Food e bevandeTips Cooking

Cosa pò vi fà di yogourt - i piatti in a prima, pasticcerie, è DIY

Milk-basatu prudutti - a prò di tuttu u corpu, sò punti di primura di u sviluppu nurmali è crescita umanu. Latte, casgiu alloghji, furmagliu, crema, aspro, yogourt è altri cibi ghjucà un rolu impurtante in a furmazione di elle. Tutti i prudutti sò un effettu pusitivu nantu à a struttura di li capiddi è furtificheghja i denti. Assai pirsuni nun ti piaci u latti è képhir acchianari. Cosa pò sfatica da képhir o di còciri? Sti resultati sò particularmenti apprupriati quandu lu frigorifero hè un pacchettu di yogourt, chì anu puru bisognu di "mette à aduprà". Guardà diliziosu, tradiziunale è creativa ricetti.

At a minzioni di a parolla "Gelaterie" tanti pirsuni hannu associ cun patata, un puddicinu. Iè, ci hè, frittelle, English scones è frittelle, pò esse fatta da stu pruduttu. À fà frittelle, vi tuccherà à Piglià a medità un litru di yogourt, 2 picculu tazzi di farina, 2 ova, 2 tablespoons di zuccaru è oliu vegetale, un pocu drink panatteria è u sali. Batta ova cu lu zuccaru, vin u yogourt in la padedda è aghjunghje i drink. Quandu u mischju hè un pocu agnuna, su, aghjunghje à u assai di pronto-fatta da a ova e di zuccaru, e sali. Par via di una DAF (o manually) to whip u web cumpusizioni, agghiuncennu di farina. Cum'è un risultatu, u pani deve arrivare stringy e matinu. Priparà la paredda - reheat a temperatura Bramati è l 'oliu vegetale. Mittitivi lu pani in l 'na padedda cu' na cucchiara e còciri più caldu medie nant'à dui lati, finu, finu a l 'mpastata accumincia a bolla. frittelle finitu pò esse accumpagnatu cu crema, aspro, o di rasoliu.

Cosa ti pò fà di yogourt ancora? Di sicuru, u famosu hodgepodge. Oghje, képhir côté maiò di parechji ricetti, ma no ti lagnà solu uni pochi di scelte. Piglià - 3 pezzi di armée frescu, tomate, pocu radish, agliu 2 Misericordia, coriandre, erba cipollina, 1 litru di yogourt, sali si pò aghjuntu à tastà pepe nterra. Segundu su rinumata persunale, forse u cumpona tagliata in pezzi, o Stor. Agliu scafazzati in un masher spiciali, cipolla, sbuchjata crumble in, u web cumpusizioni di l 'mmiscari e chini yogourt. Ma nanzu chì yogourt devi èssiri dilujùtu cu 'acqua à un rapportu di 3 à 1. Festa Zitellina "minestra" sali è pèveru, purtà à u tavulinu.

Ci hè un altru varianti di i priparazioni di côté - si tocca - macchia frescu, yogourt è ligumi. Comu avemu piglià i ligumi - armée, zucchini, e brùaccula cunsata; di macchia - pezzucci, cipolla, basiricò, spinacio, aneto, insalata. ligumi tazzulatu, erbe chop |, marchi e vin u yogourt. Pudete ornate un piattu di ovu noodles.

Cosa ti pò fà fora di yogourt o cuire? Di sicuru, prupone, Manna suchjosu è gustosu. À priparà stu piattu vi purterà i seguenti prudutti - un biccheri di simmulina, zùccaru e yogourt; About 200 grammi di burro (margarina po '); un pocu drink - medità un teaspoon, 2 ova. Pour la yogourt simmulina, mix bè è lascià si diminuìu, o per qualchi ore. Poi aghjunghje u mischiu oil, esiste adagiu, zùccaru e ova, e drink. Appaghjà marchi e poi mette à un linzolu panatteria, chì hè lubricating cù oliu. Nantu un picculu focu, a sfatica Manna circa una ora.

Cosa pò postryapat di yogourt? Iè, nunda - Focaccine, Pane, frittelle, Casseroles, Pane, sala e gustosi. È chì pò esse fatta da képhir? Hè dinù una varietà di DIY, mousses, gelatina, è Pastene. Guardà u casu di un vivu aromi e saluta. Per stu avemu bisognu di: u latti 1 cuppa, schiacciare fragole fresca (è altre vistitu Miele), 3 tazzi di yogourt, 2 grande Linguri di zuccaru. Batta u latti cu yogourt, aghjunghje di zuccaru e frutta, la zotta di novu e vin in bichjeri. U forte pò aghjunghje, vaniglia, ghjacciu, u mele. È voi pò appruntà un vivu vegetale, tomates, cucumari, lattuchi e àutri verdura, macchia. Si gira fora assai nutritious, sapuriti e sana.

Cusì, i quistioni - ciò chì pò esse fatta da yogourt, noi emi. A cosa principali - hè a dispunibilità di i tempi, u laziu di Spirimentu di e fantasia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.