Arte e spettacoliLittiratura

Cosa ùn la sprissioni "à u riposu à u Signore,"?

A spressione pupulare "per altri in u Signore," hè pràticu à tutti quelli chì leghje populu, hè à spessu trovu in litteratura Russian classica è ghjochi temàtiche cuntimpuraniu. U sensu di stu sciffru virbali hè abbastanza cumuna da u cuntestu in lu quali veni usatu nurmalmente. E l 'urìggini di lu so riflissioni, cum'è una regula, sò nè u tempu, nè l' inclination. È hè intarissanti.

Da francà spirituali

A spressione hè in sciffru ghjunse da u lingua Church Slavonic. In un discursu di parrini "à altri in u Signore," chi significa nenti tranni quantu à more. In un sensu littérale chi significa "restu in eternità", o di "davanti à u Signore." Sprissioni chì danu una fine finale di a vita di ogni persona riceva à esse un Cristianu. Sicondu à i cumandamenti Vangelu, si na pirsuna eni "ripusava in lu Signuri" (ca significa ca murìu), iddu ha mantinutu la spiranza di u pirdunu ri piccati u ghjornu di Üniversäle. Ci ne sarà dopu à a fine di u mondu. , Ma u rispettu di u salvamentu di a so anima è riflette à u so piccati amu avissi prima di a partenza à l 'altru mondu.

usu sgarratu phraseologism

Hè cusì chì u so significatu origginali di la sprissioni "a riposu a lu Signuri", à una grande puntu arrinisciutu a perdiri. Aduprà à spessu, è à u listessu tempu, uni pochi ghjente riflette à u sensu di ciò chì fù dettu. U più sputicu ciabbulaunu supra hè quandu circa qualchissia in a riunioni dì ch'ellu "s'addurmintò in u Signore," chi significa "fiera di u so rializazioni passatu, àutru, hè vuluntà di fà." Stu hè invece di a sav "si firmò nantu à u so allori." Accordu ca lu significatu di u sopra, hè un pocu sfarente di ciò ch'e vulia à purtà à l 'attinzioni di u publicu. Ma lu pubblicu in lu salone, ùn hà ancu sentimu tutti i anecdotal dissi, nunustanti lu fattu ca la pirsuna ca si supponi "s'addurmintò in u Signore," hè à mezu à quelli chì prisente durante i riunioni.

"To firmamu in u Signore": u phraseologism valuri da allargamentu

In cumpetizione di i sbagli cumuna in l 'usu di sciffru virbali, spissu pronuncia di quessa, quandu si veni a morti. E putemu parrari comu na pirsuna particulari, è circa un studiu o impresa finì in fallimentu cumpleta. So di solitu discursu circa qualchi iniziativa hà fiascatu, chì hè curtisia di sapere, è ghjè megliu à fà lu in a fossa. Di sicuru, sta spressione hè abbastanza grossi voline ironicu, disparaging in rilazioni à i ricordi di l'oggettu. A spressione "à u riposu à u Signore", u valore di u quali ricodda à u regnu spirituali, assai pupulare à u mumentu in l 'ambienti scientificu e ntillittuali. Iddi sò Quannu parramu di refute la tiuria Quiddu sugnacciu cù. Micca menu friquenti lu mangianu in lu vucabbulariu of business, in particulare quandu si veni a fratelli studiu di cumerciu. Sinònimu sciffru "à altri in u Signore," oghje hè a frasa "scars", chi hè abbastanza luntanu da u so 'urìggini, église Slavonic.

Di violino Russian

At a minzioni di u frasa "à altri in u Signore," hè impussibule Ùn a turchina Quaiò lu rumanzu immurtale par "The Lavoine Sedie" I. Ilf è Petrov l'. In unu di i primi capituli di stu travagghiu u so caratteru principale hà i mezi à verificà i ricchezzi di vucabbulariu è a diversità di turni sinònimu di la lingua russa, quandu un briaca undertaker Bezenchuk list i sfarenti sprissioni denoting la morti di na pirsuna. Quì sò qualchi d 'iddi: "se", "rinunziari a la maison", "seau", "si sona u friscalettu", "seau", "à pusà", "diffusioni", "và a li gammi" è "giknutsya". È tutte e la sprissioni articulu à ogni sparitu in piena rispettu incù u locu hè accupata in la girarchia suciale in a vita. autorità supiriuri unuratu lu Death definizione "à seau." Ma hè sputicu quì hè chì sà di sti Rivuluzioni simàntici vucabbulariu avia scontri cù spressione Church Slavonic "à altri in u Signore," eranu pi rifèririsi a la morti di na pirsuna.

Images è di significati di Literatura Russian

In a vita urdinaria, genti chi raramenti pensu, l 'urìggini di parechje parolle è e frase chì sò usati in la lingua parrata e scritta. A spressione "à u riposu à u Signore" - micca solu assumendoni da u lessicu di mudernu antichità Church Slavonic. Vergogna à sfarente vucabbulariu hè a basa essenziale di Russian, oltri ca comu tutti l 'àutri a cultura lingua nazziunali. Vergogna à e parolle è e frase cum'è "sumnyashesya vacanti", "si 'idia di l' alivu," "Fiend", "splinnuri," "heroism", "histoire" e tanti altri, vinutu da u listessu surghjente cum'è l 'appillazioni di un tutale di a vita umana " à u riposu à u Signore ". Pocu à pocu, stu vucabbulariu hè furzatu fora di i sinonimi mudernu usu attivu e andat in categuria abbuccari. Ma da pappajaddu quessa, u persona dichjara faceva sempri un pocu di a so cultura naziunali. E ghjè sottu ùn circunstanze ùn deve esse "a riposu a lu Signuri." Per quessa, vi ci pensu cumu si sempre ghjustificata u sustituiri di e parolle digià in la lingua di e Rivuluzioni mudernu. N particulari @JulianAssenza cume "bread" invece di u "ingrandà".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.