ModaRopa

Cumu ferru a cammisa propriu. Cunsiglii per i ghjovani donni è l'omi soliti

L'Aparenza ùn dipende micca solu nantu à a qualità di u vestitu è a so cunfuranza à a moda. Unu di i punti principali hè a cura di e cose. Camisa - hè un di l'accessori importanti in u vestitori di tutti l'omu. Hè da esse una cosa di qualità chì currispondi à l'occasion. Ma a so apetta depende di cura. Piglia a cammisa in accordu di l'indicazione nantu à l'etichetta. Ma hè impurtante cumu nantu à a ferru di a cammisa.

Prima di tuttu, hè necessariu chì u ferru era cun una superficia di acciaio inox. Hè megliu per annunziate nantu à a superficia. Hè megliu se u ferru hà una funzione chì puderebbe appena.

Prima di ferru a cammisa, hè bisognu di definisce u tipu di tela hè struita. Questu hè assai impurtante, è u regnu di ferru dipende. Sta informazione ponu leghje nantu à l'tag.

Comu pratica vi mostra, hè megliu cumu per a cameri di ghjuvellu chì sò di una mistura di tessili. Hè u cuttimentu è u poliester. Sceglite a temperatura di 110 gradi è, un pozzu pressu in u ferru, stannu. In questu casu, u modellu steaming ùn hè micca necessariu o dumandatu in petite quantità.

E cose viscose sò puru fàciule à pulisce. Sò stroked a temperatura di 120 gradi è ùn imprima a ferru duru. In questa materiale manche di l'acqua po è seguita, per quessa hè necessariu aplicar solu steam.

Hè difficiu ferru di cameri di u algitù naturali. Quì hè necessariu eserirze più esforzzione, à una temperatura di 150 gradi è una gran quantità di vaporizzazione.

I stessi prublemi s'applicanu à a planatura di u lettu di cuttuni è di lino. Solu a temperatura di calà chì u ferru deve esse stabilitu à circa 200 gradi.

I lustri dinò necessanu una pressione sante nantu à u ferru è una temperatura di 230 gradi.

Camini di tela comprimita sò chjusu à una temperatura di 110 gradi è senza l'usura di vaporizzazione.

Eppo, è, finarmenti, uni pochi cunsiglii cumu nantu à a ferru di una cammisa da un tile foscolu. Per assicurà chì ùn sò micca traccia di ferru nantu à questu, avete da ironificà da u situ wrongmente. Ma s'ellu ci hè necessariu di ferru a tela da a fàccia, hè megliu aduprà solu steam o à pena toccu u ferru di a cammisa.

Dopu avè trattatu cù u tipu di tela, turnate in u stessu processu di stessi. Aghju dettu chì i cammischi di planchitu hè megliu se ùn sò micca pruduttu. Ma in u casu quandu u teatru hè overdried, bisognu di utilizà l'umidità supplementu. Per questu scopu, l'atomizante hè adattatu.

Firmamente lasciute u tecido. Prima di tuttu, i detti chjucchi. Accuminciassi cù u collu. Hè strapped da e cantonni à a basa nantu à ogni parte.
Allora vai in manichi. Pudete utilizà un apparitiu speciale per smuntificà e manichi. Sì ùn sì, imprizzu a manica nantu à u tavulinu di peda è annunzià bè. Avà cumincià à guidà cù u ferru nantu à u filamentu di u parte da u mezu à i ribelli. Assicuratevi micca chì no pare. E puntelli necessanu puru struiri.

Dopu, pusemu a cammisa nantu à u tabellu per struparà a faccia di respirazione. Ferraiu u so tisoru. Agobia in u mezzu, femu simétrique.

A storia di a ferru di a cammisa hè casi cumpleta. Queddi di ferru in i stantoni. Scopre una di elli nantu à a tola di pattiglie è a ferrazione in pane . Un stindine cù i buttoni hè struitu senza toccu. In più, pudete dannà i buttone cù un ferru.

Se avete fattu cunsiderà tutte e ricunniscendami nantu à cumu ferru a cammisa appena, averete bisognu cù un pruduttu tutale.

Avete bisognu à colpi u sopra à u perchè, ùn la rinfriscà in l'armunia, è dete frà. Dopu quì, pudete sparà à mandà à u closet.

È infini una regula più. Hè cunsideratu una forma dolenta per lascià e flussu in manichi di a cammisa. Per quessa, se ùn site micca impastatu una capizzola nantu à a prima, po su sudumente e manichi senza i flèches.

Patting a camma ùn hè micca difficiule. Ma avete bisognu di mostrarà un pocu di pacienza è precisione, per ùn ùn manca tracesi di ferru o posti burned. In questu casu, a cammisa vi serà immagine dannuta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.