Casa e FamigliaVacanze

Ciò di preparalli per l'anniversariu di u zitellu: cunsiglii per i genitori

U anniversariu di u figliolu figliolu benamatu o figliola per tutti i genitori ùn hè micca solu di vacanze, ma ancu un ghjornu rispunsevule, perchè vo vulete piace u zitellu. Tuttu putissi essiri perfettu: un rigalu, un adduzzu di stanza è, sicuru, un menù. In ogni casu, decisive chì per preparà un anniversariu di i zitelli, i genitori face facenu assai prublemi, perchè i zitelli ùn ponu esse micca offrule di tutti i prudutti. E, sicuru, i pranzi essiri beddu assai beddu. In questu articulu, avemu immubiliate qualchì esempi di ciò chì si preparanu per una festa di i zitelli è cumu di decorate i piatti in una manera originale.

Règule di menù di i zitelli

Prima di tutti, hè bisognu di nutà diversi règule chì appiega à i petti in una festa di i zitelli. Prima, ùn devi esse nenti di cunsensità, sali è forte nantu à a tavula. L'appetitori cù l'agliu, u pappaghju, a lot of mayonnaise, è ancu cum'è accumpagnate i zuccheri sò lasciati à l'adulti. I frutti chì causanu reazzioni allergii, hè megliu esse scupertu immediatamenti, cum'è pezzi cù l'osse petite, uva e baga cun sere, frutti cù una pelle dura. Questu pò esse periculu per a salute di i ghjovani invitaturi. Inoltre, à selezione ciò chì preparanu un anniversariu di i zitelli, pruvate micca l'evità di l'alimentarii chì sò "periculi per a robba", questu, zucchioli brillanti, postres di bacca e insalati d'arrabi. Quessi piani sò da esse serve à i zitelli più di l'età di sette anni, chì ghjè prublemi cun fiducia cù una forchetta è a cullette.

Menu di i zitelli

In u mennu di i zitelli hè assai impurtante chì tutti i platti ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu salutati. O, almenu, micca preghjudiziu à i zitelli. E, sicuru, a tavulu di i zitelli deve esse assai listi, bella. I zitelli ùn deveru micca solu di dolci, ma dinò l'uratori dinò inseme. Eccu alcuni idee nantu à a preparazione per un anniversariu di zitelli.

Insalata "Marietta"

Sè vo site à pensà ciò chì di preparalli per l'anniversariu di i zitelli, sta saladetta diventerà un veru locu. In anticipazione, hè necessariu di impugallu di inchò di 200 g di prugne. Dui beetles è trè zappagine sò stati preparati finu à prestu, fretu è frenu nantu à un grossu rossu. Hè ancu grillé 100 grammi di furmagliu. Dopu fattu quessa, i prune soaked sò chjappu in pezzi. 100 gr di nucli finamente finamente chopped. L'insalata hè stata dispunibule nantu à i steli seguenti: zucca è prunes, u furmagliu cù l'agliu, nocere è pienu. Ogni strata hè sparse cun u mayonnaise. Pruni sò usati per creà un canella è specks di marietta. In principiu, una insalata per i zitelli pò esse chjamata quasi qualchi. A più impurtante hè di decorarla cum'è l'uriginali.

Insalata "Sunflower"

Prima hè bisognu à fogghi u zappaggiu, cool è purificatu. U filettu di pollo hè finamente chopped e frittu finu à oghje. U zitula è l'ova di zucchero sò strufinati nantu à un grossu rossu. I fuglioli fritti è e cipolle sò finamente chopped. À u fondu di u platu u primu fiuritu hè stata fatta fatta di pollotte, seguita di zappagini, una cappella di mayonnaise, mushrooms finamente picchi, un altru latru di mayonnaise, cipudine, un capu di ova raffinati, una capa di u mayonnaise. In cima di l'insalata u cornu impastatu, è in un cercolu, in forma di petali d'un girasole, stati chippi chì sò megliu fritilu cù patate finamente piccetta.

Piatti calianu

Per attruvarà un zitellu à i platti cali piacerebbe ancu più difficlii. Sceglite ciò chì pè preparà un anniversariu di u zitellu, vi tocca à cunsiderà i benefizii di i piatti è a so prisenza. Per esempiu, u pezzu originale serà un pigletu, fattu di calamar fucili o da patate. Diversificà i decorazioni di a mesa di i zitelli di e legumi, ova è frutti. Per esempiu, per adatta una guarnitura tradiziunale, pudete aduprà maripevelli di picculi chiffelli cù peccati d'alivi. Esperemu chì avà avà avete idee nantu à a preparazione per un anniversariu di i zitelli à a casa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.