Food e bevandeRicetti

Corsi di patata, su yogourt senza ova

Per ogni persona zitiddina sò assuciati incù una varietà di evenimenti piacevuli. Più di noi ricordu di a so minnana sala, frittelle, Focaccine. Cum'è una persona, avemu à spessu rammentu un piacè in casa, una tavula cù una Samovar è una piastra oladushek caldi cun marmellata, aspro, crema, u mele. Ancora, senza jitu ci hè un dicendu chì ogni casa, hè studiata cù ùn scorni, e sala. Comu è ghè a so petre, ma piuttostu di me nanna accolti nudda pò esse.

Giustu, aspittava di bravezza, figlioli da a scola, o amichi, ch'ellu l'appruntà di lu so vultati cù képhir senza ova. senza-Egg panatteria hè una di più surrisu è piazzatu per assai più. À priparà stu piattu, avemu bisognu di medità un litru di yogourt, dui tazzi di farina, trè, marmura umaghju à u testu (vi pò rimpiazzà lu incù drink, slaked goccia di l'acitu), sali e lu zuccaru à tastà. Candelle impasta l 'mpastata. Quì i cosa mpurtanti è ca lu pani hè homogeneous e foltu sìmili di crema, aspro. Altrimenti frittelle sò lumpy è micca assai want. Tempura in oliu vegetale nzinu a marruni ntrammi li lati. U nostru mantellu frittelle want cun képhir (foto disponibile in l 'artìculu) sò assai sapuriti cun crema, aspro. O di rasoliu.

Vultati nant'à yogourt senza ova pò esse cottu cun mele. B, kneaded mpastata da yogourt, di farina, di cresce u mela nanticchia grande. Aghjunghje un pocu di zuccaru e vaniglia, 'ncapu la punta di u cultellu. Assai cura marchi e comincia a frittu in lu piattu in un oliu vegetale. Frittelle cù képhir prestu e frittu, girari want, surrisu. Apple dà un gustu particulari. Sti frittelle, pò esse accumpagnatu cu crema, aspro, latte estrecho, o simpricimenti cu burru fusi.

Good frittelle, senza ova in u yogourt cun avena e di racina. Di stu piattu, avemu bisognu di trè centu grammi di yogourt ognunu, 200 grammi di avena, una tazza di farina, drink, slaked cu sucu, limone, vaniglia, 'ncapu la punta di un cultellu, una cucchiara di zùccaru, un sali. Rocks ciuttata in yogourt e guerre di circa 30 minuti. tandu aghjunghje un cucchiara di zùccaru, farina, baking soda, sali a tastà. Impasta l 'mpastata nzinu a liscia è micca assai matinu. À a fine si aghjunghje u passa è move torna. Allora ripone fora lu pani cu un cucchiara in la padedda e tempura nzinu a marruni nant'à dui ganghi. Si sparse in una piastra. Sti frittelle, sò bè cun crema, aspro, o latti estrecho. Vi li ponu annacquata à una miccia cun burru fusi e vagna cu lu zuccaru cû. Assai boni dati sarà frittelle cù Fragola. Per fà stu, crema matinu, priurità dvadtsatiprotsentnym grassu, sbattuta cu lu zuccaru. You tandu pò aghjunghje fravuli, o fravuli, tagliata in pezzi. banane vistitu, o altri frutti. Pudete 'aghjunghje a' stu tanticchia di yogourt vaniglia. À i media di u plaque à mette u nostru yogourt, patata, e su i lati. Si gira fora belli è gustosu.

Tempu veni di cena. Prestu vinarà corsa fora di i zitelli a scola, adurèmulu priparà per elli nantu frittelle, yogourt senza ova. Sugnu sicuru chi u gustu di i piatti ch'elli digià sentu cù u zogliu è veramenti vulete misiru subitu un catu chinu di frittella calda. As a parolla và, cù u calore è u caldu. Bon appetitu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.