Home e famiglieHolidays

Cosa hè Pasqua, è cumu hè celebrata in differente siguenti

Cosa hè a Isola di l 'omu post-Soviet seculari? In u passatu, u paese scontra stu ghjornu subbotnik-Union, è dumenica hè u solitu ghjornu cussa, francu chì i ghjesgi duviri e truppe membri Komsomol è Ecrin-Schnick. Poi, cu la caduta di u regime, ognunu accorse en masse hannu Pane serate, uova, pittatu e trari finu a lu tempiu di consecration di tutti i pussibili victuals, cumpresi Martini. Ma prima di l 'èbbica, alberghi di purificazione, è l' assai sensu di u Lunalettuce di u Cristu è di tanti "fora di l 'equazzioni".

tradizioni culturale, ancu un altru mutivu a vìviri, o hè sempre una festa di l 'anima - chì hè di Pasqua? In fatti, Pasqua hè celebrata da l 'antichi i Ghjudei in memoria di u gran esodu di u pòpulu da a scrittura rumanzesca in Egittu. Pudete leghje "cul" in lu libru biblica di u sensu di stu ghjornu. Ghjudei Religious in sta festa Mangiare l 'agnellu sacrifizii - un agnellu, u quale u sangue munciuniatu doorposts. Ma u nostru Signore dinù unuratu in stu ghjornu, "statu toltu da a Pasqua di i Ghjudei, è di Ghjesù cullò nantu à Ghjerusalemme ... Ghjesù mandò i so discìpuli, è disse:" Eccu, induve noi priparà di Pasqua, "- ci leghje in u New Testamentu. Però, si mette un novu significatu di lu cuncettu.

Cosa hè pasqua di cristiani? Hè, prima di tuttu, u sacrifiziu sacrificò Jesus 'di tutte e umanità. Ghjunse à stu munnu, a ci dà u so cumandamenti, è à quellu chì crede, fù liberatu. Ghjesù mustrò i so morti da a morti, chì tutti l 'omi pudia esse dinù à a vita eterna. Ma di Pasqua hè venuti da Lent: la fidi, cum'è u Cristu in lu disertu, avissi cursa di 40 ghjorni. U web settimana prima a trabucinata di dumenica di Pasqua si chjama sedmits Santa Maria in onuri di lu Passione di u Cristu.

Sè noi priparà di Pasqua "di l 'arma", avemu a jiri pi tuttu l' uparazioni di cucina. Cumenciu - restrizzione in food, à tè, u to corpu, è i pinsamenti. Cità Lent hè abbastanza serii. Si principia u luni è finisci in u Santu u sabbatu. Cità ùn manghjà duranti stu pirìudu, micca solu, carne, ma dinù i prudutti casgili, è qualchi ghjorni, u cleru, è i cridenti soprattuttu Seria cunsuma chè pani e acqua. Sunday una settimana nanzu di Pasqua hè chjamata Palmov (in a tradizioni Russian - l 'Palm). Nantu stu ghjornu, u nostru Signore, cullonu in Ghjerusalemme,, è u pòpulu, u capicursinu, di Ghjesù in u modu di u curteghju di rami, palma. As palme ùn cresce in u nostru spaziu, pi onurari lu vinia di u Cristu, tagliata nudeddi salice è messi in l 'acqua a warm puddicinu Magnum "sigilli".

A data particulare di quelli chì sà ciò chì di Pasqua hè Sacru (in viulinu Russian) ghjovi. Nant'à sta ghjurnata ci hè statu un Ultima Cena di u Signore, è l 'apòstuli, quannu iddu avia ruttu lu pani, la detti a iddi, dicennu: ". Sta hè u mio corpu" Dopu, Ghjesù andò in la Garden di Getsemani, induve si priava chi la langue d 'malatu ci ammazzata, vinni ncarziratu pi lu tradimentu di Ghjuda, è purtò à Pilatu. Santa Maria di ghjovi ricevutu cummunione, è a bagna in acqua, purificazione u vostru corpu di u peccatu. Per prutistanti, lu jornu cchiù mpurtanti è Good Friday, quandu Iisus Hristos fù crucifissu in u Calvariu e muriu n'cruci. Nantu stu ghjornu, a Cità è li cattolici soprattuttu s'imponi viloci. Saturday - un ghjornu di a tristezza è almanaccà.

E poi, infini, ci vene una dumènica - micca ghjustu un ghjornu di u mese, è u Lunalettuce di u Signore. Tutti i notti in u dirittu tempii bimbi Liturgy, i fideli sò Pane benedettu di Pasqua e ova culurata. Vogliu doni di Pasqua in a tradizioni Russian - si krashanki (uova, cucinatu incù invintati food, o simpricimenti cu otri cipolla à quellu russu - un segnu di u sangue, sangu di Cristu - culore). In Ukraine, u sparte pysankas - stanzi pittatu ova e Pasco - Pane annata, sìmmulu di lu suli. Dinù a dicisioni di fari 'na muddica di pani, dolce, cu racina a forma di un agnellu. È quì in Germania, in u XVI u seculu, hè natu un usu carine, chì tandu si sparse in altri paesi. Hè pinsatu chì nantu a notte di Pasqua in lu giardinu in fronte di a casa, veni a cuniglia magicu chì lascià figlioli sottu à u erva doni - ova cioccolatu marzapane. A matina, principia cù u fattu chì una calata di i ziteddi è sempre sottu li spini in ricerca di abbandonu "lepri" (lu patri e li matri, di sicuru) kulechka.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.