FurmazzioniStoria

Cuntrastu, vinceru e chiancinu

In ogni cità in lu tirritoriu di l 'Unioni Suviètica, è à spessu in i paesi, munumenti foru costruiu in memoria di i suldati chì dete a so vita per a libertà è indipindenza di u nostru paese. In i parti europea, assai di chi addivintau la scena di battagghi tirribili, sti monumenti e naturelles addivintò millai è millai di suldati, i nomi di parechji di li sò firmati scunnisciutu.

Monumenti volte depict guirreri, tristi e pendite bandere è la testa, certi volti i suldati Défense à l 'attaccu, è i so facci ricaccià l' animu honnête. In Moscow e àutri capitali hannu un cenotaph, in la cità situata vicinu à u mare, Odessa e Novorossiysk - marin.

Tutte ste statue, Steles è obelisks sò cuntenti di lu valuri militare di i nostri antenati. si vede assai courageously, comu si ci dicu oghje vivant: ". Ricordati u miti, grandfathers è maiò-grandfathers" È avemu da sapere.

Ma ci hè un altru ghjocu chì hè divintatu una parte ligginnariu di la nostra storia. Stu Cuntrastu. A maghjina di a so cum'è astratti com'è i facci di i suldati, marinara, àutra su monumentu. It assurbutu so funziunalità apparizione di decine di milioni di donne, chì facianu u fronte di i so figlioli è ùn aspittà chì a so testa, avennu a la porta di a so casa.

In parechje grande cità ci sò munumenti. Lu cchiù famusu di li hè la statua "The Cuntrastu Colinde" Volgograd, sìmmulu di la campagna. scultura gigante, hè assai dinamica, idda viduta nant'à ochji spada nimicu evitari in a so manu dritta, a manu manca, li chiacchiari di seguità u so tanti armati di difinnìa publicu. Putente u so muvimentu, è ùn ci hè micca dubbitu chì l 'affettu sarà divastatori.

scultura in culussali taglia "Cuntrastu", l 'altezza di u so 85 metri. Ci hè assai bè-fattu, u so autore, E. V. Vuchetich, ca si sviluppau lu cuncettu di l 'arti, è ncigneri N. V. Nikitin, à usu l' idea in petra, dimmustrò cunsiderà talentu. U friscalette, cumpusizioni hè didicatu à a vittoria in a Battaglia di Stalingrad, si face un mprissioni ncancillabbili su chiunque visitatu u Mamayev Hill. A basi di generu hè leghje da omu cù u dea greca Nike, u simbulu di a putenza di u populu, a dannu resistenza à u nimicu è porta a so morte. Eventi tirribili u Volga in 1942 - un esempiu di lotta una scala esigenza, tantu heroics addivintau lu mutivu principali di u munimentu.

Like a Vergine Maria in parechji guises, Mother Cuntrastu si tanti sentimenti, Ma l 'ànima di quellu chì crede di la guerra. Dopu à tuttu, fora di l 'attacchi di sangu e battagghi calda hè tristezza. Milioni di generazione in sù l'oghje, tanti di li in quiddi anni tirribili eranu zitelli, noi ùn aspittà chì i so babbi. Ogni Cuntrastu per elli - com'è a so mamma o di mammone. Micca sempre la facci di sti fimmini spressu maligna cù a vittoria, hè accadutu in una manera differente.

In Kharkov, in u autostrada Belgorod, in Forest Park, in memoria di u battagghi di sangu pisanti ntô 1943 custrueru lu Memoriale di Gloria. U Populu ùn tene primura dopu à a so visita. suluzioni italiano manifistaru in un disignu modestu di u scultura in Italia cintrali. Cuntrastu hè ghjustu, standing in lu mezzu di la ruelle, u so visu ùn espressai zerga, ùn ci hè micca festa. Ancu dulori ùn hè micca. A donna, piense tutti i lacrimi di a so manu manca. e mani Work-mìazzu calata, daretu drittu, idda si prisenta in u luntanu, è hè distribuitu dilicatezza minà di lu cori di una mamma à mezu à l 'arburi.

Monumenti sò cusì sfarente, è ùn ci hè nimu contradizioni. Ognunu di li addivintò na parti dâ nostra cultura, un simbulu di u ft principale di u Great Refrains War - Mother feat.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.