News è societàPulitica

-dɑ: Abdullatipov: anzianu prufessore di cumunista scentificu è u presidente di Dagestan

Tanti omini pulitici Russian accuminzau lu so viaghju è i membri di u CPSU è i cullaburatori rispunsevuli vulcanizing. Quandu si dumandava i casi, si n'hè regrouped e accuminciò a upirari in u novu rialità, senza scurdà si di i so intaressi.

Stu custellazione di reforged Cumunista vali -dɑ: Abdulatipov, in u so tempu in u cumandante di u travagliu ideali à l 'Unioni Suviètica, luttà, lungo, cù altri membri di u Cunsigliu Supreme contr'à Eltsin, è tandu hà cambiatu u so postu è piglià u latu di u primu presidente di u paese. I puliticanti travagghiatu lu Ministru, Primu Ministru dirittori è u presidente di Dagestan.

Lu piriudu Soviet

Biography -dɑ: Abdulatipova include la intera storia di lu paisi la siconda mità di u seculu XX. Natu in u 1946 in una grande famiglia tinuta mprinnituri in Dagestan. Hè Avar da naziunalità. Dopu, lassannu la scola, trasiu la scola medica, si lauriau cù una licenza in paramedic. Ad avè passatu qualchì tempu in lu spitali quartieru, -dɑ: Abdullatipov redazzione di l 'esèrcitu, induve si facenu da 1966 à 1970.

Dopu à u trasferimentu à a riserva di un anzianu sargenti di serviziu medicale cancia parechji mestieri, ad avè travagliatu cum'è un Stoker, capi Sports è u capu di u polu di salute. In 1972, -dɑ: Abdulatipov principia a so carriera meteoric, chì, cum'è tuttu u mentre, hè partendu da lu Partitu Cumunista. It cuurganizighja i travagli di u giovane League Cumunista, puis guidatu da u dipartimentu cumitatu quartieru Tlyaratinskogo ideali. Longu u stradellu, una ghjovana Cumunista si educazione una parte-tempu sempri in Dagestan University à l 'Faculty of e.

Doppu essiri lauriatu di Lauriatu Léningrad State University, -dɑ: Abdulatipov vene à u liveddu di tutte e-Union, è si stalla à Murmansk, unni iddu dinò impegnati in u travagliu prupaganna e ricìa cumunista scentificu in u Marine Institute Murmansk di deci anni.

A punta di una carriera in u periodu Suviètica fu lu elezzione di u Cunsigliu Supreme Dagestani in u 1990, unni poi divintari mprinnituri di u Cunsigliu Naziunali.

nuvanta

1991 era decisiva in la vita di u tuttu di campagna, e in lu biografia di Ramadan Abdulatipova. Iddu hè cuntraria à u corpu da u càmmara Statu è in u nùmeru di MPs chì u votu di a vuluntà di i patti Belovezhskaya è i ciusura di l 'Unioni Suviètica. In u listessu 1991 Avar Abdullatipov cun ceceno Khasbulatov ingaghjati in a decisioni di u cunflittu a sffarenza in Dagestan.

rapportu armuniosu di u primu Prisidenti di la Russia è lu Cunzigghiu Supremu di u 1993 sò suffrianu antu. A lotta lu putiri cunclusu in l 'assediu di l' edifiziu Parlamentu e lu fa n'assartu armatu. In quelli tempi di Ramadan Abdullatipov ch'ellu era à mezu à a smuntari di a Casa Bianca, ma più tardi cambiatu a so pusizioni è pigliò u latu di Eltsin chè à salvà a so carriera pulitica.

A ricumpenza di fidilità hè altu pusizzioni in la spina sottu differente premiers. Dagestan hè u dirittori Primu Ministru, Ministru di Specialista National. Anzianu Cumunista canciatu diversi voti, è u so fe partitu comu un membru di parechji muvimenti cortu-vissutu finu à voi raghjunghje i squatri di i "Stati Russia".

dui anni millennial

Paria chì in la fini di nuvanta, un veteran di a politica sanitaria andat in l 'ùmmira, si perdi u so posti ministeriale, photo -dɑ: Abdulatipova messe à spariscia da u pagine di publicazioni stampata. Nustanti chissu, ntô 2000 addivintau un membru di u Cunsigliu Federation è executes òbligu senatoriali finu à u 2005.

Dopu à a fine di putenzi parlamintari di l'omu incù u mintalitati Eastern mandà imbasciadore à Tajikistan, unni rapprisenta l 'intiressi di Russia, finu à u 2009. Dopu à u travagliu diplomaticu -dɑ: Abdullatipov daretu in u settore di educazzioni supiriuri è hà sirvutu comu su retore MGUKI.

carrera pulìtica RANS academician subbitu in u 2013, quand'ellu fù appruvata da u Parlamentu di Dagestan di la prisidenza di a Ripublica. Dapoi tandu, iddu - lu capu permanente di u ripublica Caucasian u Nordu. I puliticanti, chì travaglia per un bellu pezzu à u livellu fidirali, Abdullatipov nant'à un pianu di gestione hè a risurrezzione, sopra u tempu è gruppu lotta di putenza in Dagestan è unificà a sucetà. Dapoi ripiglià ufficiu, iddu stirminiu diliniati un numeru di prugrammi strategicu di u sviluppu di accelerated di u paese è eradicated corruzioni.

a famiglia

Cù a so moglia Ramadan Abdullatipov scontra in Murmansk. Doppu anni di matrimoniu, è Inna V. Ramadan Gadzhimuradovich cumulated dui figlioli - Jamal è ABDULATIPOV. Da u so primu pulitica matrimoniu hè figliola di Zaire.

Dopu à l 'elizzioni di lu prisidenti di la Ripùbblica Abdulatipova i so figlioli è figliolu dinù te un impiegu in lu guvernu di Dagestan è spalla a spaddi à u so babbu: u travagliu in u statu-custruzzioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.