HobbyCumpilation

Collection "DeAgostini": pupi in vestiti tradiziunali

I pupi creati in vestiti tradiziunali ùn sò micca solu per i ghjoculi, sò creati per coglie. Ogni panne hè un individuu in vestite inimitatu. L'unicu ciò chì unisci - porcellana, da quale sò creati.

Biografia di u famosu DeGostini

DeAgostini principia a so attività in u 1901. Dopu à 58 anni pruduci a primu enciclopedias, chì anu avè acquistatu populari in Italia. Hà ancu travagliu nantu à una seria di revistere storichi, studiu assai littiratura. Dopu questu, l'autori prutesta più di 250 publicazioni è distribuisce in 40 paesi. Finu a Russia, u so travagliu righjunghjenu solu in u 2004. L'opere più famose di DeGostini sò pupi in vestiti tradiziunali.

Un pocu di storia

Tuttu u principiu in u distante 1901. In Italia, una cumpagnia hè aperta sottu u guidatu di DeAgostini è a pruduzzione di novi è sorprenimi pupi accuminzanu. Tutti era fattu di porcellana, è era vistutu cù vistimenti naziunali di parechji pòpuli di u mondu. Anu chjamatu dopu à u creador - DeAgostini.

Prima, i pupi di i pòpuli di u mondu "DeAgostini" ùn eranu micca assai populari. Finu à u 2004, pocu era cunnisciutu di elli nantu à u mercatu mundiale. In ogni casu, dopu à l'apparizione di bellezza di porcellana nantu à u mercatu di Russia, a dumanda per elli hà iniziatu à aumentà. Siccomu DeAgostini criò pupi insolite, u so prezzu era assai più altu ch'è di u plasticu Barbie. Per esempiu, in u 2005, Barbie puderia cumprà per 40 rubli, è un fashionista di porcellana - per 250-300 rublo. À a listessa ora, ci èranu quelli chì puderanu affordà compru una schiava chic, ancu per un prezzu prezzu.

DeAgostini: travagliu annantu à a pubblicazione di a prima rivista chì tocca à i pupi

Pocu dopu a nascita di bellezza di porcellana, travagliu accuminzau a pubblicazione di e riviste di a cullizzioni "Pupani in i costumi di u mondu DeAgostini". Ogni cunghjettu discrivutu a storia di una certa persona, i so abitudine, tradizione, vacanze. Attenti particulari era pagatu à i fotografia è pittura.

In a tappa di a rivista, ci era una fashionista di porcellana vestita in u vestitu naziunale di u populu, chì hè statu discutitu dopu. DeGostini hà descrizatu u vestitu "da a porta" nantu à e prime pagine di a rivista, è ancu ricurdati di indicà micca solu a femmina, ma ancu u vestitu nazionale masculino. Tutte l'infurmazione era cumminata cù imaghjini, nantu à quale tuttu ciò chì l'autoru hà scrittu annantu hè vivamente illustratu.

Lista brevi di numeri publicati:

  1. India.
  2. Chile.
  3. Grecia.
  4. Paesi Bassi.
  5. Maroccu.
  6. Ungheria.
  7. New Zealand.
  8. Finlandia.
  9. Tailanda.
  10. Svizzera.

Questu hè micca tutta a lista. In u cartulare, DeGostini hà criatu 33 revue intitulati "U bonzi in vestiti di i pòpuli di u mondu".

DeAgostini: Second Journal Publishing House

L'interessità di populazione à i pupi hè sempri cresce, perchè a publicazione di una nova coleczione di magazines DeGostini "Pupulosa in vestiti tradiziunali" principia. Quì l'autori hà ancu urganatu nantu à a cupirtà una figura cù una unica in un costume nazionale. Da a segunda pagina accumincia a storia di questu vestitu. U novu, l'autoru ùn hà micca scurdatu di presentà i lecturi per i routine nazionale di e donne di l'omi è di i omi. A più infurmazione era furnita nantu à e vacanze, ghjochi, i tradizione di u populu. DeAgostini hà sceglie l'illustrazione più culurita per ogni pàgina.

In ogni casu, a rivista hè stata abitata cun "sorpresa". DeGostini hà pigliatu a voce decisione di inviste in ogni dumperu di a rivista una copia in miniatura di i famosi pezzi di porcellana. Ogni kopja di i pupi hè stata fatta artighjanali.

Una lista curretta di magazines di magazzini DeAgostini "Dolls in costumi tradiziunali". Inverno, veranu, festivi è castagni:

  1. A pruvincia di Mosca.
  2. Pruposta di Kostroma.
  3. Karachay-Cherkessia.
  4. A pruvincia di Kiev.
  5. Pruvincia di Arkhangelsk.
  6. Pruvincia di Pskov.
  7. Kalmykia.
  8. A provincia di Minsk.
  9. Pruvincia di Smolensk.
  10. Pruvincia di Voronezh.

Hè chianificatu di pubblicà 50 riviste, ma spugliati rapidamenti, e DeAgostini hà liberatu 84 numeri.

DeGostini: travaglià nantu à a pubblicazione di a terza rivista nantu à i pupi

Doppu u successu sveltu successu cuntinueghja u travagliu nantu à a creazione di una nova coleczione di magazines DeAgostini "Dolls: Ladies of the era".

L'autore crea senceri di porcellana, affidendu à l'imaghjini d'eroine di letteratura. Ogni ùn hè micca cum'è l'altri populi è representa una bella dama di una certa era. Tutte ghjaddini sò cumprati manualmente.

Nzinu cu "Ladies of the Epoch", una pubblicita hè publicata chì cuntene à l'eroine litteraria nantu à a basa di quale eranu realizati. Ogni cunghjuntiva cuntene infurmazione sobre una bella donna.

DeAgostini cuntinua a decorazione di a tappa cun una bonita, chì ellu ci dici nantu à a rivista. Nant'à e prime pagine, l'autoru cumuni avvenimenti stòrici di una certa epica. I seguenti discussioni di vestiti, vestiti è accessori. Diversi pagine sò dedicate à i pupi antichi, chì sò in a dumanda di i cullezzione. Tuttu chistu è accumpagnatu da illustrazzioni culuriti. I pagine di più ricenti di a rivista trascorsu i lettori à a biografia di l'autore, chì hà criatu u prototipu di l'heroina.

Hè stata chjana d'allora 40 numeri, ma DeAgostini cuntinuau a travagghiari a 105 numeri. I più famusi sò:

  1. Bulgakovskaya Margarita.
  2. Anna Karenina.
  3. Natasha Rostov.
  4. Tatyana Larina.
  5. Elizabeth Bennett.
  6. Charlotte Stant.
  7. Scarlett.
  8. Rebecca Sharp.
  9. Larisa Ogudalova.
  10. Carmen.

Grazie à e so magazini, era pussibule di acquistà cù e persone è e so attività, è ancu per amparà assai infurmazioni novi è utili. I chjami erani pubblicati duie volte à un mesi. I pupi chì viaghjanu cù u "complementu" sò solu realizati da a manu è eranu circa 30 cm.

DeGostini Dolls di u mondu

Ntô passatu deci anni, più di 200 spezie di panne di porcellana hè statu creatu . È ogni solu hè unicu. Tutti i bellesi sò fatti solu da mani. A basa hè una - porcellana. Allora DeGostini hà rializatu l'indispensé necessale è dicurò a panca cun ella. I capelli sò solu naziunale.

Per fucalizza l'imaghjina scritta, l'autore studiau assai littri, travagghiau, studiai pittura, visitate exhibizioni è musei. In seguitu hà rifughtu tuttu ciò studiatu in i so opiri.

Tutti i rivista DeAgostini hè statu sviluppatu per tutti l'età. U più giovani hà studiatu cù i so parenti è tocanu li pupi. L'anziana - hà cunnisciutu di tutte l'infurmazioni agrupati in ellu è per un pocu tempu "partì un viaghju" in questu o questu tempi, induve si cunniscianu da parechji pòpuli. I vittoria compri una rivista micca solu per leghje cù i zitelli, ma dinò di cullà ghjevuli di u mondu "DeAgostini".

I coletti di colture

E donne di porcellana cuminciaru à prisintà in i 90's. Cum'è l'esse dichjaratu, sò assai carichi in prima. In ogni modu, i colector seguitavanu subitu subitu à novi individenti novi è assai interessanti. Panni in vestiti storichi "DeAgostini" sò di valore speciale. Ogni bellissima donna è i so robbi porta una parte di a storia. A rivista hè un supplementu chì vi permette di sapè più nantu à a storia di i pòpuli di u mondu.

In tuttu, DeGostini hà liberatu:

  1. 33 numeri di "Dolls in i costumi di u mondu".
  2. 84 numeri "Panni in vestiti tradiziunali".
  3. 105 numeri "Dolls: Ladies of the era".
  4. In più di 200 ghjochi di cullizzioni.

Dolls oghje

A ora, hè assai difficiuli di truvà a prima coleta DeAgostini "Dolls in traccia di tradizione". Connoisseurs di l'arti ùn accunsenu micca à parte cun ancu una fashionista. À u listessu tempu hè difficiuli di truvà almenu u mumentu di a famosa revista. Ancu à l'estensioni di e pagine di Internet, ùn sò micca tutti issi prublemi. E quelli chì pudete truvà - serà difficiule di cumprà, perchè sò micca stallati.

Cusì, oghje, a cullizzioni di pupi hè cunsideratu assai valurosu. E so costu serà altu. Per cumprà un pezzu di storia cù u panchju, deve passate assai tempu, sforzu è soldi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.