GirateIndicazione

Bridge "Rainbow" in Tokyo: description, a storia, photos

Bridge "Rainbow" - unu di i simboli, di Japan. Ogni annu li nzidiamenti imprissioni mandatu à ellu da tutti i scorni di a terra. The Japanese sustennu ca stu ponte, ùn hè micca solu assai bedda, ma dinù magicu. Cosa sò u so prughjettu? Chì a l'à pruvà à capisce.

A legenda di u ponte, Rainbow

The Japanese crede chì ci hè un locu miticu di a riva di u celu. Hè chjamatu dinù u "Rainbow Bridge". Legend hà lu chì dopu à sta pratica ùn ci hè calcosa altru. Quandu a vita di un animali hè vinuta à compia, si vi ghjunghje à u ponte, Rainbow. Dopu à passava à mezu quessa, accumincia u prati cherza, induve si vi pò peddunu sempre cù altri animali, finu à un ghjornu ch'ellu vi sentu chì u so carìssimu maestru ghjunse à ellu. A stu puntu, iddi vi addunisce e mai à sè.

infrastruttura

U ponte, cullega lu quartieru los di Maria di Leuca-lb cu l 'ìsula artificiali di Odaiba. Si hà dui Bonifacio, à chì u chjassu autostrada, monorail e marche. A durata di u ponte, Rainbow in Tokyo righjunghji 918 metri, è una altezza di 126 metri. At e cime di pylons favurendu l 'esempiu, ponte, sò are inaugurazioni colpi da cui à tastà u golfu. Soprattuttu bellu U friscalettu, tramonto, è l 'arba.

U ponte, fù custruitu 5 anni. Hè statu apertu in u 1993.

Perchè Rainbow Bridge?

Qualchissia chì hà intesu stu nome di a prima vota, forsi appena vi facci qualchi bastimentu dinamica, dipinto in una varietà di i culori. Giustu, o di un ponte in a forma di un arcubalenu. In fatti, in u dopu meziornu in Tokyo, ponte, pari assai differente.

Hè custruitu in la tradizione di stile, high-tech è hè pittatu biancu. Solu lume face hè cambiatu magicu. Iddu fici iridescent quandu a notte cadi. Hè da nutà chì a mostra hè solu cusì.

Vista di u ponte da un altu

Sè era in lu paese di u sole, spuntà, voi vi vogghiu a gudiri lu capitali di 'na bird's-occhiu, esse sicuru a visita la càrrica di "Fuji TV". U ponte assirvazzioni, almanaccatu drentu una palla pillole offre ammucciau tra li case, dà a pussibilità di vede tutti i biddizzi di Tokyo. Benissimu visibili da culà, è Rainbow Bridge.

Torre parechje luci Quay, un quartieru los muvimentatu, un ciclu autostrada navale muvimentatu - tuttu chistu, troppu, pò vede è piglià images da u ponte assirvazzioni.

Un numaru stupente di

Ùn esse suspresu à vede vicinu à u famosu statua Rainbow Bridge mondu di Liberty. Stu ùn hè micca un apparenza òttica, chi hè abbastanza capaci di u Japanese, è una copia nurmali. Hè quattru volte urigginariu di l 'uriginale New York, ma contru à u fondu di glittering incù tutti i culori di u ponte, arcubalenu, pari assai mprissiunanti.

Hè statu stallatu nant'à i soldi di Investisseur in 1998, quandu Japan stata celebrata una annata in France. Cum'è prevista da u urganizatori, u Statue of Liberty simbulizeghja a demucrazia è u dirittu di sceglie. Un annu cchiù tardu, l 'auturitati abulita un tempurale sculpture, ma ùn si ne fora chi duranti u so regnu più di Tokyo Bay Statue arrinisciutu a acquistà un' amore cusì pupulare chì si appi a turnari n'arrè. Ghjè assai cuntenti, è bravezza è i turisti.

Stamp capitali Japanese

Sicondu a visita uperatori, è lu megghiu e risorse à a cultura di Japan (per esempiu, Dolls Japanese), lu, ponte, Rainbow hè unu di i principali attrazioni di Tokyo. Di sicuru, ùn hè bella, facile à aduprà è pari maestosu u pagine lucenti di Libros voyage. Ma s'ella hè rolu jènnu in a vita culturale di a capitale? The Japanese sò cuntenta di dì à i visitori chì l 'unicu di stu locu.

Di u pòpulu, di stu paese Rainbow Bridge - ùn hè micca ghjustu una struttura architetturale. Iddu paria à lià differente tempi. A cosa hè chì in l 'antichi quai Tokyo fu dutatu cù numerosi furtificazioni, pruggittatu di difenda a cità è u friscalette, paese di a minaccia di a guerra, chì pò vene da u mare, à ogni mumentu. Di tanti seculi lu mari c'era surviglià a so rispunsabilità per u rimborsu di i citadini.

Ma l 'ìsula era digià custruita in i tempi muderni. Hè nutevuli chì l 'artificiali isuli Japanese e lu Great Wall di China - u solu strutture creatu da e mani di persone chì ponu esse vistu ancu da u spaziu! Unu di sti segni hè u Odaiba.

isula mistiriusu

Rainbow Bridge (Tokyo), u disclosure di u quali hè assai culligatu cu la storia e la cultura tutta Japan, vi purterà à u listessu isula. Incidentally, u cullitivu camminare pigghia sulu un quartu di una ora, è vi vene piacè dilittu.

U so storia si messe à u 19u seculu, quandu cumandu di u paese a dicisioni di custruì isuli artificiali. U prugettu hè pensa à esse creatu più cà 11 di travagghi, ma a chiamari sti chiani ambiziosu puteva sulu n parti. The Japanese custruitu i cinque ìsuli, di trè di i quali sò prisenti per un brevi piriudu.

A prima, in l 'isula di strutture militari Odaiba situatu in u principale. Più di tempu, u so prufilu hà cambiatu.

Sta isula hè un mudernu, bianchi è sole, cum'è u chjassu à lu. Hè situatu centri los, scagni, alberghi, numerosi ustarii è lochi di divertimentu. Oghje, u BTP di u spaziu hè di sviluppà rapidità, migghiara di turisti vinutu quì per shopping, intrattenimentu, è, di sicuru, una maraviglia di cucina italiana Japanese.

Trà i numarosi isuli Japanese corre assai ristoranti Salvinia, tanti di cui aduprà dinù luci culurati. Hè tuttu dà i ponte Rainbow ancu di più u stilu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.