HobbyArticuli

Cumu fà un libru stessu - una struzzione per i principianti

Ancu in l'età di a tecnulugia d'informazioni, u libru ùn cessà di scandalizà a mente di assai persone. Appressu nantu à carta è media elettronica, pò esse furnitu per vende o vende per quantità assulmente ingannabili. In ogni casu, cù l'ingaghjamentu di risorse di l'Internet in a circulazione di l'imprese, a quistione risultatu più spessu, cumu fà un libru cù i vostri mani?

Un tali libru pò esse una cullizzioni di poema favorito o astratti, è pò cuntene una selezzione di ricetti originali. Hè diseatu un regnu o dà una direzione di u viaghju di evoluzione: tutta a variità di l'opzioni solu dipende à i bisogni di a persona chì hà dumandatu a question above.

A tecnica basta di creà

Hè abbastanza faciule per fà un libru cù i vostri mani . Per fà questu, avete bisognu:

  1. Testu, in unu di i formati seguenti: .doc, .pdf o .djvu. A principal cundizione hè chì u numaru di pagine deve esse un altru di quattru;
  2. Paper - hè megliu d'utilizà specializate. In ogni casu, pudete aduprà u solitu;
  3. Stapler o filo spichju cù agulla, sesta di u metale, custruzione (!) PVA cola, u tela mussonica di cuttuni;
  4. Gattone (più di 2 mm) è cartuni ferri, carta brillanti o un cut cutte di pelletteria

Istruzzioni nantu à cumu fà un libru cù i vostri mani, cuntene dui passi principali: preparazione di cuntenutu è crea una tappa.

U primu passu hè di stampà u testu desitatu. Per fà questa, creà libretti cun un voluminu di quaranta pè ognuna. Propriu, ognunu di i brochures, cose o fènduli a stapler in u mità. Allora, dopu avè incuntatu i mini-libri in una pila chiana, mandà sottu à a stampa. Questa stampa pò esse fatta cù l'aiutu di i mezi improvisi, per esempiu: u cutendu una tavola è una mancu di pesu di pisci di 10 kilogrami. In un statu simili, u futuru libru devia esse una ora.

Avanzate in una munzeddu di libretti i cutsi di u fini di u libru furmatu sò fattu. Per questu, aduprendu una sesta, un scherzu cù una prufundità di trè millimetri hè cut Ulemente per un passu di dui centimetri un nummu di parechji volte. Dopu quì, a fini di u libru hè abbastanza trà di cola è robba in un pezzu di tessulu densu à longu uguali à i paràmetri di i prugrammi, è à a larghezza - in i costi frontii circa trè centimetri. U cuntenutu internu di u libru sò pronti.

Hè impussibile di fà un libru cù i vostri mani , se micca vistitu di un "vestitu" degnu. Per questu, avè passatu à a seconda stampa. Da cartuni crescenu formanu dui rettangoli. I so paràmetri anu da esse u largu è l'larghezza di libretti da 0.7 centimètres. In u cartone falu, aghjustemu ancu un rectangulu di u largu chì coincide cù a larga di u vedru di cartuni spinghule, è l'larghezza - cù a fine di u stack formate di libretti. Dopu da u tulu densu avemu recortatu dui cuts: u primu hè uguali à a longu di u cartulare fussu è a so largu hè +6 centimetri, u sicondu diffirenti da l'anziani in longu da setti centimetri.

Dopu avè preparatu i dettagli, avviamu a furmazione di a tarra. Per fà questu, organizate i trè rettangoli appendicate à l'altru chì u strettu hè in u medio. U primu pezzu di tela cun incullate hè colpi nantu à i rectanguli in modu chì vene in cantu à l'arme di e vastu pezzi di cartuni. In seguente, a secù secùtru di u teatru hè abbundantemente lubricatu cù cola è posizionata à longu u largu di a prima per chì, à longu u longu, vene à l'altra parte di a pratica. Quandu a cola siiscenu, decore a parte di fronte cusì.

L'ultimu passu di l'istruzzioni per cumu fà un libru cù i vostri mani hè di cunnette u cuntenutu è a porta. Per questu, a fini di i opuskuli hè ridituè cù assai cola è a tappa hè "pianta" nantu à questu. Dopu quessa, a prima è l'ultima pagine di libretti è libri di e cose sò stampati cù foglie di carta simili à quella chì e pàgine anu stampatu. U libru hè prestu.

Cumu pudete fà un librettu ?

Sicondu u tipu di notu hè necessariu, u prucessu di creà hè ancu custruitu. Se vulete crià in a forma di un mini-libbru, in stu casu avete bisognu di seguità l'urdinamentu nantu à cumu fà un libru stessu, senza caghjunamentu di l'articulu per stampà e pagine.

Ma ci sò altre manere di fà un tali usu utile. Ci hè un metudu assai simplice di cumu per fà un libru stessu. Per fà questu, avete bisognu di un pezzu di carta quaranta quaranta centimetri, cartuni chorda, cola, scissors, treccia, lapis è regula.

Un pezzu di carta si trova in squadre di ten centimetri. Allora chjappà in i linii paralleli secondu: a prima linea hè di trè quadrati, a seconda linea inodna da a squadra chì ùn hè micca statu cututa, è solu trè quadrati sò cututi novamente, u terzu replica a prima, è a quarta duplicata a seconda. Dopu quessa, a "harmonica" hè furmatu da a carta preparata. Da u cartone u quadrate sò tagliati da una parte di 13 cm è sò pegati à a prima e l'ultima foglia di u acordione. U librettu hè prestu. Per a decorazione in a parti di u fronte, aghjustà a braid è formate i ligami.

I manere di fà i libri è i libretti sò solu una basa. Cù una certa quantità di fantasia è di sapenza, pudete creà stampati unichi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.