ModaShopping

Tips per cumbatte un turbanu in a testa

Chimma hè di Oriente. Stu capu era purtatu per a prutezzione di u polu è in u clima incù. Oghje, sottu u turbanu, si transformanu tutte totari di panni, bufalini, chì sò perfettamenti guariti contr'à u sole, u ventu è u clima fretu. L'scelta di u materiale perchè ùn ha micca frontiere. Pudete fantasiarà è sperimentate cum'è quantu piace: a prucessu, u culore è i modelli di i tessili sò variati, perchè pò putate un turbante originale nantu à a testa.

Cumu faciule turbante?

Mètode unu. Cumu attache un turbanu in a testa:

  • Pigliate una cesta anziana, fate pianu nantu à a lunghizza, quarchi cosa cum'è una sciarpa larga angulata.
  • Sutta a cima di u capu per piglià a bufanda (u so centru deve esse dopu a testa, in e mani sò dui enddii idèntius).
  • Pesa l'accunsenu nantu à a linea di a frunti è travagliate nantu à l'altri 2 volte.
  • Per sminisce i ghjudizi accaduti da un capu e di novu per cruci.
  • Riturnà à a linea di a testa, attaccanu u nuddu, è i rinfrescanti di u sciarfu, chì ùn era micca usatu, sete sottu à u turban.

Tip: U centru di u fasciu pò iniziatu à fassi micca in u centru di a testa, ma di u latu di a spalle. Cusì, u capicucinu sarà più espectacularu.

Metu dui. Cumu attaccà una ferita di turban

Questu hè u capeddu è u turbanu à u listessu tempu. Questa opzione hè adattata per i pussibuli di longa, sottu i omopuli, capelli:

  • Divide a scusa in 2 parte.
  • Pigliate u fazzulettu è fate finisce in mezzu.
  • Unu di e fucini da u mezu à u portu è ripiglià elli à u latu di u capeddu (attraversu u cisuttu è u capelli, cunti un tipu tourniquet), da fà u listessu cù u dirittu right.
  • Aghjustate i dui parte à a linea di a frunti, croce.
  • Puderete dopu u travagliu da a volta di a testa, in seguente nantu à a linea di a frunti (ripetì cù a larga di u tile è u capeddu).
  • Per finisce chì ci hè necessariu un corpu in una bianca, finisci d'amparà sottu un turbante.

Via u terzu. Cumu attaccà un turbante da dui mantelli

Comu in u casu di capelli longi, pudete custruisce un turban di dui manticali, a stessa longa, ma diversa in u disignu. Prima di inizià a stallazione nantu à a testa, i prudutti sò signalati in cunghjuntu cù un petit filamentu. Coperta a testa cù un pannu. L'estremità di stu casu ùn anu micca nanzu per davanti, ma dinò. Crucifiche a volta di u colpu di panchili, è u restu di l'azzione ripetite, cum'è in u primu è u sicondu casu.

Opzioni di puntata

Se sapete cumu travaglià cù l'agituali di tallo, tufuli di "turban" ùn saranu micca difficili. Una di l'opzioni:

  1. Per vendarà una scarpa larga nantu à raghji stritti cun una banda elàstica, dì 4 purlins nantu à 4 coghju facial.
  2. Scrivite i dui vini di u pruduttu resultanti è aghjunghjene un pocu trà i dui albiti per fà una tappa stretta di rigatura cù un ciclu in a fine.
  3. U restu di u ciclu hè attravirsatu da quellu ghjornu è ghjucatu in risa.
  4. Scupite à u fondu di u capu ligatu.

Comu pudete vede, un turbanu fattu hè un pruduttu senza rigali, ancu per i principianti. Pudete fà facenu sfarente. Aggiuncia un casu rossu ordinale (nantu à agulla di tagliu), cù qualsiasi mudellu chì ti piace. Fate un pocu nantu à a frunti, più longu chì a parte di a testa chì i cascia sò spessu usati. Questu pezzu nantu à a frunti hè recullatu in u centru è fasciulate cù filamenti. O à cunnette un saccu petitu, cù chì a parte di u capiu hè assemblatu di fronte.

Avianu cunsiglii per avè attaccà un turbante in parechje manere. Ma sò parechje altre opcions. Vulendu chì sia bella è eleganti!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.