

Religione di antichi pòpuli cu l 'aspettu di rilazzioni militare, o cumerciu accuminciò a influenzari cumprinzibbili autra, è imagine paragone simile à spessu si cunfunniu in unu. A causa di sti prucessi, la luna sumeri diu Cuscionu s'ammiscau nta na sula enti cù l 'esiliu, luna-Dieu, Sin, stampatu in a cultura di u rughjonu un imagine cumpleta di a divinità, notte luminaria passau attraversu li seculi.

Altru esempiu di parcussione di divinità maschile assuciata incù u cumpagnu di a Terra, avemu dà l 'Egittu.

La luna-diu di l 'Egizziani

Più pricisamenti, i tradizioni Egyptian sapi di micca unu, ma almenu di trè dei lunare maschili - Thoth Yaaha è Khonsu. Quissa hè duvuta à u fattu chì in anticu Eggittu, a so storia ùn hè una sula riliggiuni. Puru prove hè stata fatta à stabbilì si, ognunu in prefettura, ogni cità ristau fidu à i so dii. Di sicuru, ci eranu dinù i Cristu nazziunali, ma u so mitologicu rollu, caccia, e funzioni e pratiche di u cultu pò cambià accumpagna da a unu polu à un altru di riverenza.

L'Egizziani u avianu una cultura cumuna, ntra cui wage una pluralità di lingua riliggiusa indipendente. Per quessa, a la luna-Dieu, in ogni cità maiò avianu u so propriu.

Thoth

U più famosu è u più alti di i noti divinità lunare di l 'Egittu hè, senza dùbbitu, l' unu. A so imagine hè tantu impressionable chì ancu in u nostru tempu, uni pochi genti avìanu intesu di u so nome. Oltri a chistu, sottu à u bandera di u cultu CASTAGNAMES di u diu Thoth vissutu sin'à i nostri ghjorni. Hè u solu diu egiziana antica, chì vulia a sparagnati in stu riguardu.

Ma in generale, a cumpitenza di stu ghjocu Ùn hè solu u lume a notte. So prima di tuttu One - micca solu u diu di la luna, ma i patroni d 'arti e la canuscenza, l' surgente di a saviezza, nvinturi di scrittura, messageru di i dii. Iddu accumpagnatu l 'anima di l' avi a lu Regnu di l 'Mortu è comu un sigritariu hè prisente durante u so prucessu Osiris.

Thoth era lu centru di cultu di la cità di Hermopolis. Tradizione, u diu di la luna di lu Egizziani chidi cu la testa di Ibis, chì fù cunsidaratu u so sacru animale. E la muggheri di lu sage francese divinu hè la dea Maat - patrona di a verità, è ogni tipu di ordine.

Diu Yaah

Prubbabbirmenti Yaah - hè u più nudu u diu di u Egyptian PANTHEON. Cumenciu, u so cultu era natu in a Tebi, unni iddu fu timendu comu la luna cum'è u fenomenu di a natura astronomical. Primurosu, lu nomu "Yaah" iddu stissu signìfica simpricimenti "la luna", o "mese".

U cultu Yaaha ciuriu subitu, è tandu cum'è subitu cascatu in disrepair, ùn era in gradu di cumpetiri cu àutri divinità lunare. Tuttavia, un circulu stretta di ammiratori in Yaaha sempre firmatu. Hè capisciu sta cumuna, puru siddu raru imagine di stu Cristu, comu puru l 'antichi testi rituali egizianu. Di l 'ùrtima, la provi cchiù mpurtanti di lu rolu impurtante Yaaha hè Book noti di u mortu.

About mitulugia e autri dittagghi di la vita e cultu di u Cristu hè cunnisciutu assai pocu. A data, u cultu Yaaha ferma unu di l 'aspetti menu studiatu di anticu riliggiuni egizziana. Certi scentifichi, però, u distinu ca iddu è i Ghjudei u diu Eternu avutu una sola mudeddu, culligamentu i dui divinità è servi i surghjente di a so religione.

diu Khonsu

Hounsou - un altru la luna-diu di l 'Egittu. Perciò, u pesu simbolicu assuciata incù ella, accintuatu, in cuntrastu à u Thoth è Yaaha, nant'à u corsu periodi di a vita. L'etimulugia di Khonsu significa "passari". Pràtica, l 'u diu di u calendariu, u capu di u tempu. Faci u so grande impurtanza, parchì hè u ciculu lunare Egizziani calculata di l 'annu, saisons, inundazioni di u fiumu, u tempu di capre è a cugliera.

caccia mitologicu imputes u rollu di genitori Khonsu lu diu Amun è Mut. Time: Signore dipintu in u francese guise d 'un picciriddu, o ghjuvanottu cù un discu nudu nantu à u so capu. E per via di stu rapportu ricca hè volte currelati cun Harpocrates - diu di la fini syncretic di silenziu è Scalu.

Sìntisi dii nudu in Egittu

Comu u sumeri di luna diu di u cuscionu-Sin, dii, luna 'Egizziani dinù s'ammiscau nta na sula imagine, è in parechji cumminazzioni. À i tempi differente è in parechji lochi cunnisciuti imagine di sintesi di u Thoth-Yaaha, Thoth è Khonsu-Yaahya-Khonsu.

Ogni modu, la luna-Dieu, in u mondu anticu era assai mpurtanti Cristu. Quissa hè duvuta à u rolu impurtanti di a terra satellitu in lu, la vita biodiversità agriculu publicu di humankind è a natura in generali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.