Arte e spettacoliLittiratura

U rollu di paisaghji in u racontu "Poviru Liza". storia funzione "Poviru Liza"

In u fini di u 18u seculu, una gran interessu à l 'òpiri di litteratura Russian chiamatu N. M. Karamzina. U so caratteri sò prima ca parlavanu in lingua chianu, comu eranu i so pinsamenti, è sentimenti in la cavalleria. New fu lu fattu ca lu autore palesa entre i so attitudini di ciò chì hè pusitivu, è dà à stelle. A funzione particulare hè è paisaghju. In u racontu "Poviru Liza" aiuta a pòrtanu lu sintimentu di miti, a capisce u motives di a so azzione.

Tintarella di opere

Quartiere "assà" in Mosca e magnificu spaziu campagnolu di u fiume, incù, quanti want luce, campi, longhi è parechji picculi paesi - tali images cuntrastu cumparisce in u spusizioni di u racontu. Iddi sò propriu realistu, sintìa pi ogni bastiacciu di u capitali, chì fù scritta in particularmente à i pricisioni di u racontu.

Panorama complement u sole splende in la torre, è cupola di Simonov è Danilov monasteri, sìmmulu di l 'acqua cu l' a storia di u pòpulu, cumune, un'antra piously lu. E cu lu monastero Simonov principia cunniscenza incù u caratteru principale.

Stu paisaghju Ponts cultivà a vita, village, idilliaco e pripara l 'aria di u web storia. U destinu di un poviru viddanu Lisa hè accanita: allivatu vicinu à a natura, una sèmplice ragazza viddanu fici la vittima di devour tutti i cità. A panurama di un rolu in a storia, "Lu poviru Liza" incù u sviluppu di azzione chì solu cresce, parchì i cambiamenti in a natura vi esse in cumpleta armunia cù a nzo chi succèri a lu caratteri.

Features sentimentalism

un tali accostu a scriviri i travagli ùn hè cosa unica: hè un casu unicu di sentimentalism. distinazione storica è culturale cù u listessu nome in u 18u seculu, hà sparse prima di l 'Europa uccidintali e poi a litteratura Russian. U so carattiristichi di lu sò:

  • u prédominance di u cultu di sentimenti, chì ùn hè dirittu in classicisme;
  • l 'armunia di u mondu internu di l' eroi cù l 'ambienti Link - i magnifichi paisaghji campagnolu (un locu induve ellu hè natu è vita);
  • invece di u eddu e carrabbinera - una cunt è sensitiva, assuciata incù sentimenti di i caratteri;
  • u caratteru principale hè donu cun riccu qualità spirituali.

Karamzin addivintau lu scritturi in litteratura Russian, chi purtau l 'idea di sentimentalism à maturà è tinuti realizatu tutte e so principii. Stu rinforza u carattarizazioni di u racontu "Poviru Liza", occupa una piazza particulari à mezu à i so opere.

L'imagine di u caratteru principale

U tarrenu in primu sguardu mi pari abbastanza sèmplice. In u centru hè u tragicu amore di una donna, viddanu lu poviru (cosa chì hè ùn ci nanzu!) A ghjovanu signori. A so riunioni casu cresce prestu in amore. Clean, tipu, struitu luntanu da a vita a cità, piena di pritisa e ngannu, Lisa crede sincerità chì u so sintimu hè mutuale. In a so ricerca a esse felice, ci passi più di normi murali, chì hà sempre vissutu, chì li dessi arquantu difficili. Tuttavia, la storia di Karamzin "Poviru Liza" mostra cumu untenable accussì amuri: assai prestu si gira fora chì a so Casuale pigghiastu. Tutti l 'azzioni pigghia postu contru à u fondu di a natura, chì hè divintatu una tistimunianza unwitting a felicità illimitatu a prima, è poi irréparable heroine & dulori.

principiu rilazzioni

A prima riunioni di amanti pieni incù u so cuntintezza di cumunicari cu iddi. E so visite sò cosa nant'à u banca, fiume, in una furesta azalea, ma di più friquenti in i trè arburi liccia crescente vicinu à u stagnu. abbozza Landscape aiutà à capisce i cambiamenti minutu in a so anima. U longu di minuti di stace, idda si metti in meditazione è ùn custata chì parte hà sempre stata di a so vita: u mese, in u celu, cantava usignolo, un ventu di luce. Ma appena un amante, tuttu hè trasfurmatu è diventa l'Lisa coquille bella è ùnicu. Pari chì mai nanzu di u so lark ùn canta cusì bè, di u sole ùn hè splende vidi comu lu fiori, ùn rissentu tantu piacevule. Assurbutu in i so sentimenti circa autru ùn aghju pussutu pinsà mischinu Lisa. Karamzin narrazioni, su la festa di l 'heroine &, è u so pircizzioni di a natura in u happiest mumenti di a vita di u heroine & hè assai vicinu: hè un sintimu di piacè, di paci è tranquillità.

Tagliu Lisa

Ma ci vene un tempu quandu à rimpiazzà una pura, rapportu Immaculata vene à intimità fisicu. Comu terribili piccatu capisci tuttu ciò chì hè accadutu allivatu u urdunanze Christian poviru Lisa. Karamzin Gaffory dinò u so cunfusioni e lu scantu di i cambiamenti maiò in a natura. Dopu ciò chì hè accadutu più di i testi di i miti di u celu apertu, e si misi a timpesta. nuages cupartu u celu, fora di u quali spartu arcusgi, cum'è s'è a natura stessa fù luttu lu "crìmine" di u ragazza.

A u sensu di poghju disastru reinforces l 'arba di rossu, affaccatu in u celu à u mumentu di miti spiccàvanu. Ci conta a scena di u prima dichjarazione d 'amuri, quannu tuttu paria luminosu, Radiant, piena di vita. Cuntrastu storia paisaghju à sfarente tappe di a vita di u heroine & à aiutà capisce a trasfurmazioni di u so statu interna à u tempu di acquistu è a perdita di preziosi core umanu. Cusì, u racontu Karamzin l' "Poviru Liza" hè andatu fora di u classicu imagine di a natura in un travagliu artisticu. Da a piccula parti finu a ddu tempu, ghjucà u rollu di una dicurazioni, paysage, hè divintatu un modu di trasferimentu di u mondu internu di i caratteri.

U racontu finali pussibuli

Amuri Lisa e Eraste ùn durà longu. Fratelli è a pura bisognu di solda Moura prestu moglie di un riccu vèduva, chì hè per la vèrgini di u più pugnu. Ch'ella ùn pudia parmetta tradimentu è suicidiu. U heroine & trovu a pace nantu à u pratu, assai induve u più passiunatu viaggiaturi - sottu à un arbre, vicinu à u stagnu. È dopu, à u munasteru Simonov, apparisce in u principiu di u racontu. U rolu di u paisaghju in u racontu "Poviru Lisa" in issu casu hè ridutta à u pruduttu di u completeness romanu tuttu e dannu.

Finisci storia fola circa lu distinu dî Eraste è micca divintatu filici e spissu abbraccia u loculu di un anzianu amanti.

U rollu di paisaghji in u racontu "Poviru Liza": i risultati

In l 'analisi di u prodottu di sentimentalism ùn pò scurdà si di comu l' auturi capu à pòrtanu i sentimenti di i caratteri. U matrimonio principal - hè di crià un idilliu basatu nantu piena cummunione natura, campagnolu incù u so culori luminosu è core nettu, persona sinceri, ca era un poviru Lisa. Eternu, comu idda, ùn pò lié, finta, cusì u so destinu hè spessu cumpostu tragically.

Un altru casu di u paisaghju - à aiutà i autore di pòrtanu a lu litturi a cuncizzioni ideali di u travagliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.