HomelinessFate cusì

Cumu fà un carriche Imax B6: cù e vostre propriu mani

U Charger Imax B6 hè adattatu per i tipi di batte. Maneghjanu a mudificazione cù un microprocesseur d'alta qualità. Stu mudellu hè distinatu da una larga scassata di carricu. Hè nutata ancu chì ci hè una funzione limitata di tariffu. A tensione di cumentu hè monitoratu continuamente.

Se parlemu di e caratteristiche di carricà, u minimu tensu hè 10 V. U putere hè à u livellu di 60 W. U scaricamentu minimu di correnti per a mudificazione hè di 0,1 A. Cosa vale a pena esse di u pocu compactu di u dispusitivu. Cù una durata di 133 mm è una larghezza di 87 mm, u mudellu hà un spessu di solu 33 mm. Ci hè vale a pena mudificà i mercati per circa 1500 rusciu. In ogni casu, pudete fà Imax B6AC sè stessu.

Circu Charging

U circuitu di tariffu standard inclatu un microprocesseur, un modulu, un cuntrolliu è una unità di expanditore. Vale nutaramente hè chì a versione uriggira usa un varicellu. Pigliate ostaculi impulsati in u circuitu elettricu. Un capacitore hè rispunsevule per a cumpatibilità cù e batte. U tiristoru hè applicatu à dui adaptatori. Per prutezzione di u carricu, l'insulaturi di a diversità di aducate si usanu. À l'input ci hè un filtru, chì travaglia da u amplificatore. Vale nutà ancu chì a carica hè u rectificante. È hè parti di l'espanzioni.

Facemu a unità chjamata

Fate u fornimentu d'energia per l'Imax B6 cù i vostri mani sò simplici. Prima di tuttu, un trasfurmatu hè sceltu. Un dinastiu per questu scopu hè permessu di utilizà un tipu di freccia frezana. Per vende l'alta sensibilità, trè filtri sò installati nantu à a plate. Allora, per fà u fornimentu d'energia per l'Imax B6 cù i vostri mani, l'amplificatori hè presitu. L'elementu specificu opera in una volta di 15 V. A freccia limitata hè almenu 55 Hz.

Installà u connettore di balancer

Sottu l'Imax B6, u cunnessore equilibradore pò esse fatte in modu diversi da i so mani. A maiò parte di spessu, l'experti utilizate un adaptador lineale per questu. Accustonu a sulmenza di u paragunariu. Hè stallatu dopu à l'expander è hè a parti integrale. Durante u travagliu, a rete negativa hè verificata. Stu paràmetru in u mudellu nurmale hè di circa 50 ohmi.

A seconda manera di assembramentu hè di installà l'adatteru di reta in Imax B6. U cunnuttore balancing with own hands hè difficult to solder. L'adattazione hè assai difficiuità di vene. In ogni casu, hà assai avatati. In u primu locu, raramente suvereghja. Anu ancu l'elementu durable. Inoltre, hà una bona iducazzioni.

Sensor termale per a mudificazione

Fate un sensor termale per l'Imax B6 cù i vostri mani pò esse utilizà un triode capacitivu. Prima di tuttu, u transistore di u livellu hè preparatu durante l'assemblea . Hè più raielu di utilizà un modulatore di tipu di cunnessione. In più, per sparghje u sensoru di tempurita per Imax B6 cù i vostri mani, hè bisognu di utilizà a fassi paragunaria. Hè installatu dopu à u filtru. In questu casu, l'adapter hè obligatu à transistors inverter. A cunnutività deve esse almenu 45 microns.

Modificazione à 10 V

Va a carricà Imax B6 cù i vostri propri mani (a fotografia isole sottu) hè abbastante semprici. Durante l'operazione, hè impurtante selezziunà u capacitore correctu. Hè perciò u funziunamentu generale di u carricu. A versione uriggira usa un microprocessatore chjamatu. Per installà avè bisognu di utilizà un transceiver, chì hè attaccatu à a carta cù u portu. Vale nutà ancu chì a salda di u prezzu ùn deve esse più di 8 V.

Molti esponi parranu chì ùn hè megliu micca di utilizà capacitore di u campu. Per riduce i pèrdite termale, i filtri transitori cù una minuranza di 4 microni sò utilizati. Ùn avemu teme di a freccia più grossa, è di l'interferenza a onda. Hè nutate ancu chì stu tipu di mudellu travaglia in modu economicu. U triodu hè stallatu cù una resistenza di 40 ohms. A tappa hè chjaru capacitive. U direttu u cunvertitore hè installatu sottu u microprocessatore. Per monitorà a trasmissione di u sinjalu, un paragunatore hè sulatore.

Scaricate e dispusitivi per 15 V

Per assemblee u 15 Charger Imax B6 cù i vostri mani pò esse basatu nantu à un espunenti duplex. In ogni casu, in u primu postu hè necessariu di fà a tappa. In a versione originale hè fatta senza soldering. Vale ancu nutà chì u mudellu deve esse instalatu dui filtre. U cuntrollu direttu di vitu hè di cuntrollà da u testatore. Dopu a stallazione di u microprocesseur, un triode hè suluzione.

L'elementu speculatu hè permessu di esse usatu in un adattatore. U ritornu di calor hè un 89% di u meziornu. A cunnutività dipende di assai fatturi. U capacitors per carriche sò installati cù tetrodes. Queste elementi sò capaci di operà in una freccia di micca menu di 40 Hz. À una volta di 15 V, un impedante hè activatu. Per riduce a freccia di mudificazione, i sperienti appiegatinu à utilizà rifurmii di a banda larga.

Modificazioni autonomi à 15 V

Va a carricà l'Imax B6 cù i so propri mani senza un cunduceru comparatore. In ogni casu, deve esse nutati chì a cunduttà di u dispusitivu ùn sarà micca più di 5 microni. U prublema principali in l'assemblea pò esse in u tetrudu. Hè bastatu difficili in u nostru tempu per truvà a parti originali cù una capacità di 5 pF. In ogni modu, pò esse sustituitu da un analogi lineari, chì hè un elementu universale. Opera in silenziu à una freccia di più di 5 Hz. Quandu si muntava una modificazione, valuta à vigilà dinò a volta.

Cù un incrementu dramaticu di stu paràmetru, avete aduprà un varicellu. Sì dite a sensibilità, pudete pruvate di sustituiri i filtri. Dopu a stallazione di u microprocesseur, hè vindutu per fà a suluzione di u transistor. Se utilizamu l'analogie di campu, anu avutu un reginu assai rinculo. Vale nutà ancu chì ùn sò micca capaci di travagli in una manera economica. A temperatura di travagliu di l'elementi nantu à a medja hè di 45 gradi. Aislaturi per u carricu hè più raielu di stallà aducta bassa.

Disposazioni cù a pruduzzioni AP

Per assemble (cù l'output AP) u charger Imax B6 stessu (cù i vostri mani) hè assai simplice. Questu hè bisognu solu un adattatore. Sarà cunnette à l'expander. Se cunzidendu u circuitu di tariffu standard, u triodu avissi da esse usatu in un tipu regulare. Inoltre, un modulatore è un microprocessatore sò necessariu per a assemblea. U cunvertitore si permettenu à esse usatu in duie plates, è a freccia minima d'aproximà 50 Hz.

Cusì, u dispusitivu alcanza aducazzioni d'alta à e perdita termale. Se crede in l'esperti, i filtri pò esse solu solu cù semicuttutturi. U voluffu di upertu à l'effrani ùn deve micca più di 15 V. Se ci sò prublemi cù u soprapprementi di u capacitore, vale di cunzidramentu per guardà l'insulatori. Se hè danatu, pudete pruvà a limpià l'elementu.

I mudelli cù solu A AA

Make (cù l'ingaghjamentu di AA) u chjamariu Imax B6 hè propiu mancu un pocu più cumplessu ca a modificazione anticipa. In questu casu, avete bisognu di selezziunate dui catene di muturi. U microprocesseur stessu hè utilizatu à 50 Hz. Per risolviri prublemi cù a cundizione, un paragunatore hè installatu nurmale. U convertitore per a mudificazione averebbe bè bona sensibilizazione. In a versione originale, hè tutela di dui filtri, chì sò stallati nant'à i lati di questu.

Se crede chì l 'esperti, pudete utilizà l'analogi operativi. I filtri ùn sò micca temerati di soprappillamentu. Un insulatoru di a lotta di aducate hè ancu usatu per prutege l'equipaggiu. L'adapter hè più adattatu per aduprà à u pianu, è deve esse installatu dopu à a dilatoria. Dopu ci hè necessariu di vernicari di solderà. Diremente l'adapter sottu u cunnessu hè muntatu vicinu à u paragunariu. Cù un aumentu di a resistenza à a prughjezzione, i spezialisti sò urdinati per rimpiazzate i filtri immediatamenti. Hè vale a vede di crede chì u statu di l'insulator, chì hè stallatu vicinu à u microprocesseur.

Disposazioni cù cumpatibilità Li-ion

Fate una mudificazione cù a compatibilità Li-ion pò esse basatu annantu à un comparatore apertu. Oghje à una frecuenza di 55 Hz è hè bonu per trasmettisce signalhi sinusoïeali. Tuttavia, per inizià a assemblea di a mudificazione hè standard cù a stallazione di u microprocesseur. Solu appressu questu permessu di diventà à a dilatazione, chì hè muntatu nantu à a piatta è cunnisciutu cù u circuleghju elettricu.

Per risolviri prublemi cù a cumpurtamentu, un convertitore di tipu lineale pò esse sustituitu da l'analogi gridi. Sò boni e pocu compattu. Varicap hè più spiditu per chjappà à cullà nantu à cinta magnetica. Se ci sò prublemi cù sensibilizà in u pannellamentu, espertevuli recomendaranu chì u microprocessatore sianu operativi. U prublema pò esse solu.

Disposazioni cù cumpilità LiPo

Make (cù compatibilità LiPo) chì impone imax B6 cù i vostri mani sò simplici simplici, ma avete bisognu di un adaptador qualità per a mudificazione. U microprocessatore hè muntatu nantu à a plate. Molti parechji pruduttivi urganizanu usà stabilizatori. Scacciate significativamente u risicu di l'intirenza magnetica. Hè nutata ancu chì sò bè à trattà cù l'impetu salta in u circule circuitu elettricu. L'adapter per a mudificazione pò esse installata sott'à u triode.

Cusì, solu un insulaturi hè necessariu. I filtri sò rututinamente usati cù una cunducta di 4 microni. Se crede chì l 'esperti, a particularità devenu esse pagatu à u tetrode, chì hè suluzzu à u paragunariu. Se a resistenza negativa cambia dramaticamente, deve pruvà u circudu da u microprocesseur. U vittori strittu sò 13 Vu. Se ci sò parechje prublemi cù a cundizione, deveru cuntrollà u dinistoru.

Charges cù compatibilità Ni-Cd

E mudificazione cù a compatibilità di u Ni-Cd sò più spessu fatti di i moduli magnetichi. U dilatoriu in stu casu hè permessu di esse usatu per dui cuntatti cù una capacitanza di micca di più di 55 microni. Certi experti dicenu chì dopu a stallazione di u microprocesseur vale a virsioni di a resistenza negativa. Hè impurtante ancu di ricurdà chì u paràmetru à u voltimentu di a viaghja per a sopraghje 3A ùn deve micca più di 15 V. I platti in i dispositi sò permessi per esse usatu cù filtre.

In questu casu, i modificatori transitori di a bassa sensibilizazione sò adattati. In questu casu, l'isulatu hè installatu dopu à l'expander. Se ci sò prublemi nantu à u piattu, hè cunsigliatu per certificà a cunnuttività di u microcontroller. In certi casi, u prublema pò ancu esse un filtru. Cù un ligne di devenza di a resistenza, pudete pruvate d'installà un paragunatore, chì pruspirarà tutti i rughjunziu di l'unità.

Modificazioni cù a compatibilità Pb

Per fà (cù a compatibilità Pb) mudificazione di l'Imax B6 cù i vostri mani, hè cunsigliatu per preparà un microcontrolateur per 40 Hz, è ancu di un dilettante di diodore. L'experti in stu casu ùn anu micca urganizatu installà issuluri di prucessu. Prima di tutti, riducenu u paràmetru di sensibilità di carica.

Hè nutata ancu chì ci sò parechji prughjetti cun cunversione attuale. Stabilizadores nantu à i tariffi sò più utilizati uni-tippu invirtitu. U converter deve esse installatu sottu u rectifier. Per risolve i prublemi di filtri, i transceivers s'utilicanu. Sti dispusitivi mustoperà in una freccia di 33 Hz. L'indicatore di sobrecuncia à a pruduzzioni di carricà ùn deve micca esse 4 A. Transistorsi sò spessu usati di tipu di resistenza.

Dispi di batterie NiMH

Per assemble (per bateries NiMH) u charger Imax B6 cù i vostri mani, pudete aduprà solu un adaptador cù un amplificatore operatore. U microcontroller in stu casu hè stanu installatu nurmale dopu à l'expander. Certi partaghesi cunsiglienu per verificà immediatamente a resistenza negativa per ùn avè più prublemi à sopra massa. U transistor hè stituutu per un modu regulatu per i tariffi. U direttu l'adattere hè suluzione à a riva di u comparatore. In u cartulare, sò dui filtri di qualità limitata per esse modificati.

L'amplificatore hè più adattatu per aduprà cù un cunvertitore chì pò esse operatu à una volta di 15 V. Pò dimò di nutà chì hè pussibule di prutegà u microprocessatore solu cù l'aiutu di l'illuminati. U triode in a versione urigginale di u carricu hè utilizatu un tipu broadband. Intesta u rughjottu di impulsu è si mostra in bonu cunnizzioni di crescita tensione.

A applicazione di transceivers dinamichi

Cumu fà un charger Imax B6? A risposta di sta quistione, vale nutà chì i transceivers dinamichi sò capaci di operà in una freccia di più di 35 Hz. Per edificà a mudificazione, primu hà bisognu d'un ispanderaturi inchiutatu è un microprocesseur supplementu. I filtri per u mudellu sò più spedenti per u usu di uniunzione. Certi experti dicenu chì per i pruduttori sò un pezzu resistore adattatu adattatu cun una capacitanza di 55 microni. In questu casu hè vale de misurà a volta di u viaghju è verificate a resistenza. In casu d 'un fallimentu di circuit, hè cunsigliu chì u microprocessore sia sustituitu. L'adapter per carricà pò esse installatu cun cunmu diskrettu. Hè nutate ancu chì i moduli in u cumuzzu si usanu cù transistore di beam.

Utilizà un Disperadori in Diodi

Cumu fà un carricu di bateria Imax B6 cù i vostri mani? Attributi à i diodi anu aumentu significativamente a cunnuttività di u mudellu. Per mudificazioni di l'autunità, i sperimenti cunsigliate l'annunzii di esse cundenser. Però, prima di tuttu, un microprocesseur hè installatu nantu à l'equipazione. È ancu necessariu di cura di a selezzione di un modulu di qualità. Per aumentà a cunnuttività di a mudificazione, hè cunsigliu per utilizà mudelli analogichi.

L'expander hè installatu annantu à l'adapter. Per verificà a mudificazione, medite u nivellu di resistenza negativu nantu à i cunduttori. Stu paràmetru ùn deve micca esse 45 Ohms. U cuntrollu per u tariffu hè suluzione à u códodo. A sensibiliità duverà circa 30 mV. A cunnuttività di l'espanderimentu hè comprobatu l'ultima. Se stu paràmetru hè più di 50 microni, un filtru gridatu deve esse installatu per carica. Cù una sensibilita sottovalutata, hè inseritu un transistor cun un transistor.

Charge with triggers linear

Cume spessu, i carichi sò colchettate in i lineari triggers. Queste elementi sò capaci di travaglià cù una freti più grande. Hè a bassa capacità, è a tensione massima numinata hè di 50 V. In order to assemble the charge, hè cunsigliatu di installà un microprocessatore è selezziunate un expander. U condensadori in i tecnichi di u dispusitivu cunsiglianu per installà cun un transistor transistoru. Ancu avemu avertitu chì sempre hè pussibuli risolviri i prublemi di una freccia più numerosa grazia à i filtri di u canali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.