Self-culturePsiculugia

Cosa hè - un omu di bè? Cosa qualità hannu un omu di bè? How do voi sapiri ca 'na bona' omu?

Comu à spessu, in ordine à capì s'ellu o micca à cumunicà cù una persona spécifique, hè abbastanza ghjustu un pocu minuti! È chì l'dì chì assai spessu a prima mprissioni hè deceptive, hè u cumunicazioni nessu ci aiuta à definisce u so strana à la pirsuna chi avemu vede in fronte, di voi.

Certu è azzione onori

In più casi, un omu di bè - hè a unu chi fa lu populu in giru. Ma stu stenni la quistioni di s'ellu si parlà faci tuttu da u core, o simpricimenti caccià u beneficiu di elli da aiutannu. Oltri un sottu, una persona pò aiutà pòpulu à guardà tutti i so 'bona e bona.

Propriu sicuru a diri ca 'na bona man - na pirsuna, ca sunnu Certu non, comu fini, in zerga è odiu. Ancu s'è qualchissia ùn qualcosa à u tintu, ùn hè a terra un Vindicatif, è ancu di più tantu ùn vi purterà vindicà.

Dinù da nutà hè u fattu chì per un omu di bè tutti i populi intornu à ellu sò dinù pusitivu. Si mai chì qualchissia cundannate, ancu s'è u cumpurtamentu di un omu ùn hè micca accittabbili à tutti. In più, ci hè chjaramente caricate un sensu di u rispettu di autri.

boria

È, di sicuru, un omu di bè ùn si mette sopra à qualchissia. Iddu hè cumplitamenti senzu in assenza di supranenza più altri. Dinù, si mai, sottu à ogni casi, puru à fondu, un altru omu. Dopu à tutti, populi ùn sò perfettu, è dunque canciari li ùn aspettu, si pò solu puntu di qualchi errori ingagiatu da elli.

Si metti à issi punti appena un bonu omu, si rispetta u populu in giru, è di u mondu com'è un tuttu. Per stu populu, ùn ci hè micca siparazzioni di omi Decisive è nedoynyh, ch'elli sò capaci di valurizzatu, micca solu rapprisintanti di lu so 'bonu, ma dinò di i nostri fratelli. Ci sò dinù chì rispetta di lu munnu, ca circonna e la castità vivono in lu. Dopu à tuttu, u nostru mondu hè luntanu da a perfettu: per esempiu, perchè hà battìri chì sò dannusu. In u rollu di u "battìri" uriginale pò cuntu e genti mala, chi, a turnu, poisoning a vita d 'àutri pirsuni.

Duvia I esse un bon

Si và senza dicendu chì u scopu di mente, di tanti. Soprattuttu in u nostru mondu mudernu, induve ogni locu passant male è inghjustizia. Here volte avemu a pinsari chi pi essiri na pirsuna tintu hè più faciuli cà bonu. Chi sta frasi, hè assicutari tanti pirsuni in micca abbastanza u manera dritta. Tutti i chistu è duvutu a lu fattu ca na pirsuna veni à menti pinsava chì ancu s'eddu ùn cosa bona, iddu è prubbàbbili a canciari lu munnu, di lu megliu. Ma s'è vo pensu, diventa chjaru quandu unu si fà u bè, altri sò sicuru, à suvità vistitu.

How to divintatu un carusìaddu pi pirsuna

Hè prubbàbbili chì ci hè un schema specifichi è un passu da instructions, passu, ma certi ci voli chì vi aiuta a divintari un postu megghiu, è ancora ddà.

A prima cosa à fà - hè a accumpagnari pinzari comu un omu di bè. Ma comu ùn stu vinutu? Si deve esse capitu chì tutti l 'idei è i pinsamenti deve esse inversiate à u latu di u bè. Nisun bisognu di circà daretu e pensu quantu stati vi tuccherà à andà avanti, è a pensu comu si sona u tradisce ogni ghjornu à u megliu. In fatti, la menti umana vàscia tutti i duminii di a vita d'un individuu.

In ordine à diventà una vera bona persona, vi tocca à tene traccia di cambiamenti chì sò presa locu in u mondu circondu. Hè necessaria a riflissioni nantu quantu genti miroir à certi cosi, chi outputs sò postu qualchi parti piglià in issu, o chì l 'azzioni. Dinò, ùn ci vole purtà in menti chì ogni individuu hà u so puntu spùticu persunale, di vista nantu à tuttu. È, needless, hè impurtante di piglià upinione l'altri populi. Solu cù stu approcciu pò migliurà u mondu ingiru à noi, è a sapiri iddu.

n'aducazzioni rispiru

Assai spissu avemu scurdari circa una cosa cusì impurtante cum'è rispiru. Ma era cù u so aiutu, vi ponu cambià radically i so attitudini di stu, o chì a situazione. Per esempiu, in un statu di zerga basta à fà trè spechju rispiri à stu sintimu accuminciò a Décrément. Iè, chì l'trè rispiri spechju pò salvà a situazioni è dalli a direzzione dritta. Dopu à issu tipu di teacher, voi vi cuntu cumu pocu a zerga principia à favuritu, è voi digià nun vogghiu marità arraggiatu. You ricurdari una assai sèmplice, ma hè una regula interessante: tutti i dicisioni deve esse pigliata micca in un statu di zerga, ogni parolla è azzione deve esse studiata è pinsava fora. Tu sulu hannu à capisce chì in u statu tic hè prubbàbbili arrivare i dicisioni dritta è soberly griglia la situazioni. Assai spessu, quandu vo vulete à ricaccià u vostru emozioni negativu sò cum'è una neve rapidamenti coasting nant'à voi, vi ponu piglià un soffiu spechju è pruvà a solita falà, tantu di parlà, per piglià un soffiu.

azzione umana

In fatti, in ordine per esse un bonu persona pò fà tutti i media. Ancu in u nostru mondu mudernu è menu viulente. Per esempiu, tutti i ghjorni vi pigghiari fora lu vecchia, è ci venia sò leftovers da u vostru cena. Cusì, li dà à i poveri, è ùn jittari all'ariu. Intrendu in lu, autobus, dannu modu à chì hè veramenti diffìcili a tengu in u trasportu. È in fine, scinni u carrughju, ghjustu surrisu francese passer. Cridi a mìa ca, 'sti quattru passi, vi jeru portanu à u fattu chì voi ùn solu purtà a l' asistenza di la genti versu voi un pocu di bè, ma tù pò ornate è a so vita.

Analisi di cumunicazzioni

How do voi sapiri ca 'na bona' omu? In fatti, sta quistione hè guasi pussibili à dà una risposta difinitiva. Macari assai diciarà cù sè stessi chì in ordine di definisce ciò chì un bonu omu, si pigghia tempu. Dopu tutte e, comu avemu dettu, ghjente ponu fà azzione pusitivu, basatu supra li bisogni persunali, è ùn hè micca per via di u nostru Ridinturi amurusa. Hè per quessa, in ordine per vede s'ellu ùn hè veramenti un omu chì hè bonu, hè necessaria à circà à u male. S'è ddaveru hè Chamois pari, è si per un longu pirìudu di tempu aiuta populu, puis un tali parsona pò esse cunsideratu bonu. pagà dinù attenti à a frasa duranti la cunversazione. Pezzu, zerga è nvidia - quessi i qualità chì ùn sò carattaristichi di un omu di bè.

In cunclusioni, vogghiu diri ca comu finu à ch'ellu ùn avia statu crudeli di u nostru mondu mudernu, ancora vulete à crede chì u mondu hè sempri più bona genti cà mali. È s'è ognunu nant'à a Terra hà da esse almenu quarchi fà u bè, tandu u nostru mondu sarà di sicuru esse megliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.