TecnulugiaElettronica

Classificazione è dispusizione di u transformadoru

Un transformatore hè chjamatu una màquina elettromagnetica designatu per sullivà o sottu a tensione in a reta. U transformatore hè statu inventatu à a fine di u seculu prima l'ultime di un ingegneru russu chjamatu Yablochnikov. Più tantu tempu era.

L'attitudini di u transformatore hè simplificatu. In a so forma più simplice, hè un core di chjusi di l'acque elettronicu, nantu à quale sò dui stravolgi. U primu chiano, chì hè chjamatu u primariu, hè cunnessu cù a fonte d'energia. Seconda culminante, secundariu, cunnessu à u cunsumu - à a carica.

Se una corrente hè passatu per a prima cuerenza attaccata à a surgente, questa corrente creà in u core un coru alternativu magneticu chì serà induvatu in u sinu sekondendu di l'EMF (forza elettromotiva). Per tutti i transformatori, u cuncettu di u coefficient di transformazione hè stata utilizata. Questa hè una caratteristiche di u rapportu di a tensione nantu à u sinuulinu primariu à a tensione nantu à u sinudu sinuariu. Inoltre, pudete calculà a rapportu di transformazione da a rapportu di u numiru di quelli nantu à i viaghjatori. W1 / W2 = k, induve W1 - a quantità di volte di u sinuulinu primariu, W2 - rispettivamente, a quantità di volte di a suluzione secundaria.

Parrannu nantu à u transformadoru di u dispusitivu, deve esse dichjaratu chì e sti màcchisi elettrici si sò spartuti in u pianu. In casu chì a tensione di u suluzione sundante hè più grande ca a primariu, un transformatore chjamatu stimulà. È se a tensione sekondare hè menu di u tensione primariu, dopu u tensu più bassu. U currente in i viaghjatori sempre hà una relazione inversa cù a tensione, è da quì cun u numicu ghjiru. Per quessa, a bobatura primaria hè fatta di un filu di una petite trasversali, ma cù un gran numaru di giorni. Un sululenti seconduggeru - per contru: volte più, ma una seccioni più grande di u filatu. U core è u yugnu sò assemblati di foglie di l'azzaru elettricu, cumu si cumpurtamente cumporta u flussu magneticu. I foglie sò insulati da l'altru à riduce e currenti eddi è per riduce prublemi core. Stu metudu di assemblea aumenta l'efficienza (efficienza).

U apparecchiu di u transformatore permette di classificà sta macchina per parechje funzioni più. Per esempiu, in quantu à u numeru di fasi, i transformatori sò spartuti à trè fasi è monofase. Hè divisu ancu per esempiu. In generale, pudemu identità a forza è i transformatori speciale. U apparecchiu di transformatori di putere, hè designatu per a trasmissioni è distribuzioni di energia elettrica. I transformatori spiciali ponu esse assai sfarenti - sò stati i suldati, metteurte, teste, furnace è instrumentali. Inoltre, ponu include autotransformatori (sta macchina elettrica havi una culminatura sekundaria è primaria cunnetta cun un circuitu electricu, creendu ancu una cunnessione electricu, micca solu un magneticu).

Questi transformatori ùn difirenenu troppu in u disignu, postu chì u principiu di l'operazione hè tuttamente a stessa cosa in ogni locu. Parrannu nantu à u dispusitivu di un transformatore di sulenne, per esempiu, pò dì chì in più di un transformatore di putere di cunversione, hè statu aghjustatu un dispositivu especial chì règiche u corpu di sulenne.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.