Arte e spettacoliArte

Monet "voleuse". havia inguernu di Etretat

Etretat - un picculu nsidiamentu nantu à a costa di Nurmandia. In i ghjorni di Claude Monet hè una leia aristucratica qartiè cù un clima Uvestu, ùn calda in l 'istati. Monet cù a so moglia è figliolu, vecchio-annata Jean passati l'anni 1868-1869, e scrissi, stringhjendu lu paysage rocheux, u picculu inguernu capi. Stu famosu, pittura, l'Monet "voleuse".

I circustanzi di la vita a l'artista a stu tempu

Monet d'aller à traversu un piriudu assai difficiule. In Parigi, u so quadri stati riittatu da u presentazione Salon. None di a foto di a so opere mandatu à i exposition Maritime International à Le Havre, ùn siducia ogni primura. Ma cchiù di tutti - i so canvases stati cunfiscati da citation. Monet "voleuse" ùn sò ancu statu cuncipitu da l 'artista.

A so fidanzata Camilla lanugine firmò incinta in 1865, è in August 1867 desi a nascita di un figliolu, Jean-Armand-Claude. babbu di Monet, un Aimé, accettatu, c'havi lu figghiu a scelta di u mistieru. Ma era contru à u figliolu di cumunicazioni cù Camilla, è li lasciò senza un sustegnu finanziariu. In Parigi, u artistu pocu aiutatu da amici, ma a situazione finanziaria fu accussì deplorable chì hè sempre à la nascita di u so figliolu pruvatu à ricupirari suicidatu da satannu da u ponte in a Seine. Senza soldi, chì si n'andò in a casa di u so babbu à Sainte-Adresse, lassannu Camille unu in Paris. Monet vissutu incù u so prufissori, chì ellu avia sempre presente. I prublemi finanziarii è a famiglia aghjuntu perdita parziale di a visione, è ch'ellu ùn pudia piglià u carrughju.

Furtuna vene à pirsistanti

A so pusizioni hè in parti canciau quannu 'ncuntrò u so patronu, u shipowner e dunaturi Godiberta (Gaudibert) da Le Havre. Iddu urdinò lu so trè ritratti, è hà aiutatu vende un altru, pittura. Infine, Monet affaccatu un pocu solda, è si n'andò di Camille in Paris. Godibert aiutatu u louer un casa di a Etretat, unni si trasfirìu cù a so famiglia in ottobre 1868, cumplettamente recovering da prufonda. Scrissi un amicu à Paris: "... Stu signuri di Le Havre, chì m'hà aiutatu, I tastà a pace più parfettu è silenziosu, è I taliari avanti a l 'uccasioni di fà calcosa Fashion ...". Monet "voleuse" fù scrittu à dicembre 1868. U tempu era pocu, u iurnu fù caduta neve, canzoni ...

spirimenti di Monet

Winter Plein Air hè divintatu un ordeal di l 'artista. Ci hè statu un piercing, ventu, mare crudu e Monet li piacia à ind'è una varietà di effetti culore chì accade in i nivi di biancu. Stu significava ca si cancia cumplitamenti la scelta di statina in biancu, grisgiu, viola. In alentours rusticu nati Monet "voleuse". L'artistu scupertu ch'ellu ùn vulete piglià l 'uggetti di elli, è aria enveloping chì li riguarda.

Klod Mone "voleuse": descrizzione di u ritrattu

U locu induve l 'artista pittatu a so "quaranta" hè scunnisciutu. Unu pò suppona solu chì i paisoli di a casa induve a so famiglia stava. Cosa hè tantu bona, pittura "voleuse"? Klod Mone illuminata da i rintra, si vene da un lume stranu. Low Sun inguernu hè fora di l 'imagine à a manca. In fondo, noi pò suppona chì c'èni, o campi neige-cupertu, o di u mare. Dopu à una nevicata pisanti duvia compie u silenziu. Tutti i cumudità, nudda movi. S'è no smarisce malati lu magpie &, è ancu tandu u ritrattu saria parfettu, ma l 'acellu hè solu in u so muvimentu di a vita: ghjunghjenu, à pusà, muvì la testa è avà girandulava dinò. Voleuse, u solu vivant cosa - lu centru di ntiressi. Insignia accintata incù uni pochi di lochi scuri: animali, porte, fusti àrburu di arburi di frutta, è infini, u assai acellu chi si messe à u L lax scacchi, wicket disciprinatu cum'è u solu nota pura è poignant francese nant'à u bastone.

cumpusizioni

Monet splits hè in dui parti. Horizontal - scherma, verticale è - voleuse in la parti luntanu manca.

culore

Postimprissiunisti feritu avianu digià spiriminteghja cù l 'imagine di ummiri u neve bianchi. Sin'à sti ummiri statu fattu à scrive solu neru. Monet pigghiau un novu mètudu è hà sviluppatu u brilliantly. Snow duminati biancu, ma una tavuletta di culori Monet usatu à identificà si in una priorità: gialli, rossi, viola, blu, tracce, blu! palazzi culurata Warm cuntrastu cu lu tettu e blu ummri arrizzà di u histoire. Ghjè unu di i primi casi induve Monet usatu u culore ombra chì osserva in a natura. neve bluish sicchi e la birritta di scherma, è sottu à la minzogna sottu u culori turchinu abissu, ma à traversu li possi vede u individuu niscì di neve bianchi. Monet dà dinù assai di u caldu è accende u celu à traversu l 'arburi. L 'arburi di u dirittu di u cancellu signari incù un ciatu suffucatu di biancu. Special attinzioni hè datu di quaranta stessa. Si hè indettatu da ghjustu un pocu ciatu. Unu pò vede ch'ella hè à pusà, aspittava, à sente. U so jauta sò allusingate ciatu neve darreri lu. Sè vo taliari di vicinu, u fondu di a neve, pò esse vistu è u so ombra bluish.

Sta granni travagghiu - "voleuse". Monet, u disclosure di cui avemu datu, hè riittatu da u Salon in u 1869. Nè critichi nè lu pubblicu nun pigghiari la bellezza è cappella di 'invernu, paysage campagnolu. Ch'elli ùn ci hà capisce, perchè abbituatu a una manera assimigghiava. Avà l ' "voleuse" - dicurazioni Musée d'Orsay in Paris.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.