News è societàCultura

Chi so rolu in a furmazioni di sumiglia jeux cumpagnia (prestu)

Avà più è più spessu sente a quistione: "Cosa hè lu so rolu in a furmazione di u primariu ? Sceti una sucetà" Ma per qualchi ragiuni ghjente cuminciò a pinsari supra stu tema di più à spessu chè nanzu? U mondu hè à cambià, u so effettu nant'à u friscalette, persona - troppu. So chì l'taliannu u rollu ghjucatu da a sucetà in u sviluppu di a sumiglia. Tempu à pruvà à prisentà tutti i punti di vista, chì pò accade.

U "riflissioni vechju"

So chì di vede cumu i figlioli sò generale è populu lascià à l 'influenza di autri. Ritinutu lu statu pensatu chì l 'atmosfera a cui l' little man in a tutalità di nfruenzi in u so sviluppu. Chì hè, s'è u zitellu fù scritta in isolé da a sucetà, ci serà un pocu "longu". In più, ùn pò esse furmatu com'è un individuu. Ma ciò chì rollu in a furmazioni di u sumiglia sceti una sucietà, sicondu a sta vista? A risposta hè chjara - u principale.

Sans genti ca circonna una persona pò mai esse un successu è intelligenza di i so parenti. In cuntrastu, quellu chì hè crisciutu in la cumunità, Cumpariscerà tali pirsuni, comu digià citatu, salvatichi. Doppu tuttu, dipoi populu zitiddina hè inturniatu da un omu. È si a riuniri da l 'infurmazione ambiente, comu sponges. Iè, durante Tag pigghia postu socialisation è adattazione umanu a vita. Ma ci hè un altru, versione picca non-mudellu di sta questione.

È hè bona?

So chì rollu in a furmazione di u sumiglia sceti una sucietà, sicondu à un altru tiuria u sughjettu? Chì a l'à pruvà à capisce.

A cosa hè chì incù u sviluppu di l 'omu a so ambiente hè sempri cambiendu, è hà da cambià. Tuttavia, in lu mudernu "ambiente" munnu di più è più Crosta abbuccata. Most valura murali statu solu guasgi. So, tanti pirsuni scurdà di ciò chì a cunniscenza è intelligenza di u zitellu spirituali è murali deve riceve. So chì s'è u zitellu hè un ziteddu di a sucetà nun murali, è u so parè nantu à a vita vi pò distorted. Ci sarà dinò formanu a cumpetizione di u univirsali - nurmali - i principii di a vita.

So ùn hè sempre bè di u sviluppu l 'l'a sucetà. Calchì volta si pò girari pòpulu in una massa grisgiu, in l 'attuali parcu. Dunque, ùn ci vole à dà u parsona ùn hè ancu statu furmatu à "la misericordia" di u so ambienti. Di u sviluppu n'aducazzioni duvia tena lu in la squadra "dritta". In issu, induve ci hè sempre a la nuzzioni di murali e principii. Ch'e l'parlà cun voi circa quandu una persona riceve una cunniscenza di basi in ordine di furmari na pirsunalità.

ziteddu

So, ciò chì hè a funzione di zitiddina à u sviluppu di a parsunalità umana? As tu putissi criu, stu prucessu hè un 'età li stissi di i zitelli è ghjoca un rolu mpurtanti. A cosa hè chì, essendu natu, u zitellu hà sempre ùn cuncettu di a vita. Sti ch'ellu riceve da i so genitori, è quelli chì intornu à ellu. So chi tutti i punti di a vita di u zitellu hè furmata a zitiddina. caratteru hè furmata, crisciri forti arma in u listessu periodu. Se quarchi cosa andat mali a lu cursu di l 'aducazzioni, si pò lascià un marcu ncancillabbili nant'à u futuru a vita di u caprettu.

Cusì, spiciali attinzioni deve esse pagatu à u bastone è cullaburatori di istituzioni educative, mandà un zitellu à a scola, o daycare. Bad impresa o di mala strana pò Pronuncia una persona hè solu un picculu omu.

cunchiusioni

Cusì, oghje avemu amparatu u rollu ghjucatu da a sucetà in u sviluppu di a sumiglia. Comu si pò vede, ci sò parechji i punti di vista, ma deve truvà una terra mezu à esse in gradu di cuntentezza bè attenti à l 'aducazzioni di l' omu.

Ùn arrivare troppu vicinu attente à circundà u zitellu, o, conversely, per fallu ritirava in sè stessu. Sè vo avete una bona ochju à u pòpulu, prestu si nni esse capaci di capisce ciò chì hè "bè" è ciò chì hè "tintu" di i furmazioni di sumiglia. Prova cum'è u più attente pò esse pagatu à i valori spirituali è murali, oltri 'istruzzioni, è tandu ancu a sucetà più "fitenti" ùn sarà scantu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.