ModaRopa

Cuffs - questu hè chì?

Cuffs sò un pezzu di vestitu, più spessu camicerie o vestiti chì indicanete a fini di a manga, facenu à fighjà forma. Puderanu ancu nantu à trousers o pantaloni. Ci hè un gran numaru di puliti, di elle sò masculi è femine. Ci sò diffirinzii in a so forma, di grandària. In i donne, u ghjuvellu faciale più ghjustu è si mette à u bravu, mentri l'ottambulu di l'omu hè più largu è hà una pocu distanza da u manicu è u polu.

Mudelli di capiglii in manichi

Oghje in u mondu mudernu hè una varietà larga di sfarenti manichi, chì ponu esse classificate. Cuffs nantu à e manichi assumanu un stile clàssicu in generale, cusì l'imagine finita hè cunsiderata in presenza di una chaise. Ma i puntelli sò prisenti micca solu in u classicu.

U sport, o puliti Italiani - hè un tipu chì hè abbastanza cumuni in vestiti. Sembe un material in una sola capa, impannillata à a manica. In questa manu hè un buttone per bisogna per un appughjate strettu di a manu. Pudete avè un secunimu buttone per pudè liberà a manica per avè necessariu. L'angla in questa mota di pustuzzu pò esse sfarenti: tutti rivolgiati è sbagliati.

Cuffs viennese, o cocktail, - hè un tipu chì si trova pocu valore, solu in occasioni solenni, quandu si coguanu un capaneculum. Anu eranu spargugliati da a liberazione di film cù James Bond, chì anu purtatu una curretta cù elli. Quessi sò sbucchiati visibili da sottu a manica di u mantellu, cusì ponu ancu esse chjamati allargate, perchè pò esse ligeramente torciati. Sò solu sò attraversati a manichi.

E sbattini Francesi sò un tipu chì pò esse attribuita à u più ufficiale. Pudava una cammisa cù quellu chì u suvitendu un esmoquin si pigghianu suscitazioni spiciali particulari. In l'apparenza sò un tela pitturati per mezzu, chì si trovi annantu à u brappu, u pezzu è hè fastened cun una mancupa. Tali manichi, basati nantu à e regule di l'etiquette, ùn pò micca esaminatu.

Finuti elastici

Sò trovanu in a vistita di u stilu di ogni ghjornu: capelli, capelli, camicerli, pantaloni. Stu tipu di sbagliu hè assai còmpie in a robba di i zitelli, permette li manghjusca è i pantaloni cundiscenu bè cù u corpu, senza vulume. Questu hè particularmente impurtante in a vestizione straniera. Stu cuppettu impedisce u passaghju di l'aire friddu sottu u tela. Stu cuppa passeghja perfettu da a manica, a manica simpliciamente da u culu, hè spargugliatu, è una benda elastica hè inseritu in u coltu resultante. Perchè ùn ùn si slide down, più frequentanu anu utilizatu varianti largu per gastà cun elli cù una manica. Allora sò stà in u locu è ci saranu fermu à u corpu. Ci sò ancu banditi elasti chì si spessu pò truvà nantu à manichi di capelli è capi. Pò esse a talla di una longa di piuvana è alluviale - da u codice. Stu tipu hè spessu locatu in i capelli di e donne.

Cuffs cun un botón

Questu stili di puntura si riferisce à u classicu. Puderanu esse ghjustu cun un costume strettu è per un ambiente più informale. A riva di stu cantonu pò esse spuntate sottu un angulu righcu, oblicu è inturnudu. U ghinocchia nantu à un buttone hà una variità quandu ciùtanu dui buttuni in u manicu. Cusì pudete aghjurnà a talla per fassi in u tettu di u to pulgari.

Cuffs nantu à dui buttone

Dui buttoni in u stilu di ghjuveddu sò situati longu a manica. Questu stilisticu hè adattatu per u stile informale è suggerisce chì ùn anu micca solu in cunjunzione cù trouser suit. Hè difesu à u mussu classicu nantu à e manichi, questu hè una longa durata. I eddi sò ancu fatti cù un angelo righu è oblicu è inturnu.

Cuffs fastened to the gualtier

I mudelli di cuverni cu cufflinks sò cunsiderati duppiu, postu chì sò dusati à a mità è avè un buchu specialu chì pudete mette nantu à una mancu. Questa vista cambia in tuttu u classicu è ùn ùn hè micca dipenu à cumu si a cammisa hè fatta in modu generale. Ma l'arghjintedda di u mancerru ùn sò micca diffirenti da i stili prubiliati.

Cuffs e règule di etiquette

I Persuniani chì secondu cumunicà cù i pirsuni afficurà è si sò, u codice di vestitu obliga a vestisce a ropa classic. Per fà questu, avete bisognu di sapè a règula di l'etiquette, per ùn avè ignurante in questa materia. In u tempu di l'estiu, hè permessu di passà in una camma cù una manica corta, è in a stagione di freta una manica longa cun una chaise hè necessariu. E a larghezza di u magdelenu devia esse 2 cm più di longu di a larghezza di a manica di a chaise. In questu casu, a larghezza di l'arcunoso ùn deve esse micca troppu grande. Hè bisogna cun l'estremità supra u poignu. Sì i piuvelli sò una longhi menu di a chaise, da questu quì hè durnovkusie. Sì una persona porta un vigore, eppo u mannellu deve esse liberu nantu à a cammisa induve sò. Idda avianu duverà u so attellu à un certu tempu, appujatu à quellu dipenditu. In generale, u mancerru in apparizione averia da coincide cù u collu di a cammisa, è ancu una vindicata o a farfalla deve esse aghjuntu attaccata à ella, secondu u casu è u stilu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.