Arte e spettacoliLittiratura

"Luna" - Krylov Fable: la storia, la murali è mudernità

Quandu avemu amparà in scola, tu chi raramenti riflette à u fattu chì in a favuli I. A. Krylova ammucciatu sutta micca solu di a vita, ma un certu saviezza, filusoficu. À u currenti generazione di schoolchildren sta verità, ùn hè persu, avemu travagliatu a scriviri st'artìculu. Hè didicatu à u pruduttu di l ' "Luna" (Fable) Krylova.

storia

U paesi, alberghi. Nant'à sta occasioni populu rapprisintatu maravigghiari - varva in una cabbia, ella corre senza richetu tutti i ghjorni. Duranti u listessu miracolosamente mittia offer, è postu chì ùn sò un varva di parlà a listessa lingua, ci sò dumandatu ciò ch'ella facia, è cumu occupato. Varva resu dice chì ghjè u messageru di un grande maestru. È hà avutu tanti cosi chi mancu tempu à manghjà è beie ùn ci ogni ghjornu. "Si pò esse vistu, - parakeet pinsò - tù corri, tù corri, è tutti in u listessu locu." E cu sti paroli, si n'andò da a scena.

murali

Tipicamenti, murali pari a lu litturi Krylov dritta ci, in u puema. In stu casu, a secunnu di l 'auturi da u quale u travagliu hà propriu lu osteriaghji chì à creà lu à noi stessi è i punti circondu di l'attività di rapidamenti-viulenti, ma u sensu praticu in i so muvimenti ddà, e iddi sunnu assai simili a na varva in una rota. "Luna" Chistu è lu Fable murali.

Faci murali Fable apprupriati oghje?

In generale, ci vole dì chì u Fable comu na forma littiraria cum'è Genre operedelenny, nsemi a la paràbula, o fola, t'ani lentu. È tutte e per via di chì murali incù fissaria, û dintra lu, hè direttu à u focu umanu a vita. Sè noi analizà u pruduttu identitariu "Luna" (Fable) Krylov, pudemu vede chì micca troppu impurtante, ciò chì u sensu à invistiscia in un scrittu da l 'auturi. Assai di più impurtante hè chì si mostra. The Fable stàpi dinù eccessivu conceit di l'omu ellu stessu, è u so travagliu.

Avà quandu tuttu u pòpulu, in Russia, ùn cambia ciò ch'hani fattu, chjamate stessi i gestiunari, è diventa un pruduttu di murali assai temàtiche "Luna" (Fable). È ùn hè chì ghjente di mestieri strasurdinariu - jamming, o una pulizia - affattu self-rispettu, affattu. "Tutti i mestieri sunnu mpurtanti, sò bisognu tutti i mestieri." U prublema hè chì si fonda un falzi self-di stima, chi poi mi roli più di tutte e una persona chì soffre da lu.

U exaggeration periculosa di self-valuri?

Prima di tuttu, à chì si chiudi lu modu di u sviluppu di una persona à tempu pirsuna e pari. A cosa principali ùn hè micca ciò chì omu hà truvatu, è ciò ch'ellu pensa avvinta. Di sicuru, in issu sensu, tutte e lea, è ognunu hà u so propriu carattiristichi è i cima, ma un omu chì ci vole sempre capia fora una prufundità massima di u so putenziale. È ch'ellu hè custrettu a fari tantu micca per qualchissia, ma prima di tuttu per ellu stessu, per ùn ci hè nunda di più in a vita chè talentu disfatta spulò o di e pussibilità unrealized. Chì hè a cunchiusioni ci danu analisi di u travagliu, "Luna" (Fable). Ivan A. nsisti dinù nant'à u fattu chì a ghjente ùn vota micca chjaru conceited e ghjetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.