News and SocietyCultura

Ci hè studià l'arte folklore orale. Genres è tipi

U più schjetta di a cultura folk è l'arte folklore orale. I so genre sò assai diverse è specifiche. Questi opere sò stati inventati da rapprisintanti di e persone è si trasmettenu à l'altri verbalmente. Ci era cantastori è scrivitevuli, è tutti puderia diventà un co-creatore.

Chì sò i funziunalità di i travaglii folklore?

A peculiarità di l'arti furmali orali (folklore) hè a so uriginale antica, perchè l'opari sò creati in un tempu quandu ùn era micca una lingua scritta. Spessu una bella parte di pirsuni participàvanu à a creazione di un pezzu, ugnunu aghjunghjia alcune stessu propiu quandu si fici retrave. Questa hè una altra fattura - variabilità, perchè un unu narratore o cantante ùn pudia ripetiri l'opere parechji volte senza cambiamenti.

Ogni omu sapi ciò chì hè u articulu pagcu urali. I so genre sò guasi tutti custommerenu finu à questu ghjornu. Ogni annu riflette i pinsamenti è l'aspirazioni di u populu, a so attitudina à l'avvene chì succèanu. Un grandu locu in u folkloru orale hè u folkloru rituali. Eppuru stu culmu di cultura pupulari hè quasi scunnisciutu.

Quali gèneres aduprate un folklore?

  1. I fiali di fata sò i travaglii cumuni più frequenti. Longa chì i zitelli anu crescenu in i rutti di fata russa. Hè una grande educazione significata. I ricordi fugliali sò permeati cù l'spiritu di patriotismu, l'heroisimu è a fede in a vittoria di u bè nantu à u male.
  2. Un grandu locu in u folklore orale hè l'epica. Hè riflessa a ricchezza storica di u populu in a lotta contru i cunquistatura è l'oppressori. Inseme, parechji narradori gradualmenti formate una figura positiva di l'eroi - un difendante è un heroe chì ama a so patria. L'opari epici anu riflette ancu e tradizione di u populu è i so abitudini. A tradizione hè una altra caracteristica chì u folkloru orale hà. Genres di l'epica sò epic, lighjendi, canzoni stòrici è leggende.
  3. Ma i più cumuni sò oghji picculi generi di l'arti paralleli orale - chjughjati, refranii, refranti, lingua, ghjornaghjoli, pignotti è incontestabili. Hè assai diverse è constantemente updated. Ancu in l'era muderna, pese à l'usu generalizatu di lingua scritta, i novi diritti sò creati, addimuri è incendie in lingua sò stati inventati.

Cumu hè u folkloru usatu per crià i zitelli?

Quali genres di l'arti furzendu orali sò longu usatu da i genitori di crià un zitellu? In più di i contatti di fata è di bylins, i zitelli, i chjassi è i canzoni anu accumpagnatu da u nascita di i zitelli. Eranu stati utilizati micca solu per calma è atra l'attinzioni di u zitellu. Eccu opare - u megliu modu à u primu sviluppu di u pensamentu di i zitelli.

Anu avà, tutte e moe cantà e canti di canzunazioni piani à i zitelli, a maiò parte di elli usa rimi nursery è dressing when dressing, bathing and playing the first kids. Rituali, ridisette è biaspetta lingua sò assai impurtanti per u sviluppu di u pensamentu di u zitellu. I teens, ditimenti è ditties sò cumuni in l'ambienti di i zitelli.

Oghje, parechji ghjovani ùn sapianu micca ciò chì hè u articulu pagcu urali. I so genre, ancu u più cumuni, anu cuminciatu à esse scurdatu. È a cumpagnia di i genitori, i educatori è i duttori hè di incastiri in i zitelli un amori di u folklore com'è una parti integrale di a cultura folk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.