Arte e spettacoliArte

Cosa hè gzhel? Gzhel - tipu d 'arti antichi

Cosa hè "Gzhel"? Craft, o alta arte? A risposta si trova nantu à a superficia. Gzhel, li cui la storia ricodda à u principiu 14 seculu, parechji seculi avìa tempu a visita parechje guises. Stu "impermanence" in senza manera detract da i meriti di métiers artistica. First rilighjosi antichi "Gzhel" statu citatu in u Club Svidisi pusturara Ivana Kality, u granduca di Mosca, in 1340, chì cumandava a lascita attelli ceramica prufittu di u so figliolu.

Gzhel o zhgel

U nomu "Gzhel", la storia di l 'aspettu di u quali hè sempre un tentativu di cuntruversia, esisti campavanu in a so forma prisente per un bellu pezzu. Range di pinioni ùn hà significatu pratica. Certi etymologists, studiusi spiecanu chì si vene da a fiume Gzhelka Gzholka o Gzhelka chì sboccani in l 'alta Dnieper, è altre Specialists sò abbuccatu à crede chì i misteri antichi urigginali "Gzhel" chiamatu zhgel prudutti cum'è ceramica abbruciati e abbruciati. A lettera hè digià rearranged stessi russi Russian sò differente abitudini face parte tutti i pereinachit, Paraphrase è invert. Per esempiu, una parolla Russian "ubique" si prununzia comu "Abbracciare". È ùn ci hè nunda di voi pò fà avvinta. So qui - zhgel è Gzhel.

serpente White di pharmacists

Cosa hè Gzhel? Stu locu, quandu dipoi addivintari famusu minieri serpente biancu high-di qualità chì era statu stabilitu in u 17u seculu. In 1663 si scunnisciuti un dicretu di Tsar Alexei Mikhailovich, chì leghje: "in u strattu serpente Gzhel parrocchia, chì hè bonu per robba farmacia iè ALCHIMIE." È in Moscow à l 'indirizzu di ordini farmacia pruposta 15 carri carricu di serpente. Dapoi, pianta glinodobyvayuschy "Gzhel" addivintau nu Sec.XV di serpente biancu di pharmacists Mosca. A scinziatu Russian Mikhail Lomonosov dissi accussì: "Ci hè guasi un paese pura, senza primeshaniya più cà Gzhel, alchimista BRECHE chjama una vergine, per u so jancu è purezza." In più di i variità bianchi di a tarra, in i "missi Gzhel" ammucciati sutta terra, uni pochi di tippi di CLAYS industriali prupizia di i pruduzzioni di parechji prudutti, ancu sì. Scentifichi anu pruvatu à definisce u vulume di riservi da calculi sèmplice, ma nunda di vinni di lu in - era chiaru chi li furmazzioni scopra - hè ghjustu una piccula parte di dipositi intreccia esistenti. A cunclusioni hè chjaru: a materia prima sarà abbastanza di più cà una generazione.

Cosa hè Gzhel da u puntu di vista craftsmen pignulaghju

Guasi vinti anni in butteghe Gzhel foru acciati di apertura pignata serpente stirà pignulaghju manera e joca sèmplice di i zitelli.

In lu 1812, in la pruvincia, ci era 25 fabbrichi chì pruducia offre quantità di stirà. Soprattuttu prizziusa prudutti fabbrichi e Laptev Ermila Ivanova, situata in u paesi di Kuzyaeva. Mista pagari attinzioni micca solu à brivetti a l'joca, era mpurtanti pi fari sicuru ca lu pruduttu veni fattu da unu di i trè ziua più rispittatu: Kokunom Ivan, o Ivan Gusyatnikova Nikifor Srosleem. Mentri lu forerunners di i prudutti Gzhel arte famosu-munnu era joca serpente e statuette, animali, acelli, i cavaddi è bambole. Ogni lenza hè sicuru di truvà un cumpraturi.

i prudutti Decoration

Cosa hè Gzhel da u puntu di vista di i furesteri? Na vota vicinu à u paesi di Minino trovu una palori di na spiciali serpente lume-gris plastica, hè stata impiantata fabbrichi porcellana a pruduzzioni lucali di pignulaghju da cui l 'quartari e vasi elongate, è kumgans Kvasnikov. È in a prima mità di u 19u seculu, si messe pruduzzione di u classicu piatti, blu e bianchi Gzhel. I furesteri, amanti di a cultura russa, subitu capisti la voci rara chi era ricci, e la biddizza di porcellana, superiore à a famosa caputravagghi di lingue inglese. Cusì, a frasa "Gzhel - piatti" hà acquistatu un significatu difinitiva. Cefra su decretu cascò, fù u principiu di ncuminciu di veru arti Gzhelian.

Mentri a Russia ùn ci n'era terracotta o frutta pruvèninu di più rinumati, case usatu in riccu argenteria, è populi di cuntenutu mediu menzi cu stich disparate, tazzi e saucer in industriale CLAYS suttana di qualità. U Populu ùn hè stupente chì cu l 'avventu di piatti Gzhel principia una vera boom ecunòmicu. Marcanti è industrialists divinni prestu chjaru chì u mercatu cookware vole à un vastu numeru di bedda serii, caffè e tè, sèmplice è serate. E Gzhel stuviglia hè u megliu adattu per stu prugettu.

Yakov Kuznetsov Old Luna

In lu 1812, u resident di u paesi Novoharitonovskogo, chjamatu Kuznetsov Yakov Vasilevich, un Old Luna in a fede, apertu un picculu pruduzzione porcellana, chì prestu crisciutu à una grossa diminsioni di l'impresa cu rami in Rybinsk, Tver è Riga. stile Products "Gzhel", photos chì sò presentati nant'à a pagina riclamatu altu prufissiunalisazioni in u so cunfizzioni. In più, ogni novu pianta hè dinù in bisognu di Specialists, è Yakov Vasilyevich accuminciò a breve craftsmen è artisti da u cantu. People ghjuntu cù e so famiglie, è purtà un riparu è creà un ambiente piacè in la speranza ch'elli vi tene per un bellu pezzu. E accussi era, i figlioli sò in lascita u mistieru di u parè invitatu è parenti cu onuri a purtarla avanti. Cusì, a filiera porcellana hà sviluppatu successu, fishing "Gzhel" maestri. A parte di 'ordini chi nun i furesteri hè più di 80 pi centu di u prodottu tutali. A frasa "Gzhel - piatti" duminatu u cummerciu. Production nicissarii di più, fabbrichi, porcellana, accuminciò a assuffucata da a mancanza di travagghiu e qualificata per piglià nun cci arriniscì. Pudè fà e Salaries à cullaburatori avviò da un terzu. Chì venenu à travaglià in i fabbrichi Gzhel cresce subitu è u scopu persunale hè per qualchi tempu si sò stallati. Plants spéciale in piena forza è avà u prodottu abbasta per u mercatu Russian cun earn è fù manca di u strangeru.

A materia è Technology

White accontu scultura in lochi Gzhel cuntene 17 varietà, chì ci sò dui basi - u prima di i pruduzzioni di pignulaghju è frutta, hè a varietà "belozhguschy", e la secunna - russu pruvèninu "Gzheli" è majolica,.

U ternu putinziali di pruduzzioni di frutta e vitti lu Re di Mosca è All Russia Romanov Alexei Mikhailovich. Dopu à qualchi tricatu tantu lu munarca a dicisioni. À traversu a terra Gzhelian luvatu sirvitù, artiggiani s'arrizzò a so libertà decretu e vìnniru assignati a s'aministratzioni corti. Scinziatu Mikhail Lomonosov, nsemi a lu so assuciatu Vincenzo Vinogradov scupertu un novu sòsula di porcellana, chì hè rinviatu fiducia cu la struttura unica di Gzhel serpente. A scuperta hè statu fattu in 1748 è dipoi tandu accuminzau lu la storia di porcellana Russian in u sensu glubali. In un cortu tempu custruitu u Factory Imperial, ca addivintau lu menu impresa industriali di i pruduzzioni di i prudutti terracotta in lu tarritoriu di la Russia. A ceramica "Gzhel" Appena arrivau u statutu industriale.

Popularity pesca Gzhelian

In lu 19u seculu pruvèninu Gzhel passà à traversu u territoriu Russian. Tellingly, u più nantu à i fabbrichi porcellana di i prudutti, u megliu divinni. U annali acte di ufficiu mpiriali a ddu tempu hè cullucatu in u Pà i piatti per i verbi riali, vitturiosi joca Gzhelian di a grana China Stepan Afanasyev: "... in u stile di un pari samolutchey oltremare ...", ca significa "in cunfurmità cù u megliu qualità internaziunale." È si devi esse capitu chì l 'artisti corsi chì travaglia in manufakturschika Afanasyeva, brilliantly coped cu lu compitu. Ancu tandu, li fabbrichi terracotta stati tiniri cu iddi, circannu di trari avanti di l 'àutri a qualità. Era una cumpetizione sano, a cui ci hè micca u cuncorsu. U cuntrariu, u maestru pruvatu à sparte spirienzi è barbed à ùn dice sicreti cummerciu di unu altru.

Classic turchinu è biancu

Pocu à pocu, tutti i prudutti di fabbrichi porcellana Russian, marketed sutta la marca "Gzhel", una scultura spettacolo di quessa, si stalla à u kobalt turchinu anticarburizing. Stu culore hè divintatu un "lussu" in u primu postu di i piatti, è tandu di u restu di i prudutti, jucannu e rigali. Tufa kobalt, un bellu culore turchinu luminosu hè pruduttu in u 1735 da u Minéralogiste Svedese Georgom Brandom di scogliu pyrite f.

In più di culore "striscia", Gzhel porcellana differente storylines nzerita prucessu disigna. Artists pittatu spuntaneamente, senza storia, è storia, "beddu copia" una volta, è ùn femu. ritrattu Gzhel - hè sempre liste imagine artistica, chì hè assai raramenti ripetutu. "A algimunt" prudutti bleu-e-bianchi sò prudutte da solu com'è ricordi, è ancu dopu à picculu batches. Cunziddiratu "Gzhel" - hè chjosa copie fatta à un bon livellu artistica.

usato dicimi

Aquaculture usatu in manifatturiero Gzhel presentate è basta vere. Maestru ùn hè cherche sèmplice manere di travaglià nantu à partesi cumplessu u G prisenza nova tecnichi. Recently artisti Gzhel messe à dumandà l 'accussì-chiamatu tecnica, pittura, mixte, underglaze è overglaze induve u mudellu kobalt basi si rifiriscinu a lu serpente, Bagnato, un glaze, un mudellu di più dettagliata digià disegnata da u glaze. Devu dì chì sta pratica hè divintatu l 'ultimu in una catena di modu, comu era tandu Gzhel i prudutti ùn più sò un lussu è intrinu in la vita ghjurnalaghja. Cusì, i gruppi bleu-e-biancu, sbocca sala, scatuli essayer, ghjoculi di i zitelli è altri prudutti sò state messe in u bracciu.

mogliu tempu

Doppu la rivuluzzioni di u 1917 la majuranza di l'usina porcellana fù chjusu perchè ùn ci hè nimu à fà affari a fabricazione - ingegneri di talentu, unu e tutti, sò imigratu, è u bastone cullezzione ùn vurria cu l 'affari. Ma, dopu à dui anni di inactivity bedda arti porcellana cuminciò a stari friscu. prucessu ripigliu statu lanciata à ringrazià à a devozione di ceramists artisti, visità Gzhelian artisgiani.

Cuntribuisce à u ripigliu di sì fatta un artiste Gzhelian ni Bessarabova, hà suppurtatu u scultore-ceramist, crìticu canusciutu AB Saltykov. Sottu u so cumandu, artigianato antichi hè stata cumplettamente di mantene è di novu, blu e bianchi stuvigli gilding vicchiarìaddu tuttu nantu à u mondu.

"Gzhel" oghje

S'arricorda, l 'arti d' "Gzhel" cuntinua a evoluèghjani, ci hè una nova generazione di l 'artisti di talentu u travagliu in u manera tradiziunale, ma cu l' usu di ticnoluggìa dâ taglio-mura. "Gzhel machja", è sessanta chilomitri da a Mosca, si stindia in la parti di Murom, lu addunisce 27 paesi, ognunu di li quali hè ziua ereditaria è artisti di campà è u travagliu.

l'oghje "Gzhel" - a fiertà di u paese, los carta di Russia in lu campu di arti fina, nsemi cu Khokhloma, Zhostovo pesca Fedoskino miniatura - tutti i métiers antichi di la Russia. "Gzhel" vapi ghjudicatu sta lista rinumatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.