ModaShopping

Tattoos attuale di u 2011

Unu di i principali multilinguismo di i Saloni intornu à u mondu ùn hè micca a prima stagione di i vestiti. Divinni lu filu di tanti cuncettori famosu. Ragione di sta diversità di mudelli, colori, Strutture, tutte e Tattoos di u 2011, truverete e so mistresses. Nunustanti lu tempurale catalogu di stu tipu di panni hè dedicatu à parechji multilinguismo chiavi, chi sò cunvince à sguassà a cuncettori e designer di moda.

U favourite chjaru hè u tema di l'Orienti, chi palesani u Tattoos di u 2011 da a Vera Wang, Louis Vuitton, Philosophy Di Alberta Ferretti. L'elementi maiò di stu vestiti sò Tigre vorotnik-, cammisa scuppiò è culori sputichi. In agghiunta a colori lingua standard: rossu, neru, d 'oru, i culori letti usatu, essayer stampata. Vergogna Tattoos bassu i fragilité è rumantica ogni donna, dà li un piquancy spiciali à livante.

Ancu qualchi favoritos chjaru stu annata era tali cauciucata cum'è pelle è chignon. Styles, chi fici lu nùavu in u 2011, u principiu di u Focu. À traversu u chignon pillole vede � peddi feminile. Clothes vulannu, chì sboccani. Li dà e donne un senzu d 'idda stissa comu na dea, schiettu, chì hè solu per un mumentu, esciuti da u celu. Sti mudelli pò esse vistu in la cullezzioni di Dior. In cuntrastu a legeri di chignon, Herve Leger casa di moda prisenta à a passioni pùblìchi animale mpressa in Vincent Tattoos di pelle. Donna, si li salvatichi scrianzati, jattu, curaggiu chi sceddi cù i quali a passanu u so tempu.

Cuncettori accuminciatu novi stili di Tattoos. Stu mini - Abiti di u 2011 cù un trenu, o ciacchi u barbecue. Stu aghjusta insieme Museu e curaggiu. In stu classicu divisi e Tattoos in pianu-casi nun perdiri li sô pusizzioni ùn hè micca a prima stagione. Iddi simpricimenti trasfurmau n quarchi àutru. Vergogna variazioni nantu à u tema di vera school fimmininu presentati Caccini Tattoos Bekhem, ca dìattiru assai critichi di moda inghjuste-saggiu. In a so cullezzione hà aghjuntu vulume deliberateness in u spaziu anca, chì narrowed visually cianchi. Cusì, ci hà fattu una siluetta pronunzianu "Lament". Victoria sceltu per un culore spechju nòbbili, nun diri li, stampe, o altri divèrtirisi. Solu u culore è nunda di più. Ogni ciuri è visibili in lu so criaturi. Victoria, in cuntrastu di a so culleghi stelle, ogni creazione saria in gradu di purtari iddu stissu è ognunu di i Tattoos presentati discrivi a so parsunalità assuciata cu lu.

In u 2011, si surpris a so cullezzione di cuncettori, unitu à a marca padrona Badgley Mischka, iddi, sognu di purtari fidati a sucetà di tutti i paesi. Iddi aghjuntu playfulness è cappella in i so panni, li curriri in culore, "turchini", ma fidili a lu stili sufisticati, ricunnisciutu micca una dicina. Hè tuttu u listessu Badgley Mischka, chì nanzu, ma di più di statina schjuma. Lu spirimentu di lu in u cullezzione hè un culore è una di a partenza da u tema di Tattoos evening, ch'elli sò pudia fà ùn hè micca a prima volta.

moda Modern detta u so regule, tantu in u 2011 u padrona girava fora cumplitamenti differente. U Saloni vi ponu vede i zitelli Logo colori scritta è sentu flirty in stile, Pin-up, di sicuru, a padrona Maxi fatti di chì sboccani cauciucata cù stampe culore. Oghje era una donna pò abbastanza à esse differente, ma arrestanu sempre cusi è calle à u listessu tempu. A moda di Tattoos in u 2011 mustrò chì e donne in a scelta di school hè limitatu solu da u so spina. U cuncettori s'avvicinava a so ispirazioni da ogni locu. U Saloni vi ponu vede i imagine di u culore azzaru militanti, fatta in un stile futuristic, o angèlicus Tattoos blues di chignon, sita, ricci, dilujùtu cù i fiori freschi, gioielli e essayer astratta. Esse una donna, in li accussì facili è accussi còmuda to fall in love un locu, è sottu à ogni circustanza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.