ModaShopping

Cumpini una retro-image: vestiti di stile di 50

Interèssi in u stilu di u giovani soviet rebelde di l'anni cinquanta è sebastianu di u seculu passatu dopu à a pelicula "Dandies", esciata in teatrini in 2008. Avà a generazione muderna cerca di ripruduce a moda di quelli anni in partiti tematique, mobs flasks è ancu in cerimonii di casu. Cumu si face un vistimentu, quale elementi avarani includeu a vostra imagina per esse cum'è simili à l'urigginali? Avemu da parlà à questu in u nostru articulu.

I pruduttori di moda di quellu tempu prefessu, o vistitu chì aprezzò a figura quantu pussibule, o veste cun fogliu assai magdju-u sole à i ghjinochje. In questu casu, per ottene un effettu maiò, i sfarenti stili di vestiti eranu chjappi sottu vestiti stiliani. In quantu à a cima, ùn pò esse manichi-lanterni, straps finos, una bracciu americana o un corpu chì hè statu buttoned. U risultatu era una silicuella assai feminina, salizzendu a bellezza è a dulcezza di i linii di a figura di a chjesa.

Elementi impurtanti di l'stili di vestiti sò cumpunenti. Per esempiu, un cinturinu o colore di cingu cuntrastanti chì sfascià a cintura. In u culore, i scarpi lacati cù un nasu puntuatu o apertu avè da esse cumparatu cun ellu. Sì avete preferitu i piu più còmodi, pudete esse u vostru scelte sò zuppi di ballet. Inoltre, ùn scurdate micca di u bag-embrague di u tonu corrispondenti.

Ricurdativi chì stòpi stjernati sò, prima di tutti, una cumminazione di colori brillanti è tessuti di texturizii differenti, in più di i stampi più attenti è di i patroni. In a stagione fredda, i metri cù una costura aiutà micca à frenu è supplementà l'imagine , chì a nostra avioni sò spessu pintava cù u lápiz debbit. Un altru, micca menu impurtante, dettagliu hè una ghjennita massiva di plastica. Ùn sò micca boni, ma si vede bella in u stilu.

Quandu i nostri vistimenti sò pronti, hè u tempu di passu in a maquillu. Emu ponu ombri brillanti nantu à l'occhi, scumpigghiate larghevuli boni nuvole è finiscinu tutte e varias cape di carcassa. À i labbra, fate un scopu chjaru è appricà liparfichi, gustoso. U capeddu in i anni cinquanta hè stata utilizata à curl in curls grandi o fà un "cunghjuntu". Altra opzione di u pezzu ghjusta hè di pentà a razzi nantu à a cima di a testa, è ponite a fini in a cuda. Cumplementu u capelli cù cilesti, arcu o un arzu.

Avà chì a vostra imagina hè finita, vi v'avemu bisognu di l'equipelli per u vostru cumpagnu. In quantu à l'omi, i primi anni di l'stile, preferanu purtà ghjeste bè bagacciale, belli brillanti anchi, nisun ligami sparguglienti, culuriti di colore è chjavi brambi. Dopu un pocu dopu, i carusi cuminciaru à vede più elegante, ci eranu trousers-puffs, cammie checchi, ligami stretchi è un pezzu "kok".

Di sicuru, in u nostru tempu, hè improbabile chì qualchissia vi si sorprendere è indignata à i capelli chjorii brillanti di l'stile o di i vestiti di gialli brillanti. Ma ancu cinquanta anni in i carrughji di a cità pudete vede parechji ghjente chì sò circus di imitallu stu stile, se micca copiatu l'imaghjina sana, da piglià parechje datu. A più impurtante, ùn anu a paura di spirimintari è ùn ci micca impastatu nantu à una sola imagine. Be different! Sì bella!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.