News and SocietyCultura

Cosa da fà quandu ùn sanu micca ciò chì farà? Cumu pudè a decisione bona?

Prima di tuttu in a Terra è micca una volta stava a dumanda nantu à ciò chì facenu quandu ùn sanu micca ciò chì farà. L'apparenza assai di a quistione ùn significheghja micca a dispiabbilità trèvule di a situazione, pò esse solu sia cunfusioni per a perdita di qualchì ligame in a catena di l'avvenimenti o solu l'indiferenza di fà nunda. In questu casu, l'exclamazione hè appruvata: "Ùn sò micca sapè chì fà!"

Solu teniu da fà qualcosa

Ci hè una dichjarazione chì ùn ci sò dispunimenti senza speranza. In ogni casu, per una persona in u prublemu, hè un cunsulazione, perchè in un sensu glubale, una dichjarazione cuntene ancu a morte com'è modu di l'impassellu. Hè assai tristu. Sì avemu tornatu à più dispunzione chì affirmate a vita, in a situazione di "ciò chì facenu quandu ùn cunnosci micca à chì fai" a persona prima di quale sta stai si sviluppau, hè necessariu di sustegnu è in modu di pruvà à truvà un modu da a situazione. Di sicuru, à quelli tempi, hè assai necessariu chì una persona amante hè presente vicinu. U primu, ùn hà micca cuntentu cù a sfurtunata caduta, chì hè digià piace. Siconda, cumu si diciunu, i dui capiddi sò megliu. In u nostru tempu a situazione desesperada sò spessu surghjente per una mancanza di soldi. È l'unicu modu hè di pruvà trova. E cuncili cancianu solu di un caratteru individuale. Cumu puderebbenu attraversà qualche passi in a direzzione dritta, una persona intimusa dilla. Dopu tuttu, cunnosci a situazione di prima.

U tempu hè u primu curamente

Un culore tròvuru vene a situazione "ciò chì facià quandu ùn sanu micca cumu fà" in u casu di a partenza di un amatu. Eccu, ci ponu esse solu un cunsigliu - unu deve circate di survigliallu di sicuru. Una volta, ùn hè micca nunda chì a saviezza pupulari affirmate chì u tempu hè u primu sanatoriu. In questu, hè saviezza, chì hè custituita da milioni di situazioni similari. À quellu tempu di l'agenza, hè cunsulazione, ma ancu. S'herta per cunteguerà in a dispunibilità di l'Internet! Un amicu vicinu à questu hè bonu. Chì si sperene d'una lingua in lingua sana? In Internet nantu à questu tema - poesia, proverbii, cunsiglii è, più impurtanti, ogni tipu di furmazione. A saviezza Folkale dice chì avete da dorme cun un disastru, ùn hè micca esse faciule più faciule per a matina, ma ci sarà un sensu chì a vita hè in risposta, è avete a ghjustificà. Eccu un appaghjatu adattatu, cù l'aiutu di quale una persona prima o dopu puderà capisce cumu per piglià a decisione correcta.

Avemu bisognu chì a vita hè "raghjunata"

Per distraerle una persona in un mumentu d'aghju aggradèvule, o quandu a situazione ùn pare avellu indepenente, ùn hè pussibile tene di calmallu, di più, di l'aiutu di i medicini necessarii. Ci sò, per suprattuttu, azzioni radicali - un novu stress, chì hè, cumu si dici, un falce cù una filu. Ùn sò micca un cori pò esce.

Ellu dumandassi una raghjone cuncettabili, chì seguita, una volta, da a saviezza di u pòpulu - vi sarà cambiatu - serà una farina. Eccu, a quistione di ciò chì farà, quandu ùn sanu micca ciò chì farà, ùn ci hè una risposta - avete a vede dun modu di più. Eccu ciò chì i canti sò. Chì pudete fà in questa situazione? Hè necessariu d'alcune di ricunquaghja o à almà pruvate à fà. Hè una vergogna, ma hè necessariu, cun riferimentu à sta situazione, affirmà questi verità chì: "Seranu aiutati da una nutrizzioni propria è esercitu attivu in sporti outdoor". In ogni casu, questu hè veramente u casu. Oghje un pezzu ùn hà micca ghjunghje in a gola, dumani hè u stessu, ma u corpu l'hà pigliatu, è questu serà u primu passu à ricuperazione. È quandu una persona "discu" a situazione, a so gioia serà grande, sincera è incomparable. Forsi, sò questa forte sensazioni chì ùn sò micca abbastanza per i cacciaturi per l'adrenaline, chì ùn anu micca posizione desesperada. Invechjate cù una prufundità di sperienza di dulore sinceru o gioia, ùn hè micca un estremu paragunate.

Not always everything is so scary

A frasa "ùn cunniscenu ancu ciò chì facenu" pò avè una connotazione sedosa è significatu l'impussibilità di sceglie un grande numaru di propositi immillorable, è ancu admirendu questa situazione. Inoltre, questu succede raramente. Ci hè quì situazione chì una persona, sottumette à qualcosa o qualcosa, ùn sapi micca ciò chì farà per a mancanza di ordini da quì. Ci sò assai cunsiglii. Ùn u megliu di elli, ma adattate à certe situazione, hè cunsiglii di u fattu chì in questu casu hè megliu micca fà nunda. È hè ancu megliu per rinfurzà, foca nantu à u mondu internu (meditate) è, se pudarete, dorme. È questu hè u megliu di tutti i cumandamenti. Meditation, cum'è una conversazione cù Diu, ùn hè micca dispunibile per tutti.

Ci hè quì situazione chì avete micca solu di fà nunda. Sì a forma di questa vulneria ùn torna difficili, allura hè chjamatu depressione. A persona perde interessu in tuttu, u so autoestimu hè sottumammata - è da esse u tempu per quelli chì u circondu à l'ochji per esse chjamatu: "Ùn sò micca sapè chì fà!" Per cunsultà un duttore.

L'acchèttu di u prublema hè sempre l'individuu

Ci sò parechji cunsiglii di ciò chì facenu quandu ùn sanu micca ciò chì farà. T'ale di cunsiglià per pudè digià, mottu a vostra varula, passanu un passu, ancu trascuntendu u menghjulu o vai shopping. Ogni cunsigliu hè assai indettatu è impone una situazione concreta.

Hè assai più faciule per un credulante per riuniscenu i so pinsamenti in una situazione difficili. Prima, hà accustatu à confià à Diu è crede chì Ellu aiutà di tutte di modu. Questa creda in sicuru stituca una parte tangibile di a guaranzia di un modu da stu impassiale. U sicondu, una persona prufundiscente sempre hà un interlocutore, o megghiu unu à quale si pò indirizzà quistioni. I domicchi dite e e so risposti solu à l'attività menti mentale, questu quì, una ricerca per un modu da a situazione chì hè stallata. A cunversazione cù Diu hè cunsulazione è esercitu stress. Queste l'azzioni sò significati solu per i persone cun sincerità è di crede. Sò sempre protetti. E se una persona ateista o fede in parallelu a vita reale?

Unfinished senza fine

Se a situazione ùn sia senza equilibriu à a traccia di a vita è a morte, a via di u impassiale ordinu, chì in a vita hè spessu scontru, hè abbastanza. Ùn ci hè micca una rezeptima ottima, inutile, cumu si lasciate è lasciate, riunite i vostri pinsamenti. E persone sò diversi, ma a maiò avianu accumulatu assai cose chì vulete fà, ma diversi circustanze impedite, è forsi l'hobby ùn hè micca forti bè. Hè u tempu di cullà i collezzione.

È avà tuttu ha cambiatu - l'obiettivu di a vita, u mutore di a so vita hà sparitu per un tempu. Hè u tempu per fà a so postulà à "dopu". Pudete mette e cose in a casa, pudete rive analisi cinque pelle, leghje un libru chì ùn avia micca u tempu adattu. Pudete vultà è vedanu posti longu cherche. O, finaraghju solu à pusà à l'urdinatore, è leghjite è ligate in Internet, è vede, è vede, è ancu portanu qualchi cosa in modu. Dopu, tuttu questu hè pussibule in una situazione chì una persona hè tutta, sana è a vita ùn amienta micca nunda. In tutti eutri dispositioni, l'uggettu hè - avemu bisognu di circà un modu di modu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.