Educazione:Scienza

Chì hè a distanza à u sistema star di Alpha Centauri? Hè pussibule di vola à Alfa Centauri?

Alfa Centauri - u scopu di i volu di a nave in numerosi travagli di u genre di a scienza. Questu chì hè vicinu à noi stòricu si riferisce à a figura divina chì incorpore u centu centu Chiron, sicondu a mitulugia greca, l'ex maestru d'Erculi è Achille.

I ricercà muderni, cum'è scrittori, ripiglia à l'idea di sta stella di sta stante, perchè ùn hè micca solu u primu candidatu per una spidizioni larga spaziu, ma ancu un pussibile possedutu di un pianu populatu.

Struttura

Star Centauri includi trè objeti spazii: dui stiddi cù u stessu nomu è e designazioni A e B, è di Centaurus Proxima. Per stelle similarii, l'arrangementu vicinu di i dui cumpunenti è caratteristiche è u distanti hè u terzu. Proxima hè l'ultima. A distanza da l'Alfa Centauri cù tutti i so elementi hè di circa 4,3 anni luz. Ùn ci hè micca stelle vicinu à a Terra à u mumentu. In questu casu, u modu più veloce per vola à Proxima: sìammu solu 4,22 anni di luci.

Parenti lucali

L'Alfa Centauri A e B difiren da u cumpagnu micca solu da a distanza da a Terra. Iddi, a diversità di Proxima, sò simili in parechji rispetti à u Sun. L'Alfa Centauri A o Rigel Centaurus (traduce per "a perna di u centauru") hè un cumpusitu più brillanti di u paru. Toliman A, cum'è sta stella hè ancu chjamata, hè una nana amarilla. Da a Terra hè perfettamente visibile, perchè ùn hè quantità nunda. Stu paràmetru u face a quarta in a lista di i punti più brillanti di u celu di notte. A dimensione di l'ughjettu quasi ch'hà coincide ancu cun u solar.

L'astre di Alfa Centauri B hè inferituu à u nostru luminariu per massa (circa 0.9 di i valori di u paràmetru currispundenti di u Sun). Quandu si riferisce à l'uggetti di a prima magnitudini stella è u livellu di a so luminosità hè quasi a mezza rivista di a stella principale di u nostru pezzu di a Galaxy. A distanza trà dui cumpagni vicini hè 23 unità astronòmica, vale à dì, sò situati 23 quarti più aparti da a Terra da u Sun. Toliman A è Toliman V virenu versu un centru di massa cun un periodu di 80 anni.

A scuperta recenta

Científici, comi chjarificatu, anu aspittatu à ghjunghje a vita in a vicinanza di l'alfa Centauri. I pianeti prisuntivamenti esistinu quì pudere parechje a Terra in una manera simili à cumu i cumpunenti di u sistema si s'assumiganu di a nostra stella. Anu finu à pocu tempu, ùn sò micca stati cose cichichi vicinu à a stella. A distanza ùn permette micca chì vede direttamente u pianeta. A pussibulità di evidenza di l'esistenza di un oġġettu terrestre era pussibile solu cù a migliione di a tecnulugia.

Utilizendu u metudu di i radighi radichi, i scientisti puderanu di attruvà picculi rotulazioni Toliman B surghjente da e forze gravitazioni di un pianeta orbitando. Cusì, l'evidenza hè stata ottina per l'esistenza di almenu un ughjettu simili in u sistema. Flucculati causati da u pianeta si palesanu comu sposu di 51 cm per u persunale sicilianu è da volta. In i cundizioni di a Terra, tali muvimentu, ancu di u corpu più grande, saria assai notu. In ogni casu, à una distanza di 4,3 anni-di-lustru, a deteczione di tali oscillation ùn hè micca imposta. Ma era registratu.

Sorella di a Terra

U pianeta hà truvatu circulate à l'Alma Centauri V in 3,2 ghjorni. Hè situatu assai vicinu à a stella: u radiu di l'orbita hè di dece volte di più chjave chì u paràmetru currispundenti propiu di Mercuriu. A massa di questu ughjettu spaziu hè vicinu à u terrestru è hè circa à 1,1 di a massa di u Pianu Blu. A questa similarità finisce: un locu vicinu, sicondu i scientisti, suggissi ca l'emergenza di a vita à u pianeta hè impussibile. L'energia di u luminariu, righjunghjendu a so superficie, a cena.

U più vicinu

U terzu componente di u sistema star, facennu a famiglia di a custellazione generale, hè Alfa Centauri C o Proxima Centauri. U nome di u corpu cômicu in traduzzione significa "a più vicinu". Proxima si situeghja da i so cumpagnie in una distanza di 13.000 anni luzi. Hè un objettu di a magnitudine magnitudine magnitude, una nana bianca, chjesa (circa 7 volta più chjucu chi u Soli) è assai dim. Hè impussibile di vedà cù l'occhiu nuru. Proxima hè carattarizata da un statu "inquieta": a stella hè capaci di cambià a so luminosità dui volte in pocu minuti. U mutivu di sta "cumpurtamentu" in i prucessi internu chì si sò in l'intestione di u nano.

Dual position

Proxima per un pezzu tempu era cunsideratu u terzu elementu di u sistema Alfa Centauri, facennu turnà i parenti A è B in quasi 500 anni. Invece, pocu tempu l'opinione hè guadagnava forza chì a nana rossa ùn hà micca nunda di fà cun elli, è l'interaczione di i trè organi còsmica hè un fenomenu tempurale.

U raggiuni di dubbidi hè a dati chì dicenu chì un paru di stiduni di cunfurmità ùn hè micca prucessu di gravitazioni impurtanti per mantene a Proxima. Received in the early 90-ies of the last century, l'infurmazioni necessarisi da un longu tempu necessitava confirmazione supplementaria. L'osservazioni è i calculazioni ricenti di i scientisti ùn danu una risposta senza ambiguu. Sutta l'assuntu, Proxima pò esse parti di u sistema triplice è si move in un locu di gravitazioni cumuni. In questu casu, a so orbita pare pare un elvalu allargumentu, è u puntu più vechju da u centru hè quellu chì a stella hè osservata ora.

Prughjetti

Qualcuno chì era, ghjè à Proxima, hè prutetta di vola prima, quandu si faci pussibule. U viaghju à l'Alfa Centauri incù u nivellu attuali di sviluppu di a tecnulugia spaziata pò durà più di 1000 anni. Un intervallu di tempu ùn hè micca impensable, perchè i scientisti sò attivamente impegni in a ricerca per l'opzioni per a so riduzione.

Un squadra di ricerca di a NASA, guidata da Harold White, hè sviluppatu u prugettu "Speed", chì deve esse in un novu mutore. U so funziunalità serà a capacità di superà a veloce di a luci, perchè u volu da a Terra à a strada più cercana sanu solu duie simane. Un miraculu di a tecnulugia diventerà una veru capedda di u travagliu vicinu di i fisicà tiurici è esperimenti. Dopu à quessa, un buque chì supera a vilicità di a luci hè una materia di u futuru. Sicondu Mark Millis, chì anu travagliatu in a NASA, tali tecnulugia, furnisce a verità di u prugressu, diventeranu una rialtà nanzu di più di dui centu anni. A riduzione di u ghjornu hè pussibile solu se un apertura hè fatta, capaci di cambià in modu radicalmente l'idee esistenti di i spazii spazii.

Avà, Proxima Centauri è i so cumpagni fermanu un ambiziu, unattainable in un futuru vicinu. A tecnulugia, però, hè sempri esercitu, è nova infurmazione nantu à e caratteristiche di u sistema stella hè evidenti à quella. Oghje ghjè oghje, i scientifichi ponu fà assai di quale 40-50 anni fà anu mai hà sunnutu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.