News and SocietyCultura

Voronezh, museu di storia lucale è un postu di cunniscenza incù a storia è a cultura di a terra nativa

U Patriotismu hè una di e qualità più impurtante di una persona. Amore a vostra terra, sapemu a so storia, a cultura materiana è espirituali, rispettu a lingua nativa hè a necessità interna di una persona altamente morale.

Oggetti d'artifacti, caratteristica per questa o quella località, sò musei di storia locale. Grazie à i sforzi di stòrici, archeologue, guidate, attenti, circadori, i fondi sò ricuminati perpendiamenu, aghjurnatu, è i visitanti si aprenu nantu à i so locu nativu di assai novu è interessante.

Musei specializate in l'istoria locale sò aperte in tutti i regioni di u paese. U paisanu di Voronezh ùn hè micca una salute. Aduprà spentu tempu, arricchianu cù novi cunniscenze in a storia, culturologia, sintinu l'orgogliu di a vostra cità o paese vi aiutavanu guided experienti unu di i più impurtanti siti culturale di a regione Central Chernozem. Allora, Voronezh, u museu di a tradizione lucali.

Cumu si cuminciò tuttu

L'abitanti è i viaghji di Voronezh vi anu visitatu a tenda di tesoru di a so terra nativa in u 1894. In prima, a regione pianificata di rapide un museu di rializazioni di Petru I.

In u 1857, un ufficiale di N. Vtorov, studiu a storia è l'etnografia di a regione, iniziu a creazione di un museu di lore locale. U principiu hè supportatu solu in u 1890 da u novu guvernatore EA. Krukovsky. Un annu dopu, Voronezh boasted di u so propiu repositore di valuri stòrici. U museu di Lore locale fù apertu u 9 settembre (21). A cullizzioni era di circa dumila e cinque centu artifacti, trà elli libri, muniti, mape, etc.

Grazie à l'esercitu di l'amatori, i fondi sò ricuminati perpendichitu. I studii eranu purtati vicinu à i settlements di Mayatskoe, Chastye kurgany, u monasteru Divnogorskii, u paesi di Mazurka. In u risultatu, Voronezh (museu di storia lucali) anu ricivutu novi esogetti vali. I suggetti chjappini cusì chì in u 1911 u museu traspenda à una nova premise. Restore l'edifiziu ùn hà micca tempu per via di a Rivuluzione di u 1917 è a Guerra Civile. A prublema di u museu di u museu era di priservà i valori chì esistinu. A ricerca scientifica fù riurrata solu in u 1923.

Durante a Gran Guerra Patriòtica, parechji esposi eranu evacuati à u Kazakistan, ma parechje persone vale perditi irrevocabilmente. In u 1943 u museu torna in Voronezh, induve hè stata cunfirmata cù u Museo Anticoligiosu.

In u 1959, un edifici nantu à a strada Plekhanovskaya, 29, hè stata attribuita à u tesoru di a storia è a cultura di a terra nativa.

Esposizione

U museu si componi di i principali è di quattro altru expositu. L'exposizione principale hè cunsacratu à a storia di a regione Voronezh. Quì ci si prisentanu quì l'ogetti, grazii à quale hè facilitu imaginate chì a fundazione di a furtizza "Voronezh" hè stata aduprata, i navi sò stati edificati, i primi settlers organizonu a so vita. No menu informative sò l'esicuzzioni supra a vita di a post-guerra di a cità, u cosimu è a "Storia duova", dedicata à u 175 anniversariu di a pruduzione nantu à sti paesi in basa di u fucile.

À l'esposizione di l'arme demoniscenu arcuni, frecce, pistoli, submachine guns, rifle. In u hallu "Musei à relics" i visitori sò offrei vechji munimenti, porcellana è arti di veture d'arti, pittura, sculture, ritratti di l'anni passati, mobili.

I seguenti dui esposi rapprisentanu a fauna di a regione. Voronezh (museu di storia lucale) hà u più grande cullizzioni di insetti in a Russia Centrale, chì anu aranci-tarantuli è scorpioni.

Parechji manifestazioni sò manifestati in i rami di u museu.

U travagliu scientificu

Impiegati di l'istituzione cuntenenu a ricerca scientifica, pubblicà libretti, aiuti à l'istruzzioni, collezzione di documenta scientifica.

L'ultime opere di i scientisti sò u librettu "Voronezh Regional Museum of Local Lore", "Vivat, Voronezh!", "Metodi d'Excursione", una cullizzioni di rapporti di cunferenza dedicati à u trentinè anniversariu di u museu AL. Durova è altri.

Altre musei in Voronezh

In più di a storia lucali, u museu littirariu chjamatu I.S. Nikitin, Manor of the Nobleman D. Venevitinov, Art Museum chjamata I.N. Kramskoy, u Museum of the Theater Doll di u teatru di pupi tradiziunali "Shut".

A cità hè ancu famosa per i posti suchi di u Ponte di u Nord, a nave "Mekuri", u monicu à l'acidu desoxirribonukleicu, u monastru Divnogorskiy. In terra in Voronezh hà sbarcatu l'arradicatu di l'URSS.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.