Arte e spettacoliLittiratura

Cliché - hè mossa

Unu di u sensu di a parolla "cliché" - un 'esprissioni mudellu. Chì hè frase tipica è Stereotipo pruposte, chì sò sempre usatu comu un pruduttu finitu in u listessu situazzioni. Per esempiu, in risposta à una "grazie" di solitu risponde "affattu" è cetara è cetara.

On a unu a manu, se tuttu u pòpulu dice u listessu cosa - qualle sbagghiatu, ntuvinari è dunque Cavatrici. Dopu tuttu, a nostra lingua hè ricca assai, nuddu pò coglia i sinonimi è fà u Ghiaccio, individuali di ogni particulare evenimentu a vita.

Ma, nantu à l 'autra manu, se, affucari, invece di "Aiutu!" People vi gridari: "Viva!", Dunque ùn unu avissi a pinsari a jri a lu surf. Dunque, in una situazione periculosa hè megliu à aduprà un Cliche, "Aiutu! Tone! ". Cugliera su parole non-mudellu, vi tuccherà à assicurà ch'elli sò chjaru e apprupriati.

Clichés - sta hè una frasa mudellu. In lingua ci sò sprissioni entrenched, prontu per usu, per esempiu, una salutazione. À u principiu di u ghjornu truviamu altre persone cù a frasa "Bonghjornu!", From agostu - "Mi A Nice Day", è cetara è cetara. Stu cliches discursu. Hanu in ogni lingua. Avemu un timbre, fatte a vidiri, sprissioni di politeness - forma di indirizzu di tutti li autri. Cliche - un "fòrmula di etiquette in discursu." I zitelli sò insignati da li appena ch'elli acquistà cumpetenze di parlà. Tutti i lucutori nativi li sacciu, è materia di lingua - corso di prima.

Clichés pò ièssiri usatu pi usu los, è u male. Cum'è un asempiu pusitivu hè una manifestazione di goodwill è a mancanza di scopu u male. At a riunioni, ancu in persona non dumandatu: "Comu sì?". Ogni interlocutore mezi à capisce chì ghjè un cliché esse rispose da un altru, timbre: "! Good" o "OK!" persona Random parlà interessatu, ciò chì circa u vostru los.

L'esempiu negativu di u francese pad dumanda pò dà u so usu eccessivu in discursu. Si succedi ca genti cumunicà à parta da frase prontu-fattu cunvinziunali, senza cù lea intiraggieunu cù ogni parolla. Parchì hè còmuda: hè bisognu à pinsà, à leghje, à u sviluppu di a so lingua, arricchennula hè cù un novu vucabbulariu.

Clichés sò micca solu in un linguàgiu, ùn sò a litteratura è dramma, è scenza, è i reguli di etiquette in. A so natura, à spessu si trova in u fattu chì u significatu primariu, sprissioni, e cundizioni storica aghju cambiatu un longu tempu, e lu cuvernu prevailing hè sempre in usu. Per esempiu, parechji seculi fà, mentri caminava nantu à a signora trottoir, fu pigghiatu pi jiri a la destra di lu signuri, perchè ci manca attaccatu una spada, tantu ca iddu avissi prestu snatch it out di u fraseggiare è prutege cumpagnu da attacà latri. i mezi di difesa di un longu tempu hanu cambiatu, ma la fimmina cammina sempri in u so 'manu dritta' omu a manu.

Sottu hè un bun campionu interessante.

saggìstichi Cliche su scienza suciali

1. Quandu dicendu u so puntu di vista, hè megliu di utilizà una Cliche:

"I pensu (pensu, pensu, di sicuru) ... dipoi (perchè, a causa di lu fattu ca)."

2. U seguenti frase pò ièssiri usatu comu scriviri la voce:

"As ben furmulati (spressu, dettu) a autore ...", "uriginale autore di pinsau chi ..." "I thought circa chi ...." "Comu si girò fora", "U scopu di ... chi ..." .

3. Quandu scriviri la parti principali, pudete puru aduprà e parolle:

"Prima," "... è cusì nantu", "Di sicuru, I accordu ca", ", ma, se vo pensu", "guardà cum'è ozzione", "A Canzona di pruvà à parlà cum'è chi", "Da unu puntu di vista" "Ma u lucca pusizzioni."

4. cunclusioni:

"Summing up i risultati", "tantu", "dunqua", "Chistu è lu cunchiusioni noi ghjunse à", "Sta cunclusioni avemu fattu u fundamentu di".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.