Casa e FamigliaI zitelli

Cumu vistutu un zitellu in a primavera

Cansu di u friddu di l'inguernu è a mancanza di u sole, tutti quelli da aspittà à l'iniziu di a primavera. Cû avventu di u calore ùn venenu micca solu a natura, ma ancu u corpu umanu. Fighjendu a fetta è a prima fioritura, ci hè un scantu risparmiali di scorcherà e so robba in bagnu è pruvucatu qualcosa luminosa è lumera. In ogni momentu di l'annu, u tempu hè assai cambiatà. U sole ùn caliu micca bè, a terra ùn hè micca calore, a neve hè diventata in slush, un ventu fretu u ventu. Tuttu chistu face una periculu per a salutare è pruvucarà a priaccupazione per i ghjovani oghje.

Cumu vistutu un zitellu in a primavera

Ogni ghjornu, per andà per un passaghju, e mamma pensanu currettamente di l'indimuniatu per u so zitellu. Ùn ci vole micca à caldi. Inutili, u zitellu a sudari è, essendu in u ventu, pò sbaglià. U vistimentu di luci ancu una certa amminenza. Per via di l'ipotermia, ci hè spessu un sulitariu, una garganta è pulmonus. Cumu à capiscu è sceglite ciò chì necessite? Pruvate seguità rigioni simplici.

Ciò chì vèstinu in a primavera

  1. Sempre attentate à u clima, vede a previsione, vai fora (à u balconu) è verificate a temperatura nantu à sè stessu. In a primavera u tempu hè inestabile, è u ghjornu dopu ùn hè micca cum'è l'annu passatu. S'ellu chiuvi duranti u ghjornu, ùn vi micca o pateanu ombra.
  2. Sì dite una mamma per a prima volta è ma ùn sape micca vistimentu di un zitellu in a primavera, in prima questu serà difficiule per voi per stabilisce cumu fà. In questu casu, hè bisognu di verificà periscenu perlemaggiu a cundizione di u zitellu durante u caminu. Ellu stessu ùn pò micca ancu valutate correzmente. Toccu i so manichi, impiccate a manu nantu à u collu è sentate u respiru. Allora puderete capisce chì ghjè caldi à u zitellu o friddu. In ogni casu, vai in casa è cambia a ropa.
  3. Caminendu per un caminu, ùn mantene micca u zitellu vestitatu in casa. Suttu suduvertu rapidu è, sighendi nantu à a strada, una volta si congelate.

Cumu vistutu un criaturu d'annu in a primavera

U principiu di primavera hè accumpagnatu da un calunciu, è com'è u risultatu di u nuvità di u fretu di neve. I sardini raramente si abbandunianu pudori senza l'attenzione, è quandu sò in ogni locu, passatu da hè questu maiò. Per via di u risultatu, i piti spuntanu, è u zitellu hà da mancu casa. Evite esse aiuta l'appiccicati di gomma. Ci sò mudelli cù un foresteru cusì. In elli, u zitellu sarà secondu è cálido, è ùn avete micca affare si vene in u puddle.

A robba purcina hè stata insulsa è faciule da neve. In i manichi è sottu à u fondu falate per gumme o cordone, cù quale pudete pull off jacket. Cusì, vi protettarà u zitellu da u ventu. Assicuratevi mette nantu à u caprettu. Ùn si scurdate micca u ventu chì hè sempre friddu. Se pensasu chì u vestitu di u zitellu in a primavera, ùn eseguite micca di e so mutanni. Linu è ghjustu deve esse fatte di tessili naturali, perchè a respira di a pelle. Pusete nantu à u collu di corbus, ùn solu ùn cali calvinà u corpu, ma ancu prutegge a gargia. Tutta i picciotti è a ghjente bisogna tocà i pantaloni. Saieri è vestiti pusonu per u futuru. Ùn hè micca bisognu à purtate un ghjerzu magru.

Cumu vistutu un zitellu in a primavera, quandu hè aggradèvule

Quandu u tempu stabile hè stabilitu, è u termometru ti dettu cù a temperature plus, pudete aduprà spugliate. Stivali pò esse cambiatu per i scarpi è calzetti. Un capu lume è u ventu ghjustu deve esse presentu in u vestitori. Pruvene un capatoghju, hè utile in tempore chjucu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.