Arte e spettacoliMusica

Cantanti Opera Vedernikov Aleksandr Filippovich: biografia, ritrova facts, criativu è ntirissanti

cantanti Opera Alexander Vedernikov hè un suprattuttu maria artista (Bass), maistru e membru attivu di l 'Académia d' Justifiable.

Zitellina è Bovisio

Lisandru era natu in dicembre 1927 in u paesi Mokin (Kirov Region). I so parenti diventa Filippu S. e Anna D., chì, luntanu da ellu, ci era quattru figlioli.

Vedernikov grande famiglia campava nantu à i spondi di un tipu di rimandata Vyatka River. Tutti l '' omi di a famiglia sò impegnati in fabricazione di Interés. Travaglià senza richetu, si facianu 'ordini di tanti clienti è pruduciutu lu carru di mutivi diversi: da i travagliadori di u fronte. Tutti i carichi, MANISCALCHI, scuntrendu, joiners è saddlers svorgi cinque fratelli è u so babbu, Filippu. An intigrata di u prucessu di u travagliu addivintannu cantannu attrae paisani da u vicinatu.

Soon Vedernikov avianu a passari di la cità Kopeysk, unni sò patri addivintò un bancalaru. Allora si n'andò in a scola tecnicu, maiori è maestrata u melosu di costruttore. Fù incantatu di a custruzzione di case è strutture minieri. madre di Alexander si n'andò à Corsi di pasciri, è dopu per un longu tempu travagliatu in stu spicialità.

U attrazioni di arte

Crave di bellezza manifistaru Alexander da un 'età principiu. Iddu li piacia à pinghja è ronca spessu. brama The Tube di i zitelli hè di riceve un rigalu in la forma di un viulinu, ma a so 'patri cci detti un balalaika è un gruppu, pittura. In lu 1943, Alexander cuminciò à studià in liceu muntagna Korkinskom. Quandu sta scola hè una squadra chì hè unitu a ghjuventù di talentu di i cità. Di tutte e lu club amatoriale Vedernikov Alexander Filippovich sceltu arti fina, pè diventà più tardi un membru di u coru. Tuttavia, stu sonniu ùn vene è veru: Mentri à sente à u ghjuvanottu u ruttu a rumpiri a so voce.

A la fini di l 'istitutu Vedernikov Alexander Philippovich addivintau nu signore muntagna qualificata. Furtuna letu a ddu mumentu, quand'ellu ghjunse à fà in scola, arte. In un sforzu à fà arte piuttostu cà u travagliu nantu à una spicialità, iddu prevista à divintà un pittore. Plans anu cambiatu a picca li picciotti, quannu trovu fora chì l 'accuglienza di i ducumenti hè più. Micca una perdita, Vedernikov Alexander Filippovich pigliò un casu è pruvatu à andà à a scola music, situatu ghjustu à traversu u carrughju.

Benissimu risista cù l 'esame di cantu, ch'ellu era quì à amparà. Allora, Alessandro, hè un studiente in u cunsirvatoriu Moscow, è più tardi - un impiigatu di u teatru fisizianu. Cèlebre in 1958 i est stetiu di u Tiatru culturali, la cantanti stete à elli finu à u 1990.

Parte di a furmazione hè u gran stasgiu Bass in Italy, u famosu pedagogu di Maestro Barr.

Una biografia ntirissanti. Alexander Vedernikov: principiu carriera

U cum'ella è unicu di Alexander sò scarse capacità di cunciliari la maraviglia sonu di a voce cù una bella pussidimentu. U publicu è spertizie da i primi palchi foru accupa a so rentier è u donu di a reincarnazione. Si paria ellu pè ottene longu sulu tri pirsuni: attore, pitturi e cantanti.

A lista di i rolli svorgi Vedernikov duranti lu pirìudu di u travagliu in u teatru, hè lambiccu: Ghjesù fù sceltu per u esicuzzioni di guasi tutti i partiti diriggenti riguardanti lu ripirtoriu Bass (Russian, opera classica è muderni).

attivitati musicali Alexander Vedernikov

Travaglià in lu teatru, Alexander assuciata a so duviri cu palchi abbastanza frequenti è cuncerti, numerosi cuncerti filarmònica e CDs n'hè. U ballu di i cantanti fattu Rumanzi, songs, maria e oratorios tali cumpusitura famusu comu D. Shostakovch, Luciano-Korsakov, D. Kabalevsky e tanti àutri autura di gnustrii e straneri.

U rollu più impurtante in carrera a l'cantanti appartene à i cumpusitori Georgy Sviridov, in cuuperazione cù quali Vedernikov Aleksandr Filippovich ha capiri 'na gran numaru di travagghi classica. U più impurtante hè cunsidaratu un routes di nove canzone chì hè basatu nantu à rimi da R. Burns. U esicuzzioni di sti travagli Vedernikov hà numinau splendore straordinariu, filosofia, a verità è a putenza, jùnciri straordinariu expressiveness.

Awards è micca distinzione

Georgiem Sviridovym statu scrittu "PISA Pathétique" u testu di Vladimir Mayakovsky, è u embodiment di a maghjina di u pueta, senza dubbitu, divintatu unu di i più impurtanti Milestones di l 'attività criativu, chì hè rializatu, Alexander Vedernikov. Rializazioni à u mistieru esecutivu stati nutati - i cantadori statu attribuitu una medaglia d 'oru e premiu di a prova International in Berlin. U listessu - in 1956, hè statu marcatu di Alexander fauri di u primu premiu di u cuncorsu All-Unione Europea.

In più di issi premiati, Alexander Vedernikov, u numeru di i membri attuali di u Academy Russian di musica è i Arts, è hà parechji tituli, distinzione, è volti, chi stati attribuitu à ellu in u ghjornu di l'Unioni Suviètica.

Cum'è un specialistu in la mùsica è l 'arti ca, lu cantanti è nu cunzulenti' su 'eletti. Ntra li sò studenti sò un gran numaru di cantata di u Tiatru culturali.

Cumminari attività di travagghiatura e duttrina, lu cantanti ritrova tempu à numerosi bellucci, oltri ca comu participari a tanti prughjetti tilivisivu cum'è un ospiti.

A grandezza di talentu

U donu di ideali pusitivu à pridichendu GAUCHISSAIT senza alcunu trivialité è arruganza - hè ciò chì face u famosu è revered Alexander Philippovich Vedernikov. A so biografia saria intazzati senza minzioni di talentu, l'artistu. Fatto sta eriba tutta a so vita, u cantanti crèa caputravagghi on canvas, clientella ritratti caru facci di i so passi amatu. Alexander assai stimati u tempu passatu in a natura. Unu di i so modi favuritu di svaghi per parechji anni, sempre pesca, ma attrae ancu u travagliu in u giardinu è in i letti.

Quasi trenta anni, offerta da tirrazzani alloghji à i banca di l'Vyatka hè una cosy aggrottu da u muvimentu di a cità di u cantadori è a so famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.