News è societàPulitica

Nina Shtanski - anzianu ministru Foreign di a ripublica, unrecognized

At a pulitica di u spaziu post-Suviètica, cum'è una regula, hè un affare spùticu masculinu. Tuttavia, à sta scatula grisgiu tristu da a tempu a tempu cumpariri luminosu, donne, maestosu chì incanta Philistins ochji. Unu d 'iddi era Nina Shtanski, Ministru Foreign di u unrecognized, Pridnestrovian Republic Moldavianu da u 2012 à u 2016. Hè micca solu u travagliu onestu in u campu di diplomaticu, ma dinò impegnati in attività insignamentu è a ricerca, oltri ca comu idda pruvatu successu comu un mudellu.

mistiriusu Nina

Biography Nina Shtanski hè un territoriu mistiriusu e muntosa. In bellucci, donne, puliticanti si stendi raramenti a so vita persunale, è assai pocu pò esse amparatu da fonte ufficiali di l 'primi anni di u so furmazioni.

Nina era natu Shtanski in u 1977 in Chisinau, capitali dû Transnistria oghje. Zitellina è Bovisio heroine & cunfidirazzioni cu l 'altezza di u cunflittu in Transnistria. U ragazza crisciutu in una atmosfera di l 'esercitu civili fussi in disarmu, è u so parè evulùtisi nant'à u fundamentu di realità assai specifichi. N'adultu Nina Shtanski guasi cuincideva incù u cessation di difesa di e la criazzioni di la Ripùbbrica scappata di Transnistria.

Lambiccu, un donna mpurtanti si misse à mezu à pari, ma in u listessu tempu, sperandu micca solu nantu à u so aspettu. Idda va à l 'Faculty of Law di u Pridnestrovian State University è sviluppa u bè u so piena cursu di l' avvene avvucatu.

Acchianata di a tupizzola di lu putiri

lauriau successu da a scola, Nina Shtanski dopu à una stonda si un impiegu à u più altu corpu PMR - u Cunsigliu Supreme. A so carriera in u putere di u principia in 2002 comu na trattazzioni bastone parlamintari specialistu.


Tecnica moldavu, piuttostu nervously riguardanti TMR, simpricimenti chjamatu u so secretariu.

U Cunsigliu Suprema di Nina Shtanski travagliatu per sette anni, mustrà grande respunsabilità è curà, è pocu à pocu, acchiana supra u scala carriera. Da una sèmplice ragazza Franchise cultivata di l 'High Speaker Cunsigliu Assistant, è tandu mandatu un articulu di più rispunsabilità di u cunsiggheri nantu à tematiche pulitica.

In u 2009 si tinni un riunioni cruciali di giovani ambiziosu Nina Shtanski cù l 'avvene capu di u PMR Evgeniem Shevchukom. Allora ch'ellu purtò lu duviri di lu diputatu e guidatu u muvimentu hà criatu "Renaissance". impiigatu los attiva di u Parlamentu dipoi u 2009 accuminzau a travagghiari comu un cunsiglieru à Antonov, un tempu era prumessa à attività di insignà in lu Transdniestrian State University Tiraspol è universitaria interregional.

u travagliu diplomaticu

Nina Shtanski fattu a scelta destra da impunia a so tempu a lu 'ascesa di Yevgeny Antonov. I puliticanti fici un sautu e arditi in u échelons àuta di lu putiri e riniscìu a èssiri elettu comu prisidenti di l 'unrecognized, Republic Transnistrian. Arbitraria noi pò cuntesta circa lu ephemerality è vulnerability pusizioni PMR in u mondu sanu, a secunnu di l 'Russian, ma genti generazioni Shtanski solu ùn cunnosce l' autri paisi, e iddi miludia a so ripublica comu nu statu veru chì hà u dirittu à raghjone, è u prò è tene u priculu.

Dopu à l 'elezzione di President Antonov chì u travagliu nantu à a custruzzione di u Statu in u TMR, è pigliò un ghjovanu, donna, ambiziosu. In u 2011, Nina Shtanski fù numinatu Representative Special di u presidente di cuuperazione internaziunale è u prucessu négociation.

Un annu dopu, vulendu brunetta era una pusizioni rispunsevuli in u guvernu, addivintannu Ministru di esteri di Pridnestrovie. As incù ogni statu, unrecognized, la quistioni di li rilazzioni ntirnazziunali pi lu TMR hè particularmenti fini, a situazioni hè cumplessu di l 'impussibilità di cuntatti ufficiali direttu cù u stragneri à Elementi diplomaticu nurmali. U diplomat u capu di u paese in tali cunnizzioni hannu a pigghiari ssiri vistu suverchiu è resourcefulness à scioglie un particulari chianta spinusa ndìggina Affare di rilazzioni cu àutri nazzioni.

Chief Negotiator è Primu Ministru dirittori

Rispunsabilità di u epopea di u paese Nina Shtanski fù numinatu prisidenti Antonov, capu di l 'imbasciata Transnistrian à l' parra a lu furmatu 5 + 2 u stabilimentu u cunflittu Transnistrian. A situazione era in cumenciu un stalemate, i dui lati avutu un 'idea cumpritamenti diversi ancu circa i scopi è affari di u li trattativi, tantu chi u risultatu null null di sta missione hè una cunclusioni foregone è ùn hà lapsys francese canadese ministru straneri.

Ricchi era, de facto PMR hè un statu attuali, chi avissi a aviri na speci di rilazioni incù i paesi vicinu, impurtazioni è Poni tramezzineria prudutti. Datu tutti i cumplessità di sti edizzioni, Yevgeny Antonov detti Nina Shtanski ancu più puteri, MASSIGNAC si à u diputatu mprinnituri di epopea l'TMR.

'anni ricenti, quannu' na donna, à u capu di l 'epopea di a Republica cuincideva cù u cunflittu in Ucraina. Tagghiò da u territoriu Russian di putenzi Transnistria Square hè praticamente sottu Bloccu esterni. Tuttavia, Nina Shtanski fattu ciò ch'ella pudia in issa situazione cun dignità è rassignatu in 2016 in cunnessione cù guerre i.

a famiglia

In u 2015, ci hè statu un matrimoniu di u ministru di esteri è u presidente di u PMR. Nina Shtanski è presidente di Pridnestrovie inégalité forte u so rapportu. In 2016, a so figliola Sofia era natu, è tandu si luntanu da a prima donna di u statu di l 'attività è pigliò u ùmmiri. In più, Nina Shtanski hà una figliola da u so primu matrimoniu, John.

Bella, donna, luminosu hè spessu stata l 'uggettu di attinzioni di parechji Tecnica. Photos Niny Shtanski rigulari studiata cù articuli riguardanti l 'edizzioni di MTCT.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.